تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:33
166 بازدید
کد خبر : 208025

دانلود زیرنویس فیلم Amira 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Amira 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Amira 2021 زیرنویس فیلم امیرا یک فیلم درام عربی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی محمد دیاب، فیلمساز مصری است. این فیلم توسط محمد حفیزی برای فیلم کلینیک، مونا عبدالوهاب برای آگورا سمعی و بصری، معز مسعود برای آکامدیا پیکچرز در تولید مشترک با یوسف الطاهر برای تولید رسانه ای طاهر و رولا

دانلود زیرنویس فیلم Amira 2021 زیرنویس فیلم امیرا یک فیلم درام عربی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی محمد دیاب، فیلمساز مصری است. این فیلم توسط محمد حفیزی برای فیلم کلینیک، مونا عبدالوهاب برای آگورا سمعی و بصری، معز مسعود برای آکامدیا پیکچرز در تولید مشترک با یوسف الطاهر برای تولید رسانه ای طاهر و رولا ناصر برای فیلم های تخیلی تهیه شده است. تارا عبود در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند و صبا مبارک و علی سلیمان نقش‌های مکمل را بازی می‌کنند. داستان فیلم حول محور امیره، یک نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی است که به او گفته می شود که با اسپرم قاچاق پدر زندانی اش، ناور، حامله شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Amira 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Amira 2021 این اولین فیلم یک کارگردان مصری است که در فلسطین می گذرد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم ونیز در ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ انجام داد و در رقابت Orizzonti به رقابت پرداخت. در جشنواره، این فیلم برنده دو جایزه شد: جایزه Lanterna Magica و جایزه Interfilm. در ماه اوت، این فیلم برای رقابت در مسابقه داستانی بلند در پنجمین دوره جشنواره فیلم الگونه مصر (GFF) انتخاب شد که اولین نمایش جهانی آن در جهان عرب بود.

زیرنویس فیلم Amira 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Amira 2021 این فیلم به‌عنوان ورودی اردن برای بهترین فیلم بلند بین‌المللی در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد، اما به دلیل جنجال‌هایی که پیرامون موضوع فیلم وجود داشت، توسط کمیسیون فیلم سلطنتی پس گرفته شد. این فیلم که درباره یک دختر فلسطینی است که متوجه می‌شود پدر واقعی‌اش یک زندانبان اسرائیلی است نه یک زندانی فلسطینی، توسط سازمان‌های مدافع حقوق زندانیان مورد انتقاد قرار گرفت و «به‌دلیل احترام به احساسات زندانیان و خانواده‌هایشان» از آن خارج شد.

زیرنویس Amira 2021 - بلو سابتایتل

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.