تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:15
174 بازدید
کد خبر : 207325

دانلود زیرنویس فیلم Ballabhpurer Roopkotha 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Ballabhpurer Roopkotha 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Ballabhpurer Roopkotha 2022 زیرنویس فیلم هندی افسانه بالابپور یک فیلم درام کمدی ماوراءطبیعی به زبان بنگالی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی انیربان باتاچاریا در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود است که بر اساس نمایشنامه همنام بادال سرکار در سال ۱۹۵۴ ساخته شده است. این داستان یک فرزند سلطنتی مملو از بدهی را دنبال

دانلود زیرنویس فیلم Ballabhpurer Roopkotha 2022 زیرنویس فیلم هندی افسانه بالابپور یک فیلم درام کمدی ماوراءطبیعی به زبان بنگالی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی انیربان باتاچاریا در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود است که بر اساس نمایشنامه همنام بادال سرکار در سال ۱۹۵۴ ساخته شده است. این داستان یک فرزند سلطنتی مملو از بدهی را دنبال می کند که سعی می کند با فروش قصر اجدادی خود، طلبکاران را بپردازد، در حالی که سعی می کند یک راز بالقوه شکستن معامله را پنهان کند. این طرح در اصل از فیلم The Ghost Goes West ساخته رنه کلر الهام گرفته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Ballabhpurer Roopkotha 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Ballabhpurer Roopkotha 2022 در سال ۱۹۶۱، ری بهادر بوپاتی ری، پادشاه روستای بالابپور، به دلیل بدهی فلج شد. تنها دارایی مادی او قصر اجدادی ۴۰۰ ساله اش است که در وضعیتی ویران قرار دارد. بوپاتی می خواهد به کلکته نقل مکان کند و یک کلینیک دندانپزشکی راه اندازی کند و سعی می کند برای پرداخت بدهی های خود قصر را بفروشد.

به عنوان یک خریدار احتمالی، تاجر آقای هالدار، به او اطلاع می دهد که برای دیدن ملک به آنجا می آید، بوپاتی و پیشخدمت وفادارش مونوهار قصد دارند خانه را تازه کنند. آنها از سه طلبکار محلی بوپاتی، ساها، سرینات و پابان کمک می گیرند. دوست دانشگاهی بوپاتی، سانجیب، با نواختن دوان املاک کمک می کند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی افسانه بالابپور ۲۰۲۲ آقای هالدار در آن شب به همراه همسرش ساپنا و دخترش چاندا می‌آیند. برخلاف انتظارات بوپاتی، او به شدت تحت تأثیر ساختار میراث و طعم اشرافی خانواده قرار گرفته است. هالدار فوراً چکی را برای او امضا می کند. Chhandaa و Bhupati فوراً جذب یکدیگر می شوند. در حالی که هالدارها بعد از شام ترک می‌کنند، بوپاتی به سانجیب اعتراف می‌کند که از خریداران پنهان کرده است: هر شب بعد از ساعت ۱۱ شب، روح راگوپاتی، جد بوپاتی که در آنجا توسط نفرین به دام افتاده بود، در کاخ پرسه می‌زند. راگو دا، همانطور که او را صدا می کند، تنها با تسلیم شدن و عذرخواهی از نوادگان بوییا، پادشاهان پادشاهی رقیب بالابپور، پراتاپگار، می تواند خود را رها کند. سانجیب او را باور نمی کند، اما از صدای خنده راغو که ساعت ۱۱ را نشان می دهد، می ترسد.

زیرنویس فیلم Ballabhpurer Roopkotha 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Ballabhpurer Roopkotha 2022 با این حال، به زودی هالدارها به کاخ باز می گردند – ماشین آنها خراب شده است. بوپاتی و سانجیب وحشت می کنند، در حالی که مونوهار مقدمات اقامت شبانه مهمانانشان را فراهم می کند. بوپاتی سعی می کند راگو را آرام کند، اما دومی به خنده شیدایی خود ادامه می دهد و شروع به خواندن شلوک های سانسکریت می کند. Chhandaa تحت تأثیر این تلاوت قرار می گیرد، به ویژه پس از اینکه روح راغو زن زننده، کالیداس را برای او می خواند. با این حال، او او را به عنوان بوپاتی اشتباه می گیرد زیرا این دو شبیه به هم هستند. ساپنا از دیدن «بوپاتی» با دخترش در اواخر شب عصبانی می شود و شوهرش را مجبور می کند که معامله را لغو کند. بوپاتی واقعی تقصیر را می پذیرد، سپس به طور خصوصی حقیقت را به آقای هالدار گیج اعتراف می کند. این در واقع او را بسیار خوشحال می کند: او پیشنهاد می کند که اگر بوپاتی بتواند دفعه بعد حضور روح را به همسرش ثابت کند، مبلغ پرداختی را چهار برابر کند. سپنا با این موضوع موافق است. Chhandaa از نرمی بوپاتی در پذیرش سرزنش در حالی که وجود نداشت آزرده می شود.

روز بعد، یک خریدار بالقوه جدید در درب منزل ظاهر می شود. آقای هالدار با خانواده‌اش وارد می‌شود و مرد را آقای چاودوری، دوست مدرسه‌ای، رقیب و دوستدار کاخ‌های میراثی می‌شناسد. آقای چاودری هم آقای هالدار و هم بوپاتی را در رابطه با تاریخ کاخ به سخره می گیرد و در نهایت خود را به عنوان یکی از نوادگان خانواده سلطنتی پراتاپگار نشان می دهد. بوپاتی هیجان‌زده راگو را احضار می‌کند که از راه می‌رسد و آقای چاودری را با شمشیر تهدید می‌کند. وقتی گلوله‌های او با راگو همخوانی نداشت، آقای چاودوری در نهایت خم شد و طلب بخشش کرد. راغو از نفرین خود رها می شود و ناپدید می شود. تمام سوء تفاهم ها برطرف می شود و ساپنا عذرخواهی می کند و پیشنهاد ازدواج چاندا و بوپاتی را می دهد که آنها به راحتی با آن موافقت می کنند.

زیرنویس Ballabhpurer Roopkotha 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی افسانه بالابپور ۲۰۲۲ این فیلم نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و منتقدان متعددی اصالت، طنز، بازی بازیگران، کارگردانی و فیلمبرداری آن را برجسته کردند. شانتانو ری چاودهوری در نوشتن برای تلگراف، آن را «فیلمی مهم از نظر سینمای بنگالی می‌داند که بدون شک بی‌هوده‌ترین مرحله‌اش در سال‌های اخیر را می‌گذراند، هم از نظر خلاقانه و هم تجاری». شوما آ چاترجی شهروند این فیلم را “شاید بهترین اتفاقی که برای سینمای بنگالی در مدت زمان طولانی رخ داده است” خواند و آن را بهترین فیلم بنگالی سال ۲۰۲۲ نامید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.