تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:20
561 بازدید
کد خبر : 207343

دانلود زیرنویس فیلم House Party 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم House Party 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم House Party 2023 زیرنویس فیلم مهمانی خانه یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Calmatic (در اولین کارگردانی بلند خود) بر اساس فیلمنامه‌ای از جمال اولوری و استفان گلاور است که به‌عنوان ریبوت و بازسازی فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۰ عمل می‌کند. در این فیلم توسین کول، جیکوب

دانلود زیرنویس فیلم House Party 2023 زیرنویس فیلم مهمانی خانه یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Calmatic (در اولین کارگردانی بلند خود) بر اساس فیلمنامه‌ای از جمال اولوری و استفان گلاور است که به‌عنوان ریبوت و بازسازی فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۰ عمل می‌کند. در این فیلم توسین کول، جیکوب لاتیمور، کارن اوبیلوم، دی سی یانگ فلای و اسکات مسکودی بازی می‌کنند و دو مروج جوان مشتاق باشگاه را دنبال می‌کنند که به عنوان نظافتچی خانه کار می‌کنند و در آخرین محل کارشان جشن می‌گیرند: عمارت لبرون جیمز. این فیلم توسط نیو لاین سینما و شرکت اسپرینگ هیل جیمز و ماوریک کارتر تولید شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم House Party 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم House Party 2023 کوین و دیمون دو دوست صمیمی هستند که به عنوان نظافتچی خانه و مبتکر مشتاق باشگاه کار می کنند. کوین همچنین آرزو دارد موسیقی بسازد و درآمد ثابتی برای زندگی خود و دختر خردسالش Destiny بدست آورد. این دو نفر از یک کنسرت تبلیغاتی توسط نیک و گروهش به دلیل درگیری غیرقانونی دیمون با پسر عموی نیک کنار گذاشته می شوند. در حالی که دو نفر در یک عمارت مشغول به کار هستند، کوین توسط دوست دوران کودکی خود و ناظر فعلی ونوس مطلع می شود که او و دیمون به دلیل اینکه دوربین ها آنها را در حال مسخره کردن کار می کنند اخراج خواهند شد. دیمون متوجه می‌شود که عمارتی که در حال تمیز کردن آن‌ها هستند متعلق به لبرون جیمز است که در هند برای استراحت دو هفته‌ای مدیتیشن است و به او و کوین پیشنهاد می‌کند که یک مهمانی در آنجا برای مخاطبین مشهور لبرون برگزار کنند. کوین از ونوس می خواهد که کلیدهای عمارت را به او و دیمون بدهد و او با اکراه موافقت می کند.

دانلود زیرنویس فیلم مهمانی خانه ۲۰۲۳ دیمون و کوین برای جلوگیری از هشدار دادن به پلیس، مهمانی را به عنوان یک رویداد مخفی به نمایش می گذارند و این رویداد با موفقیت شروع می شود. با این حال، نیک و گروهش پس از اینکه کسی در مهمانی خود حاضر نشد متوجه این موضوع می‌شوند و از یک نقص امنیتی برای نفوذ به اتاق جایزه لبرون و سرقت حلقه قهرمانی کلیولند کاوالیرز او در سال ۲۰۱۶ استفاده می‌کنند. کوین از آسیبی که به عمارت می‌افتد ناراحت می‌شود و با دیمون به دلیل بی‌اعتنایی شدید او به همه چیز اطرافش مواجه می‌شود. دیمون بعداً توسط نیک و گروهش مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، اما سپس بت خود میا را می بیند. میا به دیمون پیشنهاد می‌کند که مهمانی را با او ترک کند، اما دیمون برای اینکه به کوین کمک کند که حزب از هم نپاشد، قبول نمی‌کند.

زیرنویس فیلم House Party 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس House Party 2023 دیمون و کوین متوجه می شوند که حلقه لبرون دزدیده شده است و به شدت تلاش می کنند تا آن را پیدا کنند. کید کودی به آنها می گوید که ایلومیناتی یک کپی از هر حلقه قهرمانی ورزشی را در اختیار دارد و این دو نفر به اندازه کافی ناامید هستند که پیشنهاد او را قبول کنند. ونوس در غیاب آنها داوطلب می شود تا مهمانی را اداره کند و او و کوین همدیگر را می بوسند. کید کودی، دیمون و کوین را مخفیانه وارد کنوانسیون ایلومیناتی می‌کند، جایی که آن‌ها با موفقیت حلقه را می‌دزدند، اما وقتی ناخواسته نام خدا را صدا می‌کنند، لو می‌شوند. ایلومیناتی آنها را مجبور به مبارزه با گلادیاتورها می کند، اما کید کودی خود را قربانی می کند تا به آنها اجازه زندگی بدهد و شعری را که فقط برای چشم لبرون سروده بود به آنها سپرد.

زیرنویس فیلم مهمانی خانه ۲۰۲۳ دیمون و کوین به عمارت برمی گردند تا حلقه را برگردانند و مهمانی را پایان دهند، اما لبرون که زودتر از سفرش بازگشته بود، حرف آنها را قطع می کند. لبرون قصد دارد این دو نفر را دستگیر کند، اما دیمون ادعا می‌کند که کوین در این مهمانی شرکت نداشته است و شرط می‌بندد که لبرون اگر بتواند فوق ستاره NBA را در یک بازی بسکتبال پیکاپ شکست دهد، او را رها خواهد کرد. لبرون به راحتی برنده می شود و دیمون توسط پلیس بیرون می رود. کوین مجبور می شود پولی که خود و دیمون به دست آورده اند را به لبرون بدهد که دومی به خیریه می دهد. با این حال، لبرون پس از خواندن شعر کید کودی، تغییری در ذهنش ایجاد می‌کند و تلاش می‌کند تا دیمون را زودتر از زمان محکومیتش در زندان آزاد کند و پس از آن توسط میا دستگیر می‌شود. نیک و گروهش پس از تلاش برای فروش حلقه لبرون دستگیر می شوند و این مهمانی باعث می شود که کوین به رسمیت شناخته شود و از موسیقی او درآمد کسب کند. در عمارت ایلومیناتی، کید کودی دوباره زنده می شود.

زیرنویس House Party 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس مهمانی خانه ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۳۰ درصد از ۳۰ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۴.۴/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت چنین است: «با حفظ همان طرح اولیه، اما تقریباً به طور کامل حس سرگرمی اصلی را فراموش می‌کنیم، این بازسازی غیرضروری ثابت می‌کند که حزب مجلس که در برابر خودش تقسیم شده است نمی‌تواند مقاومت کند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۱۲ منتقد، امتیاز ۴۱ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.