تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:31
98 بازدید
کد خبر : 207406

دانلود زیرنویس فیلم Comrades 1986 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Comrades 1986 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Comrades 1986 زیرنویس فیلم رفقا یک فیلم درام تاریخی بریتانیایی محصول ۱۹۸۶ به کارگردانی بیل داگلاس و با بازی گروهی از بازیگران از جمله رابین سونز، فیل دیویس، کیت آلن، رابرت استفنز، ونسا ردگریو و جیمز فاکس است. از طریق تصاویر یک فانوس‌دوست در حال سفر، داستان شهدای تولپادل را به تصویر

دانلود زیرنویس فیلم Comrades 1986 زیرنویس فیلم رفقا یک فیلم درام تاریخی بریتانیایی محصول ۱۹۸۶ به کارگردانی بیل داگلاس و با بازی گروهی از بازیگران از جمله رابین سونز، فیل دیویس، کیت آلن، رابرت استفنز، ونسا ردگریو و جیمز فاکس است. از طریق تصاویر یک فانوس‌دوست در حال سفر، داستان شهدای تولپادل را به تصویر می‌کشد که در سال ۱۸۳۴ به دلیل تلاش برای بهبود شرایط خود با تشکیل یک شکل اولیه اتحادیه کارگری دستگیر و به استرالیا منتقل شدند. این آخرین فیلم بیل داگلاس بود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Comrades 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Comrades 1986 این فیلم تولید بسیار طولانی و پر دردسر داشت. اگرچه بیل داگلاس فیلمنامه را در سال ۱۹۸۰ آماده کرده بود، اما به دلیل مشکلات فیلمبرداری در انگلیس و استرالیا، کمال گرایی داگلاس و درگیری با اولین تهیه کننده اش، اسماعیل مرچنت، شش سال طول کشید تا فیلمنامه آن به پایان برسد. بخش‌هایی از فیلم در شهر ارواح Tyneham در جنوب دورست فیلمبرداری شد که در طول جنگ جهانی دوم برای استفاده به عنوان یک منطقه آموزشی توسط ارتش تصرف شد و هنوز هم بخشی از یک محدوده نظامی بزرگ است.

زیرنویس فیلم Comrades 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس Comrades 1986 این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم ساوتهمپتون در فوریه ۱۹۸۶ به نمایش درآمد. همچنین در جشنواره فیلم لندن در سال ۱۹۸۶ به نمایش درآمد و در فوریه ۱۹۸۷ وارد سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم برلین شد. در آگوست ۱۹۸۷ در سینماهای بریتانیا اکران شد.

دانلود زیرنویس فیلم رفقا ۱۹۸۶ پس از یک اکران کوتاه در سینماها و به دنبال آن اکران VHS در سال ۱۹۸۹، فیلم تا حد زیادی فراموش شد. با این حال، ۲۰ سال بعد، تولید کوچک اما قابل توجه بیل داگلاس دوباره مورد ارزیابی قرار گرفت و در سال ۲۰۰۹ موسسه فیلم بریتانیا نسخه بازسازی شده رفقا را بر روی DVD منتشر کرد، که در اوایل سال ۲۰۱۲ توسط یک دی وی دی دو فرمت سه دیسکی و مجموعه جعبه بلوری مجاز شد.

زیرنویس Comrades 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم رفقا ۱۹۸۶ این فیلم به عنوان «شعری جادویی و جادویی از کرامت، نجابت و امید انسانی» توصیف شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.