تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:09
101 بازدید
کد خبر : 208229

دانلود زیرنویس فیلم Female Prisoner #701: Scorpion 1972 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Female Prisoner #701: Scorpion 1972 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Female Prisoner #701: Scorpion 1972 زیرنویس فیلم زن زندانی شماره ۷۰۱: عقرب یک فیلم ژاپنی زنان در زندان محصول سال ۱۹۷۲ است که توسط شرکت Toei ساخته شده است. این فیلم با بازی میکو کاجی اولین فیلم شونیا ایتو در مقام کارگردان است و بر اساس مانگای تورو شینوهارا ساخته شده است.

دانلود زیرنویس فیلم Female Prisoner #701: Scorpion 1972 زیرنویس فیلم زن زندانی شماره ۷۰۱: عقرب یک فیلم ژاپنی زنان در زندان محصول سال ۱۹۷۲ است که توسط شرکت Toei ساخته شده است. این فیلم با بازی میکو کاجی اولین فیلم شونیا ایتو در مقام کارگردان است و بر اساس مانگای تورو شینوهارا ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Female Prisoner #701: Scorpion 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Female Prisoner #701: Scorpion 1972 نامی ماتسوشیما توسط اولین دوست پسر واقعی خود، یک کارآگاه پلیس به نام سوگیمی، به عنوان جاسوس برای تحقیق در مورد یک باند قاچاق مواد مخدر استفاده می شود. با این حال، نقش او کشف می شود و توسط چندین فروشنده مواد مخدر مورد تجاوز قرار می گیرد. معلوم می شود که سوگیمی صرفاً از ماتسوشیما به عنوان بهانه ای برای دریافت رشوه از یاکوزا استفاده می کرده است. ماتسوشیما به دنبال انتقام، تلاش ناموفقی برای ضربه زدن به سوگیمی در پله‌های اداره پلیس متروپولیتن توکیو انجام می‌دهد. او در زندان زنان به تحمل روزهای سخت محکوم می شود و در آنجا شماره ۷۰۱ به او داده می شود.

دانلود زیرنویس فیلم زن زندانی شماره ۷۰۱: عقرب ۱۹۷۲ زندان توسط نگهبانان مرد سادیست و بداخلاق اداره می شود. زندانیان مجبور می شوند برهنه با نگهبانان مرد که از پایین به تماشای آن می نشینند، از یک ابزار پله مانند بالا و پایین بروند. ماتسوشیما در حبس با زندانیانی مانند یوکی کیدا که به دلیل کلاهبرداری و دزدی محکوم شده بود ملاقات می کند. اوتسوکا، به دلیل دزدی و اخاذی به زندان افتاد. و کاتگیری که به جرم آتش زدن و دفع غیرقانونی جسد زندانی شده بود. در خارج از زندان، سوگیمی و یاکوزا نقشه‌ای را تنظیم می‌کنند که در آن ماتسوشیما در زندان تسلیم مرگ «تصادفی» می‌شود.

زیرنویس فیلم Female Prisoner #701: Scorpion 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس Female Prisoner #701: Scorpion 1972 توطئه گران از کاتاگیری کمک می گیرند و به سرعت نقشه خود را به اجرا در می آورند. ماتسوشیما زیر دوش مورد حمله قرار می گیرد اما از خود دفاع می کند و مهاجم را مجروح می کند. او با طناب بسته شدن در سلول انفرادی مجازات می شود. گروهی از معتمدین، از جمله کاتگیری، او را شکنجه می کنند. یکی سوپ داغ روی او می ریزد. ماتسوشیما می تواند معتمد را به زمین بزند و او را وادار کند که خمره سوپ داغ را روی خودش بریزد و باعث سوختگی وحشتناک شود. ماتسوشیما مجبور می شود برای دو شبانه روز متوالی چاله های خاکی حفر کند. او در حین حفاری زنی را که قصد حمله به او را داشت با زمین خوردن و شکستن گردنش می کشد. در پاسخ، ماتسوشیما در حالی که توسط هم زندانیانش کتک می خورد از سقف آویزان و بسته می شود.

زیرنویس فیلم زن زندانی شماره ۷۰۱: عقرب ۱۹۷۲ پس از شورش زندان، ماتسوشیما فرار می کند و سوگیمی و تمام یاکوزاها را با خنجر می کشد. فیلم با قدم زدن ماتسوشیما به تنهایی در زندان به پایان می رسد.

زیرنویس Female Prisoner #701: Scorpion 1972 - بلو سابتایتل

زیرنویس زن زندانی شماره ۷۰۱: عقرب ۱۹۷۲ از بررسی های گذشته نگر، Sight & Sound فیلم را به عنوان “استثمار خالص” توصیف کرد و گفت: “تعداد زیادی از شکوفایی های هنری وجود دارد: نورپردازی و جلوه های گریم اکسپرسیونیستی، صحنه های نمایشی سبک و دوربین ژیمناستیک.” این مجله در مورد هر گونه قرائت فمینیستی از فیلم اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که هرگونه پیشنهادی مبنی بر «نقد فمینیستی جامعه مردسالار» «سخت می‌شود با تأکید مستمر و ناچیز بر عذاب زنان سازگار شود». Video Watchdog، Fmale Convict #701 Scorpion را «فرم‌تر از ادامه‌ی آن Female Convict Scorpion-Jailhouse 41» توصیف کرد، و اشاره کرد که «به‌طور گسترده‌ای مجموعه‌ای است و فاقد عظمت و شعر دنباله‌اش است».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.