تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 شهریور 1401 - 11:51
141 بازدید
کد خبر : 202092

دانلود زیرنویس فیلم ۱۴۰۰۲۰۱۵ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۴۰۰۲۰۱۵ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۴۰۰۲۰۱۵ تا کجا برای عشق پیش خواهید رفت؟ و اگر آن را داشته باشید، کافی است؟ اینها سؤالات اصلی شخصیت‌های «۱۴۰۰» است، یک فیلم بلند جدید از کارگردان دریک لوی و یک گروه با استعداد. اتاق‌ها و مغازه‌های زیبای یک هتل متروپولیتن سنگاپور، میزبان جریان دائمی ضعف انسانی است: بخل، شهوت، خیانت.

دانلود زیرنویس فیلم ۱۴۰۰۲۰۱۵ تا کجا برای عشق پیش خواهید رفت؟ و اگر آن را داشته باشید، کافی است؟ اینها سؤالات اصلی شخصیت‌های «۱۴۰۰» است، یک فیلم بلند جدید از کارگردان دریک لوی و یک گروه با استعداد. اتاق‌ها و مغازه‌های زیبای یک هتل متروپولیتن سنگاپور، میزبان جریان دائمی ضعف انسانی است: بخل، شهوت، خیانت. با این حال، هتل همچنین تولد عشق و دوستی خالص بین شرکای نامحتمل را می بیند، زیرا “۱۴۰۰” پرده زندگی در هم تنیده جوان و پیر، بی گناه و بدبین، امیدوار و ناامید را کنار می زند. «۱۴۰۰» که به سبکی صمیمی در لوکیشنی در سنگاپور فیلمبرداری شده است، اصالت و حضور احساسی دارد که قابل انکار نیست.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 14002015 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۱۴۰۰۲۰۱۵ یک فیلم مستقل سنگاپوری به کارگردانی و نویسندگی دریک لوی است. ۱۴۰۰ دنباله آزاد کار قبلی او است. یک فیلم کوتاه با عنوان When Night Fa11s. بدیهی است که این یک پروژه پرشور است زیرا داستان و مفهوم آن ۵ سال طول کشید تا قوام یابد. با این حال، عکاسی اصلی تنها ۵ روز طول کشید. برخلاف دیگر درام‌های عاشقانه سنگاپور، این فیلم رویکردی متفاوت، تاریک‌تر و سخت‌تر داشت. علاوه بر این، این فیلم با برنده شدن جایزه بهترین فیلم بلند، که مطمئناً یک نقطه عطف در سینمای سنگاپور است، توانست در flEXiff 2015 سر و صدای زیادی کسب کند. با این حال، این فیلم که می‌توانست یک تغییر بالقوه بازی برای سنگاپور باشد، به هیاهوی خود نرسید.

۱۴۰۰ اساساً در مورد داستان عشق باران (دزموند تان) و تابستان (یا هوی) است. تنها پیچش اینجا این است که باران کر است و تابستان کور. همراه با داستان آنها، ۳ داستان دیگر در هم تنیده شده است – یک رابطه زنا غیر معمول بین پل (ویل لاواندی) و جنیس (ماریا الکساندریا). مردی مسن (وینسنت تی) که برای کنار آمدن با از دست دادن همسر مرده خود با قرار ملاقات می کند. و یک دختر خارجی فقیر، مون آنجلین یاپ) که تمام تلاش خود را می کند تا زندگی خود را تامین کند و در عین حال مرد مناسب را نیز پیدا کند. این داستان‌ها همگی در هم تنیده شده‌اند و در یک نقطه در یک اتاق هتل یا نزدیک اتاق هتل، ۱۴۰۰ اتفاق می‌افتند. بنابراین، عنوان فیلم، ۱۴۰۰، فیلمی است که اهمیت عشق را بیان می‌کند و بیان می‌کند که تا چه حد می‌توان به آن رسید. عشق.

عشق شهوانی محلی رمانتیک قبلی، مانند  خشونت ارزش های خانوادگی و رابرز به شیوه ای کمدی به محتوای نزدیک شدند. ۱۴۰۰ نه تنها این کلیشه طولانی مدت را شکست که هر فیلم عاشقانه سنگاپوری باید بر اساس مضامین کمدی ساخته شود، بلکه به آب های تاریک رفت تا زندگی سنگاپور را واقع گرایانه به تصویر بکشد. لحن احساسی ثابتی در کل فیلم وجود دارد. این را باید تحسین کرد. دریک موفق می شود در هر صحنه موجی از احساسات را به وجود بیاورد که متناسب با موضوع موضوع باشد. فیلم در خلق چنین پیش‌فرض پایه‌ای انتظارات را برآورده می‌کند. باز هم، فیلمی که به ندرت، (اگر نه) قبلاً در هیچ فیلم محلی دیده شده است. علاوه بر این، باید به این نوشته که دریک درگیر آن بود، اعتبار داد. موضوعات تاریکی مانند فحشا و زنا از نظر نویسندگی به خوبی مورد بررسی قرار گرفت. این حتی حس نوآر را به فیلم داد. استفاده از چینی های مختلف به واقع گرایی فیلم می افزاید، زیرا سنگاپور واقعاً چنین است.

