تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:01
194 بازدید
کد خبر : 208205

دانلود زیرنویس فیلم American Beauty 1999 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم American Beauty 1999 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم American Beauty 1999 زیرنویس فیلم زیبای آمریکایی یک فیلم کمدی-درام سیاه آمریکایی محصول سال ۱۹۹۹ به نویسندگی آلن بال و کارگردانی سم مندز در اولین کارگردانی خود است. کوین اسپیسی در نقش لستر برنهام، مدیر تبلیغاتی ایفای نقش می کند که وقتی شیفته بهترین دوست دختر نوجوانش با بازی منا سوواری می

دانلود زیرنویس فیلم American Beauty 1999 زیرنویس فیلم زیبای آمریکایی یک فیلم کمدی-درام سیاه آمریکایی محصول سال ۱۹۹۹ به نویسندگی آلن بال و کارگردانی سم مندز در اولین کارگردانی خود است. کوین اسپیسی در نقش لستر برنهام، مدیر تبلیغاتی ایفای نقش می کند که وقتی شیفته بهترین دوست دختر نوجوانش با بازی منا سوواری می شود، دچار بحران میانسالی می شود. آنت بنینگ در نقش همسر مادی‌گرای لستر، کارولین، بازی می‌کند و تورا برچ نقش دختر ناامن آنها، جین را بازی می‌کند. وس بنتلی، کریس کوپر و آلیسون جنی همبازی هستند. دانشگاهیان این فیلم را به‌عنوان طنزی توصیف کرده‌اند که چگونه زیبایی و رضایت شخصی توسط طبقه متوسط آمریکایی درک می‌شود. تجزیه و تحلیل بیشتر بر کاوش های فیلم در مورد عشق عاشقانه و پدرانه، تمایلات ، مادی گرایی، رهایی از خود و رستگاری متمرکز شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم American Beauty 1999 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم American Beauty 1999 مدیر میانسال لستر برنهام از شغل خود متنفر است و با ناراحتی با کارولین دلال املاک عصبی و جاه طلب ازدواج کرده است. دختر ۱۶ ساله آنها، جین، از والدین خود متنفر است و اعتماد به نفس پایینی دارد. فرانک فیتس، سرهنگ بازنشسته تفنگداران دریایی ایالات متحده، باربارا، همسر تقریباً کاتاتونیکی او، و پسر نوجوانشان ریکی به همسایگی نقل مکان می کنند. ریکی دنیای اطراف خود را با یک دوربین فیلمبرداری مستند می کند، ضبط های ضبط شده را روی نوار ویدئویی در اتاق خوابش جمع آوری می کند، در حالی که از مشاغل پاره وقت خود در تهیه غذا به عنوان جلویی برای خرید و فروش ماری جوانا استفاده می کند. فرانک، انضباط‌گر سخت‌گیر و متجاوز، قبلاً ریکی را به بیمارستان روانی و فرستادن به آکادمی نظامی واداشته است. زوج ، جیم اولمایر و جیم برکلی، همسایه‌های برنهامز، از خانواده فیتس استقبال می‌کنند. فرانک بعداً هنگامی که با عصبانیت در مورد برخورد با ریکی صحبت می کند، هراسی خود را آشکار می کند.

دانلود زیرنویس فیلم زیبای آمریکایی ۱۹۹۹ در طول یک برنامه رقص در یک بازی بسکتبال مدرسه، لستر شیفته دوست جین، آنجلا می شود. او شروع به فانتزی های در مورد او می کند، که در آن گلبرگ های رز قرمز یک موتیف تکرار شونده است. کارولین با رقیب تجاری متاهل بادی کین رابطه عاشقانه ای را آغاز می کند. لستر توسط سرپرست خود مطلع می شود که او قرار است اخراج شود. لستر از او باج خواهی می کند تا یک بسته انفصالی به او بدهد و شروع به کار در رستورانی می کند. او ماشین رویایی خود، یک پونتیاک فایربرد ۱۹۷۰ را می‌خرد و پس از شنیدن اینکه آنجلا جین را اذیت می‌کند که اگر هیکلش را بهبود ببخشد، با او رابطه برقرار می‌کند، شروع به ورزش می‌کند. او شروع به کشیدن ماری جوانا می کند که توسط ریکی تهیه می شود و با آنجلا معاشقه می کند. وقتی جین با ریکی که آنجلا او را مسخره می‌کند، رابطه دوستی دختران را از بین می‌برد.

