تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 20:55
161 بازدید
کد خبر : 207760

دانلود زیرنویس فیلم Jackass 2.5 2007 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jackass 2.5 2007 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jackass 2.5 2007 زیرنویس فیلم جکاس شماره دو یک فیلم کمدی در سبک واقعیت آمریکایی به کارگردانی جف ترمین است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. این دنباله فیلم Jackass: The Movie (2002) است که هر دو بر اساس سریال MTV Jackass ساخته شده است. مانند نسخه قبلی خود و برنامه تلویزیونی

دانلود زیرنویس فیلم Jackass 2.5 2007 زیرنویس فیلم جکاس شماره دو یک فیلم کمدی در سبک واقعیت آمریکایی به کارگردانی جف ترمین است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. این دنباله فیلم Jackass: The Movie (2002) است که هر دو بر اساس سریال MTV Jackass ساخته شده است. مانند نسخه قبلی خود و برنامه تلویزیونی اصلی، این فیلم مجموعه ای از شیرین کاری ها، شوخی ها و حیله های بازی است که بازیگران معمولی Jackass از جانی ناکسویل، بام مارگرا، رایان دان، وی من، دیو انگلند، کریس پونتیوس، استیو او، پرستون در آن بازی می کنند. لیسی، و ارن مک‌گیهی.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Jackass 2.5 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Jackass 2.5 2007 فیلم با معرفی بازیگران اصلی شروع می شود در حالی که گاو نر به شدت آنها را در یک محله حومه شهر تعقیب می کند. قابل توجه ترین شیرین کاری ها عبارتند از: جانی ناکسویل روی موشک قرمز بزرگی نشسته که به هوا پرتاب می شود، بام مارگرا در یک تریلر گیر کرده است با یک مار کبری، آلت تناسلی کریس پونتیوس لباس موش پوشیده در حالی که مار تلاش می کند آن را نیش بزند، استیو او گونه اش را سوراخ می کند. یک قلاب ماهی و پرتاب شدن در خلیج مکزیک آلوده به کوسه، رایان دان در حالی که سوار بر یک سبد خرید به داخل درب گاراژ می‌رود، دیو انگلند سوار بر شلنگ آتش‌سوزی غول‌پیکر که او را به یک تکه گل پرتاب می‌کند، وی من توسط یک برق هول می‌شود. با این باور که کارت‌ها به سمت او پرتاب می‌شوند، ارن مک‌گیهی سعی می‌کند در حالی که دوچرخه جیبی سوار می‌شود، حلقه بزند، و پرستون لیسی خود را به‌عنوان فیل پدر بم مبدل می‌کند تا با مادر بم، آوریل در رختخواب، قاشق کند.

زیرنویس فیلم Jackass 2.5 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس Jackass 2.5 2007 قطعه آخر یک شوخی است که توسط بازیگران با Ehren McGhey تنظیم شده است که در آن او به همراه فیلمبردار Dimitry Elyashkevich لباس تروریستی می پوشد و با تاکسی به فرودگاه می رود و راننده را متقاعد می کند که آنها قصد دارند یک هواپیما را منفجر کنند. در واقعیت، راننده با کارگردان/بازیگر جی چاندراسخار مبادله می‌شود، که وقتی ارن می‌خواهد شوخی را آغاز کند، با او خشن می‌شود. تاکسی وارد یک زمین خالی می شود که در آن یک ارن وحشت زده به زور وارد صندوق عقب می شود و جی به صورت دایره ای در اطراف زمین می چرخد. وقتی ماشین متوقف می شود، ارن با خیال راحت متوجه می شود که این یک شوخی است و در خطر جدی نبوده است. با این حال، همچنین به Ehren نشان داده می شود که ریشی که به عنوان بخشی از لقمه روی او گذاشته شده است از موهای ناحیه تناسلی توسط اکثر بازیگران و گروه ساخته شده است که یکی از آنها اتفاقاً خرچنگ داشته است، پس از آن ارن عصبانی می شود و بهشت های خشک

دانلود زیرنویس فیلم جکاس شماره دو ۲۰۰۷ فیلم با گذاشتن دست جانی ناکسویل در تله خرس به پایان می رسد، قبل از اینکه به اجرای بازیگران اصلی در یک فیلم موزیکال به سبک بازبی برکلی که با آهنگ La Cage aux Folles “The Best of Times” اجرا می شود، تبدیل شود. بچه ها در حالی که شیرین کاری های بیشتری انجام می دهند، آواز می خوانند و می رقصند. پس از برخورد یک توپ ویرانگر به ناکسویل، به نظر می رسد ریپ تیلور مانند فیلم قبلی فیلم را به پایان می رساند.

زیرنویس Jackass 2.5 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم جکاس شماره دو ۲۰۰۷ وب‌سایت جمع‌آوری بازبینی Rotten Tomatoes از ۱۰۳ بررسی منتقد، ۶۴% امتیاز تایید را گزارش می‌دهد. میانگین امتیاز ۶.۰۰/۱۰ است. اجماع عمومی می‌گوید: «بهتر از هر دنباله‌ای برای فیلم یک نمایش تلویزیونی، جکاس شماره دو به شما جرات می‌دهد که نخندید.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۲۳ منتقد، امتیاز ۶۶ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط «B+» در مقیاس A+ تا F دادند.

نیویورک تایمز به جکاس شماره دو جایزه انتخاب منتقد را اعطا کرد و نوشت: «این خلاصه‌ای از جسارت بدنی و بد کارکردن، پست، کودکانه و بی‌پروا، در نهایت، برخی از بی‌باک‌ترین، رهایی‌بخش‌ترین و جذاب‌ترین کمدی‌های فیلم‌های مدرن را به وجود می‌آورد». در Ebert & Roeper، ریچارد روپر و منتقد مهمان، فرد ویلارد به جکاس شماره دو رتبه “دو شست بالا” را دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.