تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:37
128 بازدید
کد خبر : 207732

دانلود زیرنویس فیلم Blank Check 1994 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blank Check 1994 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blank Check 1994 زیرنویس فیلم چک خالی یک فیلم کمدی آمریکایی محصول ۱۹۹۴ به کارگردانی روپرت وین رایت و با بازی برایان بونسال، کارن دافی، میگل فرر، جیمز ربهورن، تون لوک، جین اتکینسون و مایکل لرنر است. در ۱۱ فوریه ۱۹۹۴ توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد. این فیلم درباره پسری است

دانلود زیرنویس فیلم Blank Check 1994 زیرنویس فیلم چک خالی یک فیلم کمدی آمریکایی محصول ۱۹۹۴ به کارگردانی روپرت وین رایت و با بازی برایان بونسال، کارن دافی، میگل فرر، جیمز ربهورن، تون لوک، جین اتکینسون و مایکل لرنر است. در ۱۱ فوریه ۱۹۹۴ توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد. این فیلم درباره پسری است که یک چک سفید را به ارث می‌برد و از آن برای خرید خانه‌ای تحت التر ایگو استفاده می‌کند، اما به زودی توسط چند نفر از اعضای بانکی که آن را نقد کرده بود، جستجو می‌کنند. پس از اکران، این فیلم نقدهای منفی دریافت کرد، اما با فروش ۳۹ میلیون دلاری با بودجه ۱۳ میلیون دلاری، باکس آفیس موفقی شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Blank Check 1994 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Blank Check 1994 پرستون واترز ۱۱ ساله از بی پولی نسبی خود در مقایسه با برادران بزرگتر کارآفرین و پدر طبقه کارگرش که یک سرمایه گذار است ابراز تاسف می کند. وضعیت او مرتباً او را به موقعیت های تحقیر آمیزی سوق می دهد، از جمله اینکه برادرانش، دامیان ۱۶ ساله و رالف ۱۵ ساله، اتاق خواب او را به عنوان دفتری برای مشاغل خانگی خود اداره کنند. او همچنین مجبور می‌شود در جشن تولد بوچ قلدرش در پارک تفریحی کلیف‌ساید شرکت کند، جایی که او قادر به پرداخت هزینه‌های دیگری به جز سواری بچه‌ها نیست، زیرا پدرش با پول بسیار مقتصد است.

یک روز، او با یک محکوم فراری، کارل کویگلی، که به تازگی کیف Zero Halliburton حاوی ۱۰۰۰۰۰۰ دلار پول نقد دزدیده شده را نزد رئیس بانک، ادوارد اچ بیدرمن گذاشته بود، درگیر تصادف با دوچرخه می شود تا روز بعد یکی از همکارانش آن را بشویید و پس بگیرد. . کویگلی از ترس جلب توجه پلیس، با عجله یک چک سفید امضا شده به پرستون می دهد و از صحنه فرار می کند.

دانلود زیرنویس فیلم چک خالی ۱۹۹۴ پرستون توسط پدرش به خاطر مراقبت نکردن از دارایی هایش زمین گیر می شود. او سپس از رایانه خود برای پر کردن چک ۱۰۰۰۰۰۰ دلاری خود استفاده می کند و روز بعد سعی می کند آن را نقد کند. او را نزد بیدرمن می برند، او معتقد است که پرستون همکار به نام «جوس» است که کویگلی به او گفته که او را می فرستد. بیدرمن با اعتقاد به این که این بخشی از نقشه کویگلی است، کوله پشتی پرستون را با ۱۰۰۰۰۰۰ دلار پول تمیز پر می کند و پرستون بانک را ترک می کند درست زمانی که جویس واقعی برای پول می آید. یک کویگلی خشمگین قصد دارد تا پرستون را با جویس به امید بازپس گیری پول دزدیده شده اش پیدا کند و بیدرمن را تهدید به مرگ می کند مگر اینکه او بیاید. در همین حین، پرستون ولگردی می‌کند و یک خانه بزرگ و یک سرویس لیموزین با راننده‌ای به نام هنری می‌خرد، و سپس خانه را پر از اسباب‌بازی‌ها، وسایل و وسایل الکترونیکی می‌کند که همه آنها به نام کارفرمای مرموزی به نام «مکینتاش» ایجاد می‌کند. بعد از کامپیوتر برادرانش پرستون از یک برنامه کامپیوتری به نام MacSpeak به عنوان صدای آقای مکینتاش برای خرید خانه از طریق تلفن استفاده می کند.

