تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:24
150 بازدید
کد خبر : 207358

دانلود زیرنویس فیلم Dead Ringers 1988 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dead Ringers 1988 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dead Ringers 1988 زیرنویس فیلم زنگ‌های مرده یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی محصول ۱۹۸۸ است که جرمی آیرونز در نقشی دوگانه به‌عنوان متخصص زنان دوقلو همسان بازی می‌کند. دیوید کراننبرگ کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه را با نورمن اسنایدر بر عهده داشته است. فیلمنامه آنها بر اساس زندگی استوارت و سیریل مارکوس و بر

دانلود زیرنویس فیلم Dead Ringers 1988 زیرنویس فیلم زنگ‌های مرده یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی محصول ۱۹۸۸ است که جرمی آیرونز در نقشی دوگانه به‌عنوان متخصص زنان دوقلو همسان بازی می‌کند. دیوید کراننبرگ کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه را با نورمن اسنایدر بر عهده داشته است. فیلمنامه آنها بر اساس زندگی استوارت و سیریل مارکوس و بر اساس رمان دوقلوها نوشته باری وود و جک گیزلند، نسخه ای «بسیار تخیلی» از داستان مارکوزس بود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dead Ringers 1988 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dead Ringers 1988 دوقلوها الیوت و بورلی مانتل متخصص زنان هستند که به طور مشترک یک عمل بالینی بسیار موفق را در تورنتو انجام می دهند که در درمان مشکلات باروری تخصص دارد. الیوت، با اعتماد به نفس تر و بدبین تر از این دو، زنانی را که به کلینیک مانتل می آیند اغوا می کند. وقتی او از آنها خسته می شود، زنان به بورلی خجالتی و منفعل منتقل می شوند در حالی که زنان از جایگزینی بی خبر می مانند.

کلر نیوو بازیگر به دلیل ناباروری خود به کلینیک می آید و در آنجا مشخص می شود که او “دهانه رحم سه شاخه ای” دارد، به این معنی که او احتمالا نمی تواند بچه دار شود. الیوت کلر را اغوا می کند و سپس از بورلی می خواهد که با او بخوابد. بورلی از نظر عاطفی به کلر وابسته می شود و این تعادل بین دوقلوها را به هم می زند. بورلی همچنین شروع به به اشتراک گذاشتن سوء استفاده کلر از داروهای تجویزی می کند که او از طریق اختیارات پزشکش از آنها حمایت می کند. وقتی کلر متوجه می شود که الیوت با جعل هویت بورلی از او سوء استفاده جنسی کرده است، عصبانی می شود و با هر دوی آنها در یک رستوران روبرو می شود اما بعداً تصمیم می گیرد به طور انحصاری رابطه خود را با بورلی ادامه دهد.

دانلود زیرنویس فیلم زنگ‌های مرده ۱۹۸۸ در نهایت، کلر شهر را ترک می کند تا روی فیلم دیگری کار کند و بورلی را به افسردگی بالینی، سوء مصرف بیشتر داروهای تجویزی و هذیان های پارانوئیدی درباره «زنان جهش یافته» با دستگاه تناسلی غیرطبیعی سوق می دهد. بورلی به دنبال هنرمند متالورژیک Anders Wolleck می گردد و مجموعه ای از “ابزارهای زنانه” عجیب را برای عمل بر روی این زنان جهش یافته سفارش می دهد. بورلی آماده می شود تا بیمار را در حین عمل جراحی با یکی از ابزارهای Wolleck عمل کند، در حالی که تیم جراحی شوکه شده او نگاه های وحشتناکی را رد و بدل می کند. قبل از اینکه بتواند ادامه دهد، پزشک معتاد یکی از ابزارها را روی زمین می اندازد و سپس روی بیمار فرو می ریزد و شروع به استنشاق از ماسک گاز او می کند. هر دو برادر بلافاصله از تمرین محروم می شوند و توسط هیئت مدیره بیمارستان به مرخصی اداری می روند.

زیرنویس فیلم Dead Ringers 1988 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dead Ringers 1988 الیوت در حالی که شغل پزشکی آنها ویران شده است، بورلی را در کلینیک حبس می کند و سعی می کند او را تمیز کند و خودش قرص می خورد تا با بورلی “همگام” شود. وقتی کلر برمی گردد، بورلی درمانگاه را ترک می کند تا با او باشد. پس از بهبودی هوشیاری خود، به کلینیک برمی‌گردد که آن را درهم و برهم و الیوت را مأیوس و مست می‌بیند. موقعیت آنها معکوس شده است زیرا بورلی از الیوت مراقبت می کند. آنها با مواد مخدر و ناامید تولد ساختگی خود را جشن می گیرند و داوطلبان الیوت کشته می شوند تا “دوقلوهای سیامی را از هم جدا کنند” و به بورلی اجازه دهند زندگی خود را ادامه دهد. او قصد داشت روی بیمارش در اتاق عمل استفاده کند.

زیرنویس فیلم زنگ‌های مرده ۱۹۸۸ صبح روز بعد، بورلی بیدار می شود و می بیند که الیوت را در جریان هذیان ناشی از مواد مخدر کشته است. وی که ویران شده بود، خود را جمع و جور می‌کند، کلینیک را ترک می‌کند و با تلفن همراه با کلر تماس می‌گیرد. وقتی می پرسد این کیست؟ بورلی در سکوت تلفن را ترک می کند، به کلینیک برمی گردد و (به طور ضمنی به دلیل ترک مواد مخدر) در آغوش مرده الیوت می میرد.

زیرنویس Dead Ringers 1988 - بلو سابتایتل

زیرنویس زنگ‌های مرده ۱۹۸۸ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۴۳ نقد، ۸۴% تایید و میانگین امتیاز ۷.۷۰/۱۰ را دارد. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «زنگ‌های مرده دوز دوز جرمی آیرونز را در خدمت مفهومی شیطانی ناراحت‌کننده و اثری وحشتناک از کارگردان دیوید کراننبرگ ارائه می‌کنند». با توجه به جمع‌آوری نقد متاکریتیک، این فیلم امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ را دریافت کرد که نشان‌دهنده «تحسین جهانی» است. راجر ایبرت به فیلم دو ستاره و نیم داد و نوشت: «مثل همکاری بین دانشکده پزشکی و یک روزنامه سوپرمارکت است» و گفت که دیدن آن برای دوستان زنش چالش برانگیز اما جالب است. ایبرت همچنین آیرونز را برای منحصربه‌فرد ساختن هر دوقلو به حساب آورد. ورایتی گفت آیرونز شخصیت هایش را با مهارت به تصویر می کشد. در واشنگتن پست، دسون هاو آن را “ناراحت کننده اما در عین حال جذاب” ارزیابی کرد. برای همان مقاله، ریتا کمپلی آن را “کابوس هر زن تبدیل به یک تریلر ترسناک” نامید و افزود: “مثل کاهش سرعت برای نگاه کردن به یک تصادف رانندگی، ترس از اینکه ممکن است چیزی را ببینید. این چیزهای واقعاً زشتی است که مسخره، دردناک می شود، باور نکردنی و خسته کننده».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.