تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 15:40
163 بازدید
کد خبر : 207443

دانلود زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 زیرنویس فیلم هندی دیلپسند یک فیلم عاشقانه به زبان کانادایی هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی شیواتجاس است. کریشنا، نیشویکا نایدو و مگا شتی بازیگران اصلی آن هستند. موسیقی توسط آرجون جانیا ساخته شده است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 سانتوش یک کارمند

دانلود زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 زیرنویس فیلم هندی دیلپسند یک فیلم عاشقانه به زبان کانادایی هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی شیواتجاس است. کریشنا، نیشویکا نایدو و مگا شتی بازیگران اصلی آن هستند. موسیقی توسط آرجون جانیا ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 سانتوش یک کارمند نرم افزار خوش شانس است که قرار است با نامزدش مینچو که از یک خانواده محافظه کار برهمن است ازدواج کند. مینچو تصمیم می گیرد با زندگی مانند یک زن مدرن، سانتوش را تحت تاثیر قرار دهد. یک شب، سانتوش با آیشواریا، زنی بی خیال، که مست است، ملاقات می کند و او را به یک اقامتگاه می برد و او نیز در آنجا خوابش می برد. بعداً، آیشواریا شک می کند که آیا او و سانتوش رابطه جنسی داشته اند یا خیر و از او باج می گیرد که ۴۵ روز بماند تا گزارش بارداری برسد. بعداً سانتوش موفق می شود مینچو را که از آیشواریا بی خبر است، کنترل کند.

زیرنویس فیلم Dil Pasand 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dil Pasand 2022 سانتوش و آیشواریا با هم دوست می شوند و به زودی عاشق یکدیگر می شوند. با این حال، ساندیا، دوست مینچو، سانتوش و آیشواریا را در بیمارستان می بیند و از رابطه آنها سوء تفاهم می کند. او آن را برای خانواده فاش می کند، جایی که مینچو اتحاد را لغو می کند و خانواده او به والدین سانتوش توهین می کنند. پدر و مادر سانتوش نیز سانتوش را مورد سرزنش قرار می دهند و می روند. صبح روز بعد، سانتوش متوجه می شود که آیشواریا رفته است، و نامه ای به او داده می شود که در آن آمده است که آیشواریا در واقع از همان ابتدا سانتوش را دوست داشت و می خواست با دروغ گفتن در مورد بارداری اش وقت خود را با او بگذراند.

زیرنویس Dil Pasand 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی دیلپسند ۲۰۲۲ ۳ ماه بعد، سانتوش دوباره با والدینش متحد می شود و آیشواریا را می یابد که قرار است با نامزدش پریتهام نامزد کند. یک شب، پریتهام آیشواریا را متقاعد می کند که با سانتوش دوباره متحد شود، زیرا او از رابطه آنها مطلع شد. بعداً سانتوش با آیشواریا آشنا می شود و هر دو با خوشحالی زندگی می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.