تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 15:55
181 بازدید
کد خبر : 194038

دانلود زیرنویس فیلم Hanagatami 2017 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Hanagatami 2017 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Hanagatami 2017 یک فیلم جنگی ژاپنی محصول ۲۰۱۷ به کارگردانی نوبوهیکو اوبایاشی است که بر اساس رمانی از کازوئو دان در سال ۱۹۳۷ ساخته شده است. این داستان حول محور توشیهیکو، بچه شانزده ساله‌ای می‌چرخد که با عمه‌اش در کاراتسو نقل مکان می‌کند، و در طول دهه ۱۹۷۰، [۲] قبل از اینکه

دانلود زیرنویس فیلم Hanagatami 2017 یک فیلم جنگی ژاپنی محصول ۲۰۱۷ به کارگردانی نوبوهیکو اوبایاشی است که بر اساس رمانی از کازوئو دان در سال ۱۹۳۷ ساخته شده است. این داستان حول محور توشیهیکو، بچه شانزده ساله‌ای می‌چرخد که با عمه‌اش در کاراتسو نقل مکان می‌کند، و در طول دهه ۱۹۷۰، [۲] قبل از اینکه اوبایاشی فیلم خود را بسازد، با ساکنان شهر دوستی و روابط عاشقانه برقرار می‌کند. اولین کارگردانی فیلم با هاوس (۱۹۷۷) بود، اما تا ۴۰ سال دیگر تولید نشد. قبل از تولید، اوبایاشی به سرطان مرحله چهارم تشخیص داده شد و تنها چند ماه به او فرصت زندگی دادند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/hanagatami-2017/

Hanagatami (2017) | MUBI

هاناگاتامی مورد تحسین قرار گرفت و جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین فیلم در هفتاد و دومین دوره جوایز سینمایی ماینیچی به دست آورد. این سومین قسمت از یک سه‌گانه موضوعی از فیلم‌های ضدجنگ مدرن ساخته اوبایاشی، همراه با شکوفه‌های شکوفه به آسمان (۲۰۱۲) و هفت هفته (۲۰۱۴) است.

Hanagatami (2017) - IMDb

در بهار سال ۱۹۴۱، توشیهیکو شانزده ساله آمستردام را ترک می کند تا در کاراتسو، شهری کوچک در سواحل غربی ژاپن، به مدرسه برود، جایی که عمه او کیکو از پسر عموی بیمارش مینا مراقبت می کند. غوطه ور در طبیعت و فرهنگ ساحلی، توشیهیکو. به زودی با دیگر نوجوانان خارق‌العاده شهر دوست می‌شود، زیرا همه آنها با کشش گرانشی اجتناب‌ناپذیر جنگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

Hanagatami | Movie review – The Upcoming

شیلینگ، مارک (۲۷ اکتبر ۲۰۱۹). “جشنواره فیلم توکیو: نوبوهیکو اوبایاشی دوباره وارد هزارتوی سینما می شود”. Variety. بازیابی در ۱۱ آوریل ۲۰۲۰.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.