تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:33
160 بازدید
کد خبر : 207719

دانلود زیرنویس فیلم Blueback 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blueback 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blueback 2022 زیرنویس فیلم بلوبک یک فیلم درام استرالیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی رابرت کانولی، بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته کانولی و تیم وینتون، بر اساس رمانی به همین نام وینتون در سال ۱۹۹۷ است. داستان فیلم درباره دختر جوانی است که در حین غواصی با یک خریدار آبی وحشی دوست می

دانلود زیرنویس فیلم Blueback 2022 زیرنویس فیلم بلوبک یک فیلم درام استرالیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی رابرت کانولی، بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته کانولی و تیم وینتون، بر اساس رمانی به همین نام وینتون در سال ۱۹۹۷ است. داستان فیلم درباره دختر جوانی است که در حین غواصی با یک خریدار آبی وحشی دوست می شود و به یک فعال پرشور برای محافظت از اکوسیستم صخره های مرجانی استرالیا در برابر تخریب تبدیل می شود. میا واسیکوفسکا، رادا میچل، ایلسا فاگ، لیز الکساندر، آریل دونوگهو، کلارنس رایان، پدریا جکسون، اریک تامسون، ادی بارو و اریک بانا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Blueback 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Blueback 2022 در فوریه ۲۰۲۱، یک اقتباس سینمایی از Blueback توسط تیم وینتون اعلام شد که رو به جلو است و رابرت کانولی پس از سال‌ها توسعه، کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. میا واسیکوفسکا، اریک بانا و رادا میچل قرار بود در این فیلم بازی کنند و بانا پس از موفقیت استرالیایی The Dry دوباره با Connolly همبازی شد. این فیلم در هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم برلین بسته بندی و برای توزیع کنندگان در بازار فیلم عرضه شد.

دانلود زیرنویس فیلم بلوبک ۲۰۲۲ اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ داشت. این فیلم در استرالیا توسط Roadshow Films در ۱ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. اولین نمایش استرالیایی آن در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ در افتتاحیه جشنواره فیلم سامرویل با همکاری جشنواره پرث ۲۰۲۳ انجام شد.

زیرنویس فیلم Blueback 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Blueback 2022 این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و اکران رسمی آن در استرالیا برای اول ژانویه ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود.

زیرنویس Blueback 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم بلوبک ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۵ نقد، با میانگین امتیاز ۶.۲/۱۰، دارای ۸۰ درصد تاییدیه است. در متاکریتیک، میانگین وزنی آن بر اساس ۴ منتقد، ۵۷ از ۱۰۰ است که نشان دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.