تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:18
134 بازدید
کد خبر : 207335

دانلود زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 زیرنویس انیمیشن تراژدی انسان یک انیمیشن درام مجارستانی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی مارسل یانکوویچ با بازی تیبور سیلاگی، ماتیاس اوستیکس، آگنس برتالان، تاماس شلس و پیروسکا مولنار است. داستان در چندین دوره مختلف، از آفرینش کتاب مقدس تا ۵۰۰۰۰ سال قبل از میلاد تا آینده‌ای دور

دانلود زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 زیرنویس انیمیشن تراژدی انسان یک انیمیشن درام مجارستانی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی مارسل یانکوویچ با بازی تیبور سیلاگی، ماتیاس اوستیکس، آگنس برتالان، تاماس شلس و پیروسکا مولنار است. داستان در چندین دوره مختلف، از آفرینش کتاب مقدس تا ۵۰۰۰۰ سال قبل از میلاد تا آینده‌ای دور روایت می‌شود و آدم، حوا و لوسیفر را دنبال می‌کند که انسانیت و معنای زندگی را کشف می‌کنند. هر بخش دارای سبک بصری متفاوتی است تا هنر دوره های زمانی مربوطه را منعکس کند. این فیلم بر اساس نمایشنامه ۱۸۶۱ تراژدی انسان اثر ایمره ماداک ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 خداوند جهان را می آفریند. لوسیفر خدا را به خاطر کاستی های بشریت مسخره می کند که پیش بینی می کند به زودی آرزوی تبدیل شدن به خدا را خواهد داشت. او به عنوان روح اولیه نفی، ادعا می کند که به قدمت خداست و سهم خود را از جهان می خواهد که در درخت دانش و درخت جاودانگی به او عطا شده است.

لوسیفر آدم و حوا را وسوسه می کند که میوه ممنوعه را بخورند. آدم که از باغ عدن رانده شده و توسط خدا رها شده است، دلیل می‌آورد که دیگر موظف به شکرگزاری خداوند نیست. او تصمیم می گیرد تنها با قدرت خود زندگی کند. لوسیفر به آدام پیشنهاد می کند که آینده خود را تجربه کند و او را از عصر حجر به آینده در طول تاریخ بشر می برد.

دانلود زیرنویس انیمیشن تراژدی انسان در مصر باستان، آدم فرعون جوسر در ۲۶۵۰ قبل از میلاد است که در قالب یک کنیز عاشق حوا می شود. آدام برده داری را لغو می کند، اما لوسیفر استدلال می کند که همانطور که تاریخ ثابت می کند، بیهوده خواهد بود. آدام به یونان باستان برده می شود، جایی که دموکراسی منجر به فساد و بازی سیاسی ناپسند شده است. آدم در ۴۸۹ قبل از میلاد در نقش میلتیادس ظاهر می شود و پس از تحریک توده ها علیه او به اعدام محکوم می شود. آدام سرخورده در سال ۶۷ بعد از میلاد به روم باستان برده می شود، جایی که او و لوسیفر با بازی های گلادیاتور و فاحشه ها لذت می برند. همانطور که انحطاط تمدن را از هم می پاشد، آدم و حوا با سنت پیتر و سپس عیسی روبرو می شوند و به خدا روی می آورند که به آنها پیامی از عشق و برادری می دهد. آدام در سال ۱۰۹۶ پس از میلاد به تانکرد، شاهزاده گالیله تبدیل می شود، اما از انشعابات شرقی-غربی و کوچک بودن درون کلیسا منزجر می شود. او عاشق حوا می شود که در یک صومعه حبس شده است.

زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Tragedy of Man 2011 آدام پس از آن یوهانس کپلر در پراگ، ۱۶۰۸ است. او در حالی که همسرش خیانت می کند، با مطالعه دنیای فیزیکی به دنبال حکمت ابدی است. آدام در جریان انقلاب فرانسه در پاریس، ۱۷۹۴، ژرژ دانتون می شود. حوا به عنوان یک اشراف زاده گیوتین شده و به عنوان یک فاحشه ظاهر می شود که از وحشت انقلابی لذت می برد. دانتون در نهایت در مقابل کنوانسیون ملی قرار می گیرد و به جرم توطئه با اشراف اعدام می شود. بار دیگر در بدن کپلر، آدام از خواب بیدار می شود. او می‌داند که ایده‌ها قوی‌تر و ماندگارتر از افراد منفرد هستند. آدام و لوسیفر در سال ۱۸۹۷ از لندن ویکتوریایی به عنوان انگلیسی‌هایی بی‌نام بازدید می‌کنند، که آدام در ابتدا آن را چشمگیر می‌داند، اما لوسیفر استدلال می‌کند که در سطح معنوی پوسیده است، زیرا همه چیز به یک کالا تبدیل شده است. آدام سعی می کند از حوا خواستگاری کند و در نهایت می تواند او را درست پس از جنگ جهانی اول با کمک جواهرات و یک فالگیر کولی اغوا کند. هنگامی که ناآرامی های اجتماعی در قرن بیستم فوران می کند، آدام آرزوی جامعه ای را دارد که بر اساس اصول علمی به نفع همگانی حکومت می کند.

زیرنویس انیمیشن تراژدی انسان لوسیفر آدام را به یک دولت جهانی برابری طلب آینده می آورد. اگرچه آدام در ابتدا مثبت بود، اما بلافاصله از ناپدید شدن ملت‌ها پشیمان می‌شود، زیرا فکر می‌کند مردم باید گذشته و هویتی داشته باشند که به آن پایبند باشند. حیوانات و گیاهانی که مفید نیستند منقرض شده اند و انواع مفید آنها اصلاح ژنتیکی شده اند. آدام جهان بینی ماتریالیستی را زیر سوال می برد و به دلیل تفکر جنایتکارانه دستگیر می شود. حوا به عنوان مادری ظاهر می شود که به دلیل امتناع از آموزش دادن فرزندش توسط جامعه مجازات می شود. آدام و لوسیفر بیشتر به آینده ای غیرانسانی در فضا سفر می کنند. آدم ابتدا ناآرام است، اما وقتی روح زمین او را ترغیب به بازگشت می کند، اعلام می کند که روحش می تواند فراتر از بدن زندگی کند. در آستانه نابودی، آدام نظر خود را تغییر می دهد و قول می دهد که به تلاش خود در زمین ادامه دهد. فناپذیری و مبارزه انسان را می پذیرد.

زیرنویس انیمیشن The Tragedy of Man 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس تراژدی انسان در عصر یخبندان دور، آخرین بقایای بشریت در حال مرگ است. معدود افرادی که آدام با آنها روبرو می شود وحشی های بد شکل هستند. لوسیفر استدلال می کند که آنها از نظر ماهیت با انسان های هیچ دوره دیگری تفاوتی ندارند.

آدم ۵۰۰۰۰ سال قبل از میلاد در غار خود بیدار می شود. او در صخره ای به لوسیفر می پیوندد، جایی که او برای وجود اراده آزاد استدلال می کند، در حالی که لوسیفر بیهودگی جاه طلبی انسان را به او یادآوری می کند. آدم استدلال می کند که او هنوز هم می تواند با خودکشی در برابر خدا حرکت کند. در حالی که او می خواهد از صخره بپرد، حوا او را پیدا می کند و به او می گوید که حامله است. خدا آدم را تشویق می کند که ایمان داشته باشد. آدم تصمیم می گیرد از کلام خدا پیروی کند و مبارزه را به عنوان یک هدف می پذیرد.

زیرنویس The Tragedy of Man 2011 - بلو سابتایتل

این فیلم در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن آنیلوگ به نمایش درآمد. این فیلم در ۸ دسامبر ۲۰۱۱ توسط Mozinet در سینماهای مجارستان اکران شد. این فیلم با یک وقفه نمایش داده شد که باعث شد یک نمایش از ابتدا تا انتها به مدت سه ساعت به طول انجامد. این فیلم ۲۰۰۰۰ پذیرش در مجارستان داشت که ۹۵۰۰ مورد از بوداپست بود و در یک سینما اکران شد. در تعدادی از جشنواره های بین المللی فیلم به نمایش درآمد. در ژوئن ۲۰۱۳، در سینماتک Facets در شیکاگو نمایش داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.