تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:34
70 بازدید
کد خبر : 208026

دانلود زیرنویس فیلم Bali 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bali 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bali 2021 زیرنویس فیلم هندی بالی یک فیلم ترسناک به زبان مراتی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ویشال فوریا و محصول GSEAMS است. این فیلم که توسط آرجون سینگ باران و کارتیک نیشاندار سرمایه گذاری شده است، سواپنیل جوشی و پوجا ساوانت را در نقش های اصلی بازی می کنند. این فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Bali 2021 زیرنویس فیلم هندی بالی یک فیلم ترسناک به زبان مراتی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ویشال فوریا و محصول GSEAMS است. این فیلم که توسط آرجون سینگ باران و کارتیک نیشاندار سرمایه گذاری شده است، سواپنیل جوشی و پوجا ساوانت را در نقش های اصلی بازی می کنند. این فیلم حول محور پدر بیوه و پسر هفت ساله‌اش است که شروع به صحبت با یک پرستار مرموز می‌کند. قرار بود در ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ اکران شود، اما اکران آن به دلیل همه گیر شدن به تعویق افتاد. این فیلم در ۹ دسامبر ۲۰۲۱ در Amazon Prime Video نمایش داده شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Bali 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Bali 2021 زندگی یک پدر بیوه زیر و رو می شود که پسر هفت ساله اش غش می کند و برای تشخیص دقیق به بیمارستان منتقل می شود. پسر شروع به صحبت با یک پرستار مرموز می کند که او ادعا می کند در قسمت متروکه بیمارستان اقامت دارد.

زیرنویس فیلم Bali 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Bali 2021 در نوامبر ۲۰۱۹، سواپنیل جوشی برای ایفای نقش اصلی در فیلم ترسناک انتخاب شد. فیلمبرداری در فوریه ۲۰۲۰ به پایان رسید. کار پس از تولید فیلم در ژوئن ۲۰۲۰ آغاز شد.

زیرنویس Bali 2021 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی بالی داراد ۲۰۲۱ از بازی سامرت جدهاو در نقش ماندار قدردانی کرد و نوشت: “[Samarth Jadhav] مرا شگفت زده کرد، او در صحنه ها و موقعیت هایی که فقط بهترین ها را می طلبد بسیار رسا است.” او در پایان نوشت: “به طور کلی، ویشال فوریا یک روایت وحشتناک و شرورانه دیگر را ارائه کرده است که به توجه شما نیاز دارد.” او در ادامه نوشت: «پیش‌فرض جذاب است، فیلمنامه در بخش‌هایی خوب است و اجراها فوق‌العاده هستند».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.