زیرنویس فیلم 14002015 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۱۴۰۰۲۰۱۵ علیرغم منحصر به فرد بودن و احساس شنی فیلم، یک سرعت ناهموار بسیاری از آن را تحت تأثیر قرار می دهد. در مدت زمان نسبتاً کوتاهی که تنها ۸۹ دقیقه بود، فیلم یک ساعت طولانی‌تر ظاهر شد. ۱۴۰۰ قطعا فیلمی برای همه نیست. ممکن است برخی از هنری بودن فیلم ناراضی باشند. این می تواند به دلیل استفاده بیش از حد از نماهای خیابانی باشد که به عنوان پرکننده یا صحنه های معمولی کند عمل می کنند.

از سوی دیگر، صحنه‌های دیگر، به‌ویژه صحنه‌های سکس، که واقعاً غیرضروری و گاه اجباری ظاهر می‌شدند، عجله داشتند. بیشتر اینها فقط پشت بازیگران مرد هستند، بدون هیچ گونه برهنگی صریح یا حتی جزئی از بازیگران زن، که ممکن است به ناچار برخی از تماشاگران را در آنجا مجبور به تحقق فانتزی‌هایشان کنند. تماشای چنین صحنه‌های وسوسه‌انگیزی زائد و ناخوشایند است، در واقع حذف آنها می‌تواند تأثیر بیشتری به فیلم بدهد.

حرکت به سمت بازیگری و داستان. برای طرح اصلی و مرکزی فیلم باران و تابستان، این فیلم دریک و بازیگر همکارش، دزموند تان را دوباره متحد می کند. هم دزموند و هم یا هوی تازه وارد برنامه های تلویزیونی موفق شده اند. این فیلم نقش های چالش برانگیزی برای هر دوی آنها فراهم کرد، زیرا آنها باید به ترتیب ناشنوا و نابینا عمل کنند. از بین این دو، اجرای Ya Hui قانع‌کننده‌تر و شخصیت، قابل ربط‌تر بود. همانطور که در فیلم ذکر شد، باران برای درک تابستان به لب خوانی تکیه می کند. با این حال، دزموند این اشتباه را مرتکب می‌شود که حتی قبل از اینکه بارها به لب‌های او نگاه کند، به دیالوگ سامر پاسخ می‌دهد و به عنوان یک فرد ناشنوا قانع نمی‌شود. با این اوصاف، این نقطه داستان تا حد زیادی در ابتدا و انتهای فیلم متمرکز شده است، اما در وسط فیلم کوتاه شده است.

زیرنویس 14002015 - بلو سابتایتل

طرح داستان مرد سالخورده با بازی وینسنت تی برجسته است. وینسنت این نقش را عالی بازی می کند. او حتی گهگاه تکه هایی از کمدی ارائه می کرد که مخاطب را از ذره های احساسی راحت می کند. با این حال، برجسته بودن این داستان، داستان Ya Hui و Desmond و دو داستان دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد و باعث ایجاد شکاف در سرعت می شود.

طرح مربوط به زوج زناکار کمترین جذابیت و کم بازی است. این طرح تنها به زبان انگلیسی بود و به نظر کوتاه‌ترین طرح در بین این چهار داستان است. اگر کلا حذف می شد بهتر بود. بازیگران ویل لاوندی و ماریا الکساندریا، به ویژه آنهایی که در رختخواب بودند، بازی های کهنه ای ارائه کردند.

در نهایت، طرح داستان خارجی فقیر با بازی آنجلین یاپ بسیار خوب است. موفق می شود واقع گرایی فحشا و یافتن عشق را منتقل کند. آنجلین عملکرد شایسته ای ارائه کرد. اما نکته مثبت اصلی در اینجا آلن با بازی آلن تان است که می‌تواند شخصیت خود را به خوبی به تصویر بکشد. آلن تان نیز کارگردان بازیگران این فیلم بود.

این ترکیب ناهموار اجراها، از کهنه تا عالی، می تواند به دلیل عجله بودن عکاسی اصلی باشد. اگرچه فیلمبرداری یک فیلم در ۵ روز یک شاهکار شگفت‌انگیز بود، اما یک هفته بیشتر وقت گذاشتن می‌توانست پلان‌ها و بازی‌های خاصی را بهتر کند. بودجه کم این موفقیت را قابل توجه تر می کند. برخی از شخصیت‌ها باید تغییر شکل می‌دادند، زیرا واضح است که بازیگران آن‌ها واقعاً فقط با آن تماس می‌گرفتند.

زیرنویس 14002015 - بلو سابتایتل

از نظر فنی، فیلم به خوبی فیلمبرداری شده است. با استفاده هوشمندانه از نور و رنگ، ۱۴۰۰ خود را از سایر فیلم های محلی متمایز می کند. علاوه بر این، موسیقی متن با لحن فیلم مطابقت دارد، اگرچه بیش از حد استفاده شده است و میکس صدا تصادفی است. ویرایش نیز در برخی مواقع نسبتاً متلاطم بود.

داستان فیلم عمدتاً در Geylang اتفاق می افتد، مکانی در سنگاپور که در آن فحشا بیداد می کند. ۱۴۰۰ موفق به ادای احترام به این مکان می شود و بیان می کند که مکانی جدایی ناپذیر از فرهنگ سنگاپور است. این نشان می دهد که فیلم چقدر سنگاپوری است. این سزاوار ستایش است که توانسته بلوغی را به صنعت فیلم محلی بیاورد که قبلاً هرگز دیده نشده بود. در نهایت، ۱۴۰۰ می‌توانست زمینه را برای فیلم‌های سنگاپوری آینده فراهم کند، اما نتوانست این کار را انجام دهد و به عنوان یک فیلم دور ریختنی شناخته شد. فیلمی است که متاسفانه پتانسیل خود را برآورده نکرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.