زیرنویس فیلم American Beauty 1999 - بلو سابتایتل

زیرنویس American Beauty 1999 لستر هنگامی که او و کین در رستوران لستر یک وعده غذایی سفارش می دهند، متوجه خیانت کارولین می شود. او با رضایت از خود واکنش نشان می دهد. بادی از طلاق پرهزینه می ترسد و به رابطه پایان می دهد، در حالی که کارولین به دلیل عدم موفقیت حرفه ای خود تحقیر شده و به طور همزمان ناامید می شود. فرانک که به دوستی لستر و ریکی مشکوک است، فیلمی را پیدا می کند که ریکی به طور تصادفی از لستر در حالی که برهنه وزنه بلند می کند گرفته شده و به اشتباه نتیجه می گیرد که آنها رابطه دارند. او ریکی را به فحشا متهم می کند، که ریکی به دروغ به آن اعتراف می کند و پدرش را وادار می کند که او را بیرون کند. کارولین که پریشان در ماشینش نشسته است، یک تفنگ دستی را از جعبه دستکش بیرون می آورد. در خانه، جین با آنجلا بر سر معاشقه او با لستر بحث می کند که ریکی حرفش را قطع می کند و از جین می خواهد که با او به شهر نیویورک برود. او آنجلا را زشت، خسته کننده و معمولی خطاب می کند.

فرانک به طور آزمایشی به لستر نزدیک می شود، سپس می شکند و با گریه او را در آغوش می گیرد. لستر شروع به دلداری فرانک می کند تا اینکه فرانک سعی می کند او را ببوسد. لستر به آرامی او را رد می‌کند و می‌گوید اشتباه متوجه شده است و فرانک به زیر باران می‌رود. لستر آنجلا را می یابد که تنها در تاریکی نشسته است. او را دلداری می دهد و می گوید زیباست و هر چیزی جز معمولی است. از او می پرسد که چه می خواهد، و او می گوید که نمی داند. او از او می پرسد که چه می خواهد، و او می گوید که همیشه او را می خواسته است. او را به کاناپه می برد و همانطور که شروع به درآوردن او می کند، آنجلا به باکرگی او اعتراف می کند. لستر متعجب می شود که می فهمد تجربه ظاهری او حجابی برای بی گناهی او بود و او نمی تواند ادامه دهد. هنگامی که آنها ناراحتی خود را با هم در میان می گذارند، او را دلداری می دهد. آنجلا در حالی که لستر به یک عکس خانوادگی لبخند می‌زند به حمام می‌رود، زمانی که چهره‌ای نادیده به پشت سر لستر شلیک می‌کند. ریکی و جین جسد لستر را پیدا می کنند. کارولین در کمد خود است، اسلحه خود را دور انداخته و در حالی که لباس لستر را در آغوش می گیرد، گریه می کند. فرانک خون آلود، با دستکش جراحی، به خانه برمی گردد: یک اسلحه از مجموعه او گم شده است.

زیرنویس فیلم زیبای آمریکایی ۱۹۹۹ روایت پایانی لستر تجربیات معناداری در طول زندگی او را توصیف می کند. او می گوید که با وجود مرگش، خوشحال است که هنوز این همه زیبایی در جهان وجود دارد.

زیرنویس American Beauty 1999 - بلو سابتایتل

زیرنویس زیبای آمریکایی ۱۹۹۹  به طور گسترده ای بهترین فیلم سال ۱۹۹۹ توسط مطبوعات آمریکایی در نظر گرفته شد. ستایش بسیار زیادی را دریافت کرد، عمدتاً برای اسپیسی، مندز و بال. ورایتی گزارش داد که “هیچ فیلم دیگری در سال ۱۹۹۹ از چنین هیاهوهای جهانی بهره نبرده است.” این عنوان بهترین عنوان در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) بود که پس از رای گیری تماشاگران جشنواره برنده جایزه منتخب مردم شد. مدیر TIFF، پیرز هندلینگ، گفت: “زیبایی آمریکایی سر و صدای جشنواره بود، فیلمی که بیش از همه درباره آن صحبت شد.”

گردآورنده نقد Rotten Tomatoes گزارش می دهد که ۸۷ درصد از ۱۹۰ منتقد با میانگین امتیاز ۸.۲ از ۱۰ به فیلم نقد مثبت دادند. اتفاق نظر منتقدان این وب‌سایت چنین است: «زیبای آمریکایی با بازیگری بی‌نقص و مملو از شوخ طبعی تیره و اسیدی، یک نقطه اوج هوشمندانه و تحریک‌آمیز از فیلم‌های جریان اصلی اواخر دهه ۹۰ هالیوود است. بر اساس گزارش متاکریتیک، که بر اساس ۳۴ منتقد، میانگین وزنی ۸۴ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داده است، فیلم “تحسین جهانی” دریافت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.