تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:52
664 بازدید
کد خبر : 208116

دانلود زیرنویس فیلم A Man Called Otto 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Man Called Otto 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Man Called Otto 2022 زیرنویس فیلم مردی به نام اتو یک فیلم کمدی-درام محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مارک فورستر بر اساس فیلمنامه ای از دیوید مگی است. این دومین اقتباس سینمایی از رمان مردی به نام اوه (A Man Called Ove) در سال ۲۰۱۲، اثر فردریک بکمن، پس از فیلم

دانلود زیرنویس فیلم A Man Called Otto 2022 زیرنویس فیلم مردی به نام اتو یک فیلم کمدی-درام محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مارک فورستر بر اساس فیلمنامه ای از دیوید مگی است. این دومین اقتباس سینمایی از رمان مردی به نام اوه (A Man Called Ove) در سال ۲۰۱۲، اثر فردریک بکمن، پس از فیلم سوئدی به همین نام در سال ۲۰۱۵ است. در این فیلم تام هنکس در نقش اصلی با ماریانا تروینو، ریچل کلر و مانوئل گارسیا رولفو ایفای نقش می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Man Called Otto 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Man Called Otto 2022 اتو اندرسون، یک بیوه ۶۳ ساله، در حومه شهر پیتسبورگ، پنسیلوانیا زندگی می کند. پس از بازنشستگی از یک شرکت فولاد، او قصد خودکشی را دارد، زیرا شش ماه قبل همسرش سونیا، معلم مدرسه را از دست داده است.

در حین اقدام به خودکشی با حلق آویز کردن، همسایه های جدیدش: ماریسول، تامی و دو دخترشان، ابی و لونا، با او صحبت می کنند. اتو فلاش بک به گذشته خود دارد. سال‌ها قبل او تلاش کرد تا در ارتش ثبت نام کند اما به دلیل ابتلا به کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک نتوانست. او پس از برگرداندن کتابی که به زمین افتاده است، در قطار با سونیا ملاقات می کند.

اتو دوباره اقدام به خودکشی می کند، این بار از طریق مسمومیت با مونوکسید کربن. او یک فلاش بک از شام خوردنش با سونیا را تجربه می کند و به او اعتراف می کند که به دلیل بیماری قلبی خود در ارتش نام نویسی نشده و شغلی ندارد و باعث می شود سونیا اتو را ببوسد. ماریسول تلاش خودکشی اتو را مختل می کند و از او می خواهد که پس از سقوط تامی و شکستگی پایش با استفاده از نردبانی که اتو به او قرض داده بود، او و بچه ها را به بیمارستان ببرد. او با اکراه موافقت می کند.

دانلود زیرنویس فیلم مردی به نام اتو ۲۰۲۲ اتو یک فلش بک به فارغ التحصیلی خود با مدرک مهندسی دارد، زمانی که از سونیا خواست با او ازدواج کند. در حین اقدام به خودکشی با قطار، پیرمردی بیهوش می شود و روی ریل راه آهن می افتد. اتو مرد را نجات می دهد و این حادثه تبدیل به یک ویدیوی ویروسی می شود. سپس اتو یک گربه ولگرد را که به نظر او آزاردهنده است، می گیرد. اتو ماریسول را برای یک درس رانندگی می برد و از نانوایی مورد علاقه سونیا بازدید می کنند که این زوج قبلاً هر آخر هفته به آنجا می رفتند. در آنجا، او درباره دوستی خود با مردی به نام روبن به او می گوید، این دو با هم برای ایجاد قوانین و نظم، با اتو به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن محله همکاری کرده اند. این دو پس از ترجیح روبن برای فورد و تویوتا بر شورولت اتو و “کودتا” جایگزینی اتو به عنوان رئیس از هم جدا شدند. روبن که دچار سکته مغزی شده بود، اکنون روی ویلچر نشسته است و همسرش آنیتا و همسایه جیمی از او مراقبت می کنند.

