تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:36
88 بازدید
کد خبر : 208413

دانلود زیرنویس فیلم Cube 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Cube 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Cube 1997 زیرنویس فیلم مکعب یک فیلم ترسناک علمی تخیلی مستقل محصول سال ۱۹۹۷ کانادا به کارگردانی و نویسندگی وینچنزو ناتالی است. نیکول دی بوئر، نیکی گوادانی، دیوید هیولت، اندرو میلر، جولیان ریچینگز، وین رابسون و موریس دین وینت، محصول اولین پروژه بلند مرکز فیلم کانادا، افرادی هستند که در هزارتوی عجیب

دانلود زیرنویس فیلم Cube 1997 زیرنویس فیلم مکعب یک فیلم ترسناک علمی تخیلی مستقل محصول سال ۱۹۹۷ کانادا به کارگردانی و نویسندگی وینچنزو ناتالی است. نیکول دی بوئر، نیکی گوادانی، دیوید هیولت، اندرو میلر، جولیان ریچینگز، وین رابسون و موریس دین وینت، محصول اولین پروژه بلند مرکز فیلم کانادا، افرادی هستند که در هزارتوی عجیب و مرگبار اتاق های مکعبی شکل به دام افتاده اند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Cube 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Cube 1997 مردی به نام آلدرسون در اتاقی مرموز به شکل مکعب بیدار می شود. او وارد اتاق قرمز رنگ دیگری می شود، اما یک توری سیمی نازک او را به مکعب های تکه تکه می کند و قبل از اینکه به موقعیت اصلی خود بازگردد، به طرز وحشتناکی او را می کشد.

پنج نفر مختلف (کوئنتین، هالووی، ورث، لیون و رن) همه در یک اتاق ملاقات می کنند، غافل از اینکه چگونه به اینجا رسیده اند یا چرا اینجا هستند. کوئنتین، یک افسر پلیس مطلقه که در حال کاوش بود، به گروه در مورد اتاق های به دام افتاده هشدار می دهد. لیون، یک دانشجوی جوان ریاضی، متوجه صفحات فلزی می شود که سه مجموعه اعداد در آنها حک شده است. رن، هنرمند فراری که از هفت زندان فرار کرده است، تئوری خود را آزمایش می کند که هر تله را می توان توسط آشکارسازهای حرکتی با انداختن چکمه خود به داخل اتاق تنظیم کرد. این در ابتدا کار می کند، اما پس از پریدن به داخل اتاق، او توسط اسید کشته می شود. گروه، وحشت زده، متوجه می شوند که هر تله توسط حسگرهای مختلف تنظیم شده است.

کوئنتین معتقد است که هر فرد به طور خاص برای حضور در آنجا انتخاب شده است. Leaven فرض می کند که اتاق هایی که صفحات آنها دارای اعداد اول هستند به دام افتاده اند. آنها در حین کاوش با یک معلول ذهنی به نام کازان مواجه می شوند. هالووی، یک پزشک کلینیک رایگان، اصرار دارد که او را با خود بیاورند و کوئنتین را بسیار ناراحت کرده است. پس از اینکه کوئنتین پای خود را در اتاقی که لیون امن تلقی می‌شود زخمی می‌کند، تنش در میان گروه بالا می‌رود و همچنین معمای هدف ماز وجود دارد. ورث نیهیلیست به کوئنتین اعتراف می کند که در ساخت مکعب، طراحی پوسته بیرونی آن کمک کرده است و ادعا می کند که این کار برای نوعی بوروکراسی مشکوک بوده است. او حدس می‌زند که هدف اصلی به تازگی فراموش شده است و فقط برای استفاده در داخل آن قرار داده شده‌اند.

