تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:14
105 بازدید
کد خبر : 207648

دانلود زیرنویس فیلم Breakdown 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Breakdown 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Breakdown 1997 زیرنویس فیلم شکست یک فیلم مهیج آمریکایی محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی و نویسندگی جاناتان ماستو است. کرت راسل، جی تی والش و کاتلین کوینلان در این فیلم بازی می‌کنند. موسیقی اصلی توسط باسیل پولدوریس ساخته شده است. این فیلم توسط دینو دی لورنتیس و مارتا دی لورنتیس تهیه شده

دانلود زیرنویس فیلم Breakdown 1997 زیرنویس فیلم شکست یک فیلم مهیج آمریکایی محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی و نویسندگی جاناتان ماستو است. کرت راسل، جی تی والش و کاتلین کوینلان در این فیلم بازی می‌کنند. موسیقی اصلی توسط باسیل پولدوریس ساخته شده است. این فیلم توسط دینو دی لورنتیس و مارتا دی لورنتیس تهیه شده و در ۲ می ۱۹۹۷ توسط پارامونت پیکچرز منتشر شد. این آخرین فیلمی است که والش در زمان حیاتش اکران می شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Breakdown 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Breakdown 1997 جف تیلور و همسرش امی با جیپ گرند چروکی جدید خود از بوستون به سن دیگو می‌رانند. آنها به سختی از برخورد با یک وانت پیکاپ پرهیز می کنند. در یک پمپ بنزین، ارل، راننده کامیون، با جف روبرو می شود و آنها کلمات خصمانه رد و بدل می کنند. مدت کوتاهی پس از اینکه این زوج سفر خود را از سر می گیرند، ماشین آنها در یک جاده خالی خراب می شود. امی که جف را با جیپ ترک می‌کند، سوار شدن به یک راننده کامیون تریلر عبوری را می‌پذیرد تا به یک غذاخوری در آن نزدیکی برسد و کمک بخواهد. جف در نهایت متوجه می شود که شخصی در اتصالات باتری جیپ دستکاری کرده است. پس از اتصال مجدد آنها، او به سمت غذاخوری می رود، اما متوجه می شود که هیچ کس امی را ندیده است. جف راننده کامیون را در جاده می بیند و او را مجبور به توقف می کند، اما راننده کامیون ادعا می کند که هرگز جف یا امی را ندیده است. جف سپس از یک کلانتر در حال عبور به نام بوید استقبال می کند، اما با جستجوی کوتاه کامیون هیچ نشانه ای از امی به دست نمی آید. راننده کامیون، رد بار، اجازه خروج دارد و بوید به جف می‌گوید که معاون را در شهر براکت ببیند.

پس از صحبت با معاون، جف به غذاخوری بازگشت. بیلی، مکانیک ناتوان ذهنی، به جف اطلاع می دهد که امی با چند مرد رفته است، اما از صحبت با پلیس امتناع می کند و ادعا می کند که آنها درگیر هستند. جف با عجله به سمت مکان ذکر شده بیلی می رود، اما در یک جاده پشتی توسط ارل کمین می شود. او با رانندگی جیپ خود به رودخانه و شنا کردن فرار می کند. جف برمی گردد تا ارل و همدست دیگرش به نام ال را ببیند که جیپش را از آب بیرون می کشند. سپس او توسط بیلی کشف و ناک اوت می شود.

دانلود زیرنویس فیلم شکست ۱۹۹۷ هنگامی که جف از خواب بیدار می شود، با بیلی (که قبلاً تظاهر به اختلال ذهنی می کرد) و ارل روبرو می شود. رهبر آنها رد بار است که به جف اطلاع می دهد که ۹۰۰۰۰ دلار در حساب بانکی جف در ازای جان امی می خواهد و به او دستور می دهد که این پول را در شهر مجاور براکت برداشت کند. جف متوجه می شود که او فقط ۵۰۰۰ دلار دارد، سعی می کند مدیر بانک را از وضعیت خود آگاه کند. با این حال، جف که از اینکه گروه رد او را زیر نظر دارد، پارانویا شده است، این ایده را رها می کند و روبان های پول علامت گذاری شده و یک نامه بازکن را می دزدد. او از روبان های پول برای بسته بندی اسکناس های یک دلاری بین دو اسکناس ۱۰۰ دلاری استفاده می کند.

