تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 18:50
160 بازدید
کد خبر : 195174

دانلود زیرنویس فیلم Game of Death 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Game of Death 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Game of Death 2017 کشتن یا کشته شدن قانون طلایی بازی مرگ است. برای هفت هزاره که این قانون را نادیده گرفتند، بد است. حالا سر هر کس منفجر می شود مگر اینکه کسی را بکشند. آیا آنها برای زنده ماندن به یکدیگر متوسل خواهند شد یا این روز آفتابی آخرین روز

دانلود زیرنویس فیلم Game of Death 2017 کشتن یا کشته شدن قانون طلایی بازی مرگ است. برای هفت هزاره که این قانون را نادیده گرفتند، بد است. حالا سر هر کس منفجر می شود مگر اینکه کسی را بکشند. آیا آنها برای زنده ماندن به یکدیگر متوسل خواهند شد یا این روز آفتابی آخرین روز برای مردم بی گناه شهر میانه ناکشان خواهد بود؟

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/game-of-death-2017/

Game of Death (Film, 2017) - MovieMeter.nl

زیرنویس فیلم Game of Death 2017 بازی مرگ زمانی شروع می‌شود که با هفت سنگ‌باز هزاره‌ای، تام (ارل)، بث (الماس)، اشلی (هلمن)، مری‌آن (سایندون)، تایلر (باز)، کنی (سرینو) و متیو (والیِرس) آشنا می‌شویم. درگیر در آخرین مهمانی سرگرم کننده مواد مخدر خود. دوستان یک بازی رومیزی به نام The Game of Death پیدا می کنند و تصمیم می گیرند آن را بازی کنند.

بازی از بازیکنان می خواهد که بکشند تا شمارنده ۲۴ به صفر برسد، در غیر این صورت بازیکنان اعدام می شوند، وقتی دوستان به دنبال قتل نیستند، شروع به یادگیری عواقب آن می کنند، وقتی سرشان شروع به انفجار می کند، منجر به رفتن تام به قتل عام می شود.

شخصیت ها – تام کسی است که کنترل اوضاع را به دست می گیرد، او برای نجات زنی که دوستش دارد خودداری نمی کند، او هر کسی را می کشد تا مطمئن شود که تعداد بازی کاهش می یابد و آنها می توانند با هم باشند. بث در تکمیل کشتار تام را دنبال می‌کند، حتی اگر نمی‌خواهد ماشه را بکشد، تا زمانی که شروع به دیدن مرگ دوستان کند. اشلی و تایلر به نظر می‌رسند که در طول همه چیز به صدای دلایل تبدیل شوند، فقط در صورتی می‌کشند که در شرف کشته شدن باشند، و به دنبال توقف خشونت در مواقعی که نیازی به آن نیست. از آنجایی که اینها گروه اصلی دوستان هستند، به نظر نمی‌رسد که کل گروه آن‌ها زیاد قابل بازخرید یا جالب باشد.

Game of Death (2017) Movie Explained in Hindi | Horror Thriller Death Game  Summarized हिंदी - YouTube

زیرنویس Game of Death 2017 بازی‌های فیلم با سم ارل ترکیب شده است که به راحتی به سطح روان پریشی می‌رسد، در حالی که ویکتوریا دایموند و املیا هلمن به هر دو طرف ذهنیت شخصیت‌ها منشعب می‌شوند. هیچ‌کس واقعاً عالی نمی‌شود، اما در نهایت به ما اجازه می‌دهند ببینیم که شخصیت‌هایشان تا کجا پیش خواهند رفت.

Game of Death (2017) - Kriterion

داستان اینجا هفت دوست را دنبال می‌کند که فکر می‌کنند یک بازی رومیزی ساده را انجام می‌دهند تا تبدیل به یک بازی شود که باید به یک ولگردی وحشیانه کشنده یا توسط بازی کشته شوند. این به ما نشان می‌دهد که چگونه جوانان باید تصمیم‌های سختی برای بقا بگیرند، وقتی در بازی مرگ گرفتار می‌شوند، آیا ماشه را روی یک غریبه می‌کشند یا سرنوشتی را که به سراغشان می‌آید را می‌پذیرند. این سبک در نحوه بازی کردن کشتارها دارد، با این که تعداد آنها در طول یک سکانس متحرک به نمایش در می‌آیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.