دانلود زیرنویس فیلم مکعب ۱۹۹۷ دانش ورث از ابعاد پوسته بیرونی به لیون اجازه می دهد محاسبه کند که با ۲۶ اتاق در هر ردیف، کل مکعب دارای ۱۷۵۷۶ اتاق است (البته بعداً نمایان شدن اتاق “پل” به معنای کل اتاق ۱۷۵۷۷ خواهد بود). او متوجه می شود که اعداد ممکن است مختصات دکارتی هر اتاق را نشان دهند. با پیروی از این نظریه، گروه به لبه بیرونی سفر می کنند اما متوجه می شوند که هر اتاق آنجا به دام افتاده است. آنها به جای عقبگرد، اتاقی را با یک تله فعال شده با صدا طی می کنند. پس از اینکه کازان تقریباً باعث مرگ کوئنتین می شود، هالووی از او در برابر تهدیدهای کوئنتین دفاع می کند و القا می کند که کوئنتین ممکن است شوهر بدرفتاری باشد که دختران جوان را دوست دارد.

زیرنویس فیلم Cube 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس Cube 1997 گروه به لبه می رسد و پرتگاهی بی انتها را می یابد که مکعب را از پوسته بیرونی جدا می کند. هالووی که یکی از سبک‌ترین ها است، سعی می‌کند به سمت پوسته بیرونی حرکت کند و با استفاده از طنابی که از یونیفرم‌های گروه به هم گره خورده است، پایین بیاید. مکعب تکان می خورد و باعث می شود همه به طور تصادفی طناب را رها کنند و کوئنتین در آخرین ثانیه آن را می گیرد. او ابتدا او را به سمت بالا می کشد اما سپس اجازه می دهد تا او بیفتد و بمیرد.

کوئنتین که بی‌هدف‌تر می‌شود، لیون را متقاعد می‌کند که کازان و ورث را رها کند. او سعی می کند به او تجاوز جنسی کند، اما ورث به او حمله می کند. کوئنتین با وحشیانه مخالفت کرد و او را به اتاق پایین انداخت. ورث شروع به خندیدن هیستریک می کند، و متوجه می شود که در همان اتاقی هستند که رن درگذشت، این نشان می دهد که آنها در دایره ای سفر کرده اند. کوئنتین وحشت کرده است، اما ورث می‌بیند اتاقی که رن در آن مرده، اکنون به لبه پیچ و خم رفته است. Leaven استنباط می کند که تله ها با اعداد اول برچسب گذاری نمی شوند، بلکه با توان اعداد اول برچسب گذاری می شوند. کازان به عنوان یک دانشمند اوتیستیک نشان داده می شود که می تواند به صورت ذهنی فاکتورسازی های اول را محاسبه کند. با این دانش جدید، Leaven گروه را با استفاده از محاسبات کازان به مکعب لبه هدایت می کند. سپس ورث کوئنتین را در در به دام می اندازد و به لیون و کازان اجازه می دهد از دست او فرار کنند. وقتی کوئنتین آنها را پیدا می کند، قبل از اینکه ورث دریچه زیر خود را از اتاق زیر باز کند، سعی می کند به آنها آسیب برساند. بقیه به سمت اتاق پل می روند و دریچه خروجی را باز می کنند و نور درخشانی می بینند.

زیرنویس فیلم مکعب ۱۹۹۷ زمانی که لیون تلاش می‌کند تا ورث گناه‌زده را متقاعد کند که دیگر نمی‌خواهد فرار کند، کوئنتین دوباره ظاهر می‌شود و به طرز مرگباری او را با یک اهرم دریچه به چوب می‌کشد. ورث با عصبانیت به کوئنتین حمله می کند. کوئنتین او را مجروح می کند و کازان را تا آن طرف تعقیب می کند. ورث پاهای کوئنتین را می گیرد و او را بین دریچه سنجاق می کند. مکعب ها حرکت می کنند و او را به دو نیم می کنند. ارزش، خونریزی، به سمت جسد لیون می خزد تا در کنار او بمیرد. کازان در نور روشن سرگردان است، سرنوشت او ناشناخته مانده است.

زیرنویس Cube 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس مکعب ۱۹۹۷ در جمع‌آوری بررسی Rotten Tomatoes، Cube بر اساس ۳۹ بررسی، ۶۴% تایید و میانگین امتیاز ۶.۳/۱۰ را دارد. توافق این وب‌سایت چنین است: «مکعب گاهی اوقات با این مشکل مواجه می‌شود که فرض جالب خود را کجا قرار دهد، اما سرعت تحسین‌برانگیز و هوش چشمگیر دور زدن را سخت می‌کند». در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۱۲ منتقد، امتیاز ۶۱ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.