زیرنویس فیلم Breakdown 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس Breakdown 1997 سپس به جف دستور داده می‌شود که شهر را ترک کند، جایی که ارل او را می‌گیرد و با چسب نواری به او می‌بندد. ارل شروع به ابراز خوشحالی می کند که چگونه جف و همسرش اهداف آسانی بودند، چگونه جیپ آنها را دستکاری کرد، و اینکه گروهش در هر صورت قصد کشتن آنها را دارد. جف با نامه بازکن خود را آزاد می کند و ارل را می کوبد. جف وسیله نقلیه را در دست می گیرد، ارل را می بندد و او را شکنجه می کند تا قرار ملاقات خود را با رد در یک ایستگاه کامیون محلی فاش کند. آنها از کنار بوید رد می شوند که پیکاپ را که با سرعت زیاد در حال انحراف است را می بیند و خودرو را متوقف می کند. وقتی جف با تفنگ ارل از کامیون خارج می شود، بوید موقعیت را اشتباه می گیرد و او را مجبور می کند دراز بکشد. ارل خود را آزاد می کند و با یک تفنگ مخفی به بوید شلیک می کند. قبل از اینکه ارل بتواند به جف شلیک کند، بوید زخمی شلیک می کند و او را می کشد. جف از رادیو بوید برای فراخوانی آمبولانس استفاده می کند و با عجله به سمت ایستگاه کامیون می رود.

در ایستگاه، جف زیر تریلر کامیون رد می نشیند. صبح زود روز بعد، رد به مزرعه اش می رسد. جف مخفیانه وارد انبار می شود و شواهدی را کشف می کند که نشان می دهد رد سابقه سرقت و کشتن مردم را دارد و نام اصلی او وارن است. آل و بیلی با یک امی بسته و دهان بسته وارد می شوند و او را در یک فریزر در انبار انبار حبس می کنند. جف که نمی تواند در انبار را باز کند، اسلحه ای پیدا می کند و کلید سرداب را از رد می خواهد. وقتی حواس او توسط دکه پسر کوچک رد پرت می شود، بیلی فرار می کند. جف، رد را مجبور می‌کند تا امی را آزاد کند، و او را در این فرآیند افشا می‌کند و سپس او و خانواده‌اش را در انبار حبس می‌کند.

زیرنویس فیلم شکست ۱۹۹۷ جف و امی یک وانت را می دزدند و فرار می کنند، در حالی که بیلی برای آزاد کردن همدستانش که هر کدام با وسایل نقلیه خود تیلورها را تعقیب می کنند، باز می گردد. در جریان تعقیب و گریز، بیلی در انفجاری کشته می شود که جف ماشینش را از جاده خارج می کند. اندکی پس از آن، تریلر از کامیون Red جدا می شود و باعث می شود آل به طور مرگبار با آن تصادف کند. رد بدون دلهره تلاش می کند تا وسیله نقلیه جف و امی را با کامیون خود از روی پل هل دهد و پای امی را زیر داشبورد گیر کند. جف با عجله از وسیله نقلیه بیرون می‌آید و وارد واحد تراکتور رد می‌شود، جایی که درگیری بر سر فرمان، کامیون رد را از لبه عبور می‌دهد و آن را روی تکیه‌گاه پل فولادی آویزان می‌کند. رد با زنجیر به جف حمله می کند تا اینکه جف ناگهان زنجیر را می گیرد و رد را به صخره های زیر پرتاب می کند. جف امی را از داشبورد آزاد می کند. امی با دیدن اینکه رد از سقوط جان سالم به در برد، شیفتر اتوماتیک وانت را می کشد و باعث می شود واحد تراکتور معلق سقوط کند و او را له کند. جف و امی در لبه پل نشسته اند و منتظر رسیدن پلیس هستند.

زیرنویس Breakdown 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس شکست ۱۹۹۷ وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes گزارش داد که ۸۳ درصد از منتقدان بر اساس نمونه ۵۸، با میانگین امتیاز ۷.۲/۱۰، به فیلم نقدهای مثبت دادند. اجماع سایت آن را به عنوان “یک مهیج مغزی و پر از تعلیق – اگر تا حدودی ناهموار -” توصیف می کند. در متاکریتیک، که میانگین وزنی از ۱۰۰ را به نقدهای منتقدان اصلی می‌دهد، فیلم بر اساس ۱۹ نقد، میانگین امتیاز ۷۳ را دریافت کرد.

Breakdown با ۱۲.۳ میلیون دلار در جایگاه اول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم پس از اکران اولیه در ۲۱۰۸ سینما، بعداً به ۲۳۴۸ سالن افزایش یافت و در مجموع ۵۰ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۱۴۴ دلار در ایالات متحده و کانادا فروخت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.