تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 19:07
89 بازدید
کد خبر : 208176

دانلود زیرنویس فیلم Hunt 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hunt 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hunt 2023 زیرنویس فیلم هندی شکار یک فیلم اکشن مهیج به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ماهش سوراپاننی است. در این فیلم Sudheer Babu، Srikanth، Bharath بازی می‌کنند. تولید شده توسط B.Mahu تحت پرچم Bhavya Creations Division و بر اساس چندین رویداد واقعی که در ایالت های آندرا پرادش

دانلود زیرنویس فیلم Hunt 2023 زیرنویس فیلم هندی شکار یک فیلم اکشن مهیج به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ماهش سوراپاننی است. در این فیلم Sudheer Babu، Srikanth، Bharath بازی می‌کنند. تولید شده توسط B.Mahu تحت پرچم Bhavya Creations Division و بر اساس چندین رویداد واقعی که در ایالت های آندرا پرادش و تلانگانا رخ داده است. این فیلم دارای موسیقی با نوازندگی غیبران، فیلمبرداری توسط آرول وینسنت و تدوین توسط پراوین پودی است. این یک بازسازی از فیلم پلیس مالایایی بمبئی محصول ۲۰۱۳ است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Hunt 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Hunt 2023 از حیدرآباد است که در تصادفی درگیر می شود که منجر به از دست دادن نسبی حافظه می شود. قبل از تصادف، آرجون در حال گفتگو با کمیسر پلیس موهان بهارگاو بود. او به فرهان اطلاع می دهد که پرونده قتل بهترین دوستش ACP Aryan Dev را که در مراسم اهدای جوایز شجاعانه در محل رژه پلیس با یک تک تیرانداز کشته شده بود، حل کرده است، اما قبل از افشای نام قاتل، تصادف رخ می دهد که منجر به نسبی می شود. از دست دادن حافظه. آرجون پس از ترخیص توسط قاتلان در آپارتمانش مورد حمله قرار می گیرد، اما او با آنها مبارزه می کند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی شکار ۲۰۲۳ موهان در مورد رابطه آنها با آرین و تحقیقات پرونده ای که آرجون انجام داده است به آرجون می گوید. این سه نفر به دلیل گذشته در بخش مبارزه با تروریسم بمبئی به پلیس بمبئی ملقب شدند. قابلیت‌های آرجون به‌عنوان پلیس چشمگیر است، موهان با وجود از دست دادن حافظه، آرجون را دوباره به پرونده بازمی‌گرداند. آرجون برای تطبیق با زندگی جدید خود مشکل دارد که شروع به تأثیرگذاری بر حرفه او می کند. همانطور که تحقیقات ادامه می یابد، آرجون متوجه می شود که او یک پلیس جسور با سابقه ای چشمگیر بود اما به دلیل استفاده از خشونت، اعتیاد به الکل و زن زنی بدنام بود.

زیرنویس فیلم Hunt 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Hunt 2023 آرجون متوجه می شود که تک تیراندازی که برای ترور آریان استفاده شده بود از راه دور کنترل می شد. از آنجایی که تحقیقات او بدتر می شود، اعضای تیم از آرجون خواسته می شود که از پرونده خارج شود اما آرجون برای حل پرونده و یافتن مقصر ۲ روز مهلت می خواهد. مردی به آپارتمان آنتونی می آید و شروع به رفتارهای عجیب و غریب می کند که آرجون را گیج می کند و او را از آپارتمانش کتک می زند. آرجون متوجه می شود که او یک همجنس باز است و اشک می ریزد. آرجون با موهان روبرو می شود و از او می خواهد که کلیپ صوتی کامل را در پیام صوتی خود که قبل از تصادف ارسال کرده است فاش کند.

زیرنویس فیلم هندی شکار ۲۰۲۳ قبل از تصادف، آرجون با نیوتا، نامزد آریان، ملاقات کرد، که وی ویدئوی تمرین سخنرانی آریان را نشان داد و در آن او جایزه را به آرجون تقدیم کرد. سپس مشخص شد که خود آرجون کسی بود که آرین را از زمانی که متوجه همجنس‌گرایی خود شد و احساس کرد ممکن است آرجون را بیرون کند، کشت. آرجون پس از دیدن ویدیو و شکستن به جنایات خود نزد موهان اعتراف کرده بود و از او می خواهد که او را دستگیر کند همچنین موهان به او می گوید که می تواند از حالت روحی خود استفاده کند و او را از این پرونده خارج کند اما آرجون به او می گوید که حتی اگر او باشد. او با این گناه زندگی خواهد کرد که آریان را کشته است. صفحه نمایش سیاهی را قطع می کند

زیرنویس Hunt 2023 - بلو سابتایتل

Neeshita Nyayapati از The Times of India به این فیلم امتیاز ۲.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “شکار نوعی تریلر تحقیقی است که به هیجینک های معمولی وابسته نیست. اگر به دنبال چیزی متفاوت از کرایه معمولی هستید، این همان فیلم است. .

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.