زیرنویس فیلم Blank Check 1994 - بلو سابتایتل

زیرنویس Blank Check 1994 شای استنلی، یک عابر بانک، پس از اینکه ملکی که خانه را به مکینتاش فروخته بود، ۳۰۰۰۰۰ دلار پول نقد نزد بانک او سپرده بود، به دنبال پرستون و کارفرمایش آقای مکینتاش می گردد. شی، یک مامور مخفی FBI که در حال تحقیق از بیدرمن برای پولشویی است، به جریان ناگهانی پول نقدی که از طریق بانک بیدرمن آمده است مشکوک است و مسیر را به سمت پرستون/مکینتاش دنبال می کند. پرستون که ملاقات با مکینتاش را تکذیب می کند، ادعا می کند که او برخی از امور مالی مکینتاش را مدیریت می کند و این دو در نهایت به یک قرار تجاری می روند. بعداً، پرستون یک جشن تولد گران قیمت برای خود و مکینتاش برگزار می کند که برای آن، ایوان، برنامه ریز مهمانی، حداقل ۴۰۰۰۰ دلار پول نقد از پرستون می گیرد و ادعا می کند که هزینه های این رویداد را پوشش می دهد. یوون بعداً صورتحساب برنامه ریزی مهمانی و هزینه آن را به پرستون می دهد که ۱۰۰۰۰۰ دلار است. پرستون شی و هنری را به مهمانی دعوت می کند و بسیاری دیگر نیز حضور دارند. در مهمانی، پرستون متوجه می شود که فقط ۳۳۲ دلار برای او باقی مانده است و نمی تواند آنچه را که برای مهمانی بدهکار است به برنامه ریز بپردازد.

هنوز در حال چک کردن کامپیوتر، پدرش ظاهر می شود که با مکینتاش صحبت می کند. او به او می گوید که اگر ببیند پرستون کجاست و به او می گوید که او را به خانه بفرست چون تولدش است. او فقط یک ثانیه طول می کشد تا در مورد پسرش صحبت کند. او در مورد اینکه چگونه به پسرش فشار می آورد، چگونه به او گوش نمی دهد و پول داشتن می گوید. او می رود و پرستون شروع به گریه می کند و متوجه می شود که پدرش آنجا نیست. برنامه ریز مهمانی را تعطیل می کند و پرستون را در خانه خالی تنها می گذارد. کویگلی، بیدرمن و جویس می‌رسند و از پرستون می‌خواهند پول را برگرداند، اما متوجه می‌شوند که پرستون تمام آن را در شش روز خرج کرده است. بیدرمن به کویگلی می گوید که نام مکینتاش را به ارث می برد، به این امید که بتواند زندگی جدیدی را که به آن امیدوار بود به ارث ببرد. پس از تعقیب پرستون در سراسر ملک، زمانی که دومی سعی می کند فرار کند، FBI به موقع با شی ظاهر می شود تا پرستون را نجات دهد.

زیرنویس فیلم چک خالی ۱۹۹۴ کویگلی اعلام می‌کند که مکینتاش است و فکر می‌کند با فرض هویت جعلی زندگی جدیدی را که پس از فرار از زندان به دنبالش بود، به او می‌دهد. با این حال، اف‌بی‌آی کویگلی را به دلیل جنایات متعددی که قصد داشتند به مکینتاش متهم کنند، همراه با بیدرمن و جویس به عنوان همدست، دستگیر می‌کند. پرستون قبل از بازگشت به خانواده‌اش برای جشن تولدش با شی و هنری خداحافظی می‌کند، حالا فهمیده است که پول نمی‌تواند خوشبختی بخرد و خانواده مهمترین چیز است.

زیرنویس Blank Check 1994 - بلو سابتایتل

زیرنویس چک خالی ۱۹۹۴ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۱ نقد، با میانگین امتیاز ۲.۹۸/۱۰، دارای ۹% محبوبیت است. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۹ منتقد، میانگین وزنی ۴۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط «A−» در مقیاس A+ تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.