تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:14
131 بازدید
کد خبر : 207321

دانلود زیرنویس فیلم Bank of Dave 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bank of Dave 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bank of Dave 2023 زیرنویس فیلم بانک دیو یک فیلم کمدی زندگی‌نامه‌ای انگلیسی به کارگردانی کریس فاگین، نویسندگی پیر اشورث و تهیه‌کنندگی مت ویلیامز، کارل هال، ریدویانول هوک، پیرز تمپست است. در این فیلم جوئل فرای، فیبی داینور، روری کینیر، هیو بونویل، پل کی، جو هارتلی و کتی تایسون ایفای نقش می

دانلود زیرنویس فیلم Bank of Dave 2023 زیرنویس فیلم بانک دیو یک فیلم کمدی زندگی‌نامه‌ای انگلیسی به کارگردانی کریس فاگین، نویسندگی پیر اشورث و تهیه‌کنندگی مت ویلیامز، کارل هال، ریدویانول هوک، پیرز تمپست است. در این فیلم جوئل فرای، فیبی داینور، روری کینیر، هیو بونویل، پل کی، جو هارتلی و کتی تایسون ایفای نقش می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Bank of Dave 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Bank of Dave 2023 این فیلم بر اساس تجربیات واقعی دیو فیش ویک ساخته شده است. داستان یک طبقه کارگر و میلیونر خودساخته برنلی را دنبال می کند که در تلاش است تا یک بانک اجتماعی راه اندازی کند تا به کسب و کارهای محلی شهر کمک کند نه تنها زنده بمانند، بلکه رشد کنند. برای انجام این کار، او باید با موسسات مالی نخبه لندن مبارزه کند و برای اولین مجوز بانکی در بیش از ۱۰۰ سال رقابت کند.

زیرنویس فیلم Bank of Dave 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Bank of Dave 2023 نتفلیکس حقوق فیلم بانک آف دیو را به دست آورد و پیر اشورث نویسندگی و کریس فاگین کارگردانی فیلم را زیر نظر کمپانی های سازنده Tempo Productions Limited، Future Artists Entertainment، Ingenious Media و Rojovid Films بر عهده داشت. پیش تولید در ۸ ژانویه ۲۰۲۲ آغاز شد و فیلمبرداری در ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد. این فیلم بین ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در مرحله پس از تولید بود و فیلم در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید.

زیرنویس Bank of Dave 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم بانک دیو ۲۰۲۳ کت کلارک در نگارش در گاردین قضاوت کرد که “روری کینیر در نقش فیش ویک که ثروت خود را با فروش ون و مینی بوس به دست آورد اما هرگز ریشه های خود را فراموش نکرده است، فوق العاده است” و افزود: “کینیر ترکیبی برنده از شخصیت های پایین به دست می دهد.” کبودی زمین با زرق و برق بسیار زیاد (و کمی منیت برای تطبیق با ماشین فلش)” با این حال، کلارک دریافت که “بقیه شخصیت ها احساس می کنند که ممکن است توسط یک الگوریتم تولید شده باشند.” او خاطرنشان کرد که “هیو بونویل به عنوان یک بانکدار چاق، به خوبی تمسخر می کند”. به طور کلی، او تصمیم گرفت: “این یک فیلم با کمی جذابیت است، و به سختی می توان با پیام طمع، بد است. اما یک ذائقه مصنوعی، چند صحنه را خراب می کند.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.