زیرنویس فیلم A Man Called Otto 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Man Called Otto 2022 یک نوجوان ترنسجندر محلی، مالکوم، اوتو را به عنوان شوهر سونیا می شناسد، در حالی که روزنامه ها و بخشنامه ها را در محله ارائه می دهد. مالکوم وقتی اتو را به عنوان “آقای اندرسون” می شناسد، نارضایتی اتو را از دریافت روزنامه ها برطرف می کند و بازگو می کند که سونیا معلم او و یکی از معدود افرادی بود که او را همانطور که بود پذیرفتند. دوستی بین این زوج شکل می گیرد و اتو دوچرخه مالکوم را تعمیر می کند. پس از طفره رفتن از یک خبرنگار رسانه اجتماعی به نام Shari Kenzie که سعی دارد با اتو در رابطه با ویدیوی ویروسی قبلی مصاحبه کند، او هم از ماریسول و هم از یک مشاور املاک Dye & Merika عصبانی می شود و نمی خواهد با مرگ سونیا کنار بیاید. او سعی می کند با تفنگ ساچمه ای خودکشی کند، اما مالکوم از او صحبت می کند، که بعد از بیرون راندن پدرش از او می خواهد شب را بگذراند.

اتو متوجه می شود که Dye & Merika قصد دارد روبن را به زور وارد خانه سالمندان کند و خانه آنها را بگیرد، پس از اینکه به طور غیرقانونی متوجه شد که آنیتا به بیماری پارکینسون مبتلا شده است. اتو موافقت می کند که به آنیتا و روبن کمک کند. ماریسول از کمک به اتو خودداری می کند تا اینکه به او می گوید که او و سونیا برای جشن گرفتن اولین بارداری خود به آبشار نیاگارا رفته اند. در راه بازگشت به خانه، اتوبوسی که در آن بودند به دلیل ترمز معیوب تصادف کرد و در نتیجه سونیا فلج شد و سقط جنین کرد. محله برای سونیا قابل دسترسی نبود و اتو پس از درگیری شدید با نماینده Dye & Merika از ریاست کنار گذاشته شد. اتو می خواست همه شرکت های املاک و مستغلات را از کار بیاندازد اما تصمیم گرفت که از سونیا مراقبت کند. روبن و آنیتا با کمک محله و شاری کنزی می توانند خانه خود را حفظ کنند.

اتو سقوط می کند و به بیمارستان منتقل می شود، جایی که او ماریسول را به عنوان خویشاوند نزدیک خود معرفی می کند. پس از اینکه یک متخصص قلب به او گفت که قلب اتو خیلی بزرگ است، او می خندد، قبل از اینکه زایمان کند و پسری به دنیا بیاورد. اتو ماشین قدیمی‌اش را به مالکوم می‌دهد و ماریسول و بچه‌هایش را با خودروی سیلورادو جدیدش برای رانندگی می‌برد. سال ها می گذرد و اتو با ماریسول و خانواده اش دوست خوبی می شود.

زیرنویس فیلم مردی به نام اتو ۲۰۲۲ یک روز، تامی متوجه می‌شود که اتو برف پیاده‌روی خود را پارو نکرده است. ماریسول و تامی وارد خانه اتو می شوند تا او را مرده بیابند که تسلیم قلب بزرگ شده او شده است. مراسم تشییع جنازه ای با حضور همسایگانش برگزار می شود. اتو در نامه ای به ماریسول می گوید که وکیلش حساب های بانکی اش را به او می دهد و پول کافی برای مراقبت از خانواده اش و همچنین ماشین جدید و خانه اش را به او می دهد.

زیرنویس A Man Called Otto 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مردی به نام اتو ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۷۰ درصد از ۱۹۲ منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۱/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت چنین است: «تمام بدبینی‌ها را در خانه بررسی کنید و به مردی به نام اتو اجازه دهید تا با آهنگ آزموده‌شده‌اش، ریسمان‌های قلب شما را بکشد – ممکن است آواز بخواند.» متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۳۶ منتقد، امتیاز ۵۱ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط “A” را در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که PostTrak نمره کلی مثبت ۹۳٪ را به فیلم داد و ۷۶٪ گفتند که قطعاً آن را توصیه می کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.