تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:14
229 بازدید
کد خبر : 208606

دانلود زیرنویس انیمیشن Spirited Away 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Spirited Away 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Spirited Away 2001 یک فیلم پویانمایی ژاپنی در سبک فانتزی محصول سال ۲۰۰۱ است که به نویسندگی و کارگردانی استودیوی مازاکیا و کارگردانی آن توسط استودیوی هاکویاکویا. ، شبکه تلویزیونی Nippon، Dentsu، Buena Vista Home Entertainment، Tohokushinsha Film و Mitsubishi و توزیع شده توسط Toho. صداپیشگی رومی هیراگی، میو ایرینو، ماری ناتسوکی،

دانلود زیرنویس انیمیشن Spirited Away 2001 یک فیلم پویانمایی ژاپنی در سبک فانتزی محصول سال ۲۰۰۱ است که به نویسندگی و کارگردانی استودیوی مازاکیا و کارگردانی آن توسط استودیوی هاکویاکویا. ، شبکه تلویزیونی Nippon، Dentsu، Buena Vista Home Entertainment، Tohokushinsha Film و Mitsubishi و توزیع شده توسط Toho. صداپیشگی رومی هیراگی، میو ایرینو، ماری ناتسوکی، تاکشی نایتو، یاسوکو ساواگوچی، تسونهیکو کامیجو، تاکهیکو اونو و بونتا سوگاوارا را در این فیلم به عهده دارند. Spirited Away داستان چیهیرو اوگینو (هیراگی) دختر ده ساله ای را روایت می کند که در حین نقل مکان به محله ای جدید، وارد دنیای کامی (ارواح فولکلور شینتو ژاپن) می شود. پس از اینکه والدینش توسط جادوگر یوبابا (ناتسوکی) به خوک تبدیل شدند، چیهیرو مشغول به کار در حمام یوبابا می شود تا راهی برای رهایی خود و والدینش و بازگشت به دنیای انسان ها پیدا کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Spirited Away 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Spirited Away 2001 چیهیرو اوگینو ده ساله و والدینش در حال سفر به خانه جدیدشان هستند. پدرش تصمیم می گیرد میانبر را انتخاب کند و جلوی تونلی می ایستد که به شهربازی متروکه ای منتهی می شود که پدر چیهیرو علیرغم اعتراض دخترش اصرار به کاوش در آن دارد. آنها یک رستوران به ظاهر خالی پیدا می کنند که حاوی غذاهای تازه پخته شده است، که والدین چیهیرو بلافاصله شروع به خوردن آن می کنند و اظهار می کنند که پس از بازگشت به صاحبان آن ها بازپرداخت می کنند. در حین کاوش بیشتر، چیهیرو به یک حمام بزرگ می رسد و با پسری به نام هاکو آشنا می شود که به او هشدار می دهد قبل از غروب آفتاب از آن سوی بستر رودخانه بازگردد. با این حال، چیهیرو متوجه می‌شود که والدینش به خوک تبدیل شده‌اند و او نمی‌تواند از رودخانه‌ای که اکنون سیل شده است عبور کند.

هاکو چیهیرو را پیدا می‌کند و به او دستور می‌دهد تا از دیگ بخار حمام، کاماجی، یوکای که فرمانده سوسواتاری است، کار بخواهد. کاماجی قبول نمی کند و از کارگری به نام لین می خواهد که چیهیرو را نزد یوبابا، جادوگری که حمام را اداره می کند، بفرستد. یوبابا سعی می کند چیهیرو را بترساند، اما چیهیرو اصرار می کند و در نهایت قرارداد کاری به او داده می شود. یوبابا دومین کانجی از نام خود (千尋) را برمی دارد و نامش را سن (千) تغییر می دهد. او به زودی متوجه می‌شود که دیگر نمی‌تواند نام واقعی خود را به خاطر بسپارد و هاکو توضیح می‌دهد که یوبابا با نام بردن افراد، افراد را کنترل می‌کند. اگر او مانند زمانی او را کاملاً فراموش کند، هرگز نمی تواند دنیای ارواح را ترک کند.

سن توسط سایر کارگران طرد می شود، به جز کاماجی و لین. در حین کار، او موجودی ساکت به نام No-Face (Kaonashi 顔無し) را به داخل دعوت می کند و معتقد است که او مشتری است. روح یک رودخانه آلوده به عنوان اولین مشتری سن وارد می شود. بعد از اینکه او او را تمیز کرد، به نشانه قدردانی یک پیراشکی قی آور جادویی به او می دهد. در همین حال، No-Face از طلای به جا مانده از روح رودخانه تقلید می کند و قبل از اینکه کارگر را ببلعد او را با آن وسوسه می کند. او از حمام غذا می خواهد و شروع به دادن مقادیر زیادی طلا به کارگران آن می کند.

زیرنویس انیمیشن Spirited Away 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس Spirited Away 2001 سن شیکیگامی کاغذی را می بیند که به اژدها حمله می کند و اژدها را به عنوان دگردیسی هاکو تشخیص می دهد. وقتی او با جراحات شدید به پنت هاوس یوبابا برخورد می کند، سن او را به طبقه بالا تعقیب می کند. یک شیکیگامی که روی پشت او نشسته بود، به خواهر دوقلوی یوبابا، زنیبا، تغییر شکل می‌دهد، که پسر یوبابا، بوه، را به موش تبدیل می‌کند و یک کپی جعلی از او ایجاد می‌کند. زنیبا به سن می گوید که هاکو مهر طلایی جادویی را از او دزدیده است که حامل یک نفرین مرگبار است. هاکو به شیکیگامی ضربه می زند و باعث ناپدید شدن زنیبا می شود. او با سن به اتاق دیگ بخار می افتد، جایی که او بخشی از پیراشکی استفراغی را به او می دهد و باعث می شود که مهر و ماهی را استفراغ کند که سن با پایش له می شود.

سن تصمیم می گیرد مهر را برگرداند و از زنیبا عذرخواهی کند. او با یک No-Face غرق شده روبرو می شود و بقیه کوفته را به او می دهد. No-Face به دنبال سن از حمام خارج می شود و به طور پیوسته همه چیزهایی را که خورده است پس می گیرد. Sen، No-Face و Boh با بلیط قطاری که کاماجی به او داده است، به دیدن زنیبا می روند. در همین حال، یوبابا دستور می دهد که والدین سن سلاخی شوند، اما هاکو فاش می کند که Boh گم شده است و پیشنهاد می کند که اگر یوبابا سن و والدینش را آزاد کند، او را پس بگیرد. یوبابا موافقت می کند، اما تنها در صورتی که سن بتواند آزمون نهایی را پشت سر بگذارد.

سن با زنیبا ملاقات می‌کند، که برای او یک بند موی جادویی می‌سازد و نشان می‌دهد که یوبابا از حلزون برای کنترل هاکو استفاده کرده است. هاکو در شکل اژدهای خود ظاهر می شود و به آنها پیشنهاد می دهد که به خانه پرواز کنند. No-Face تصمیم می گیرد در کنار زنیبا بماند و چرخنده او شود، در حالی که سن، بو و هاکو به حمام می روند. در اواسط پرواز، سن به یاد می‌آورد که سال‌ها پیش به داخل رودخانه کوهاکو افتاد و سالم به ساحل کشیده شد، و به درستی هویت واقعی هاکو را به عنوان روح رودخانه کوهاکو حدس زد. وقتی آنها به حمام می رسند، یوبابا سن را مجبور می کند تا پدر و مادرش را در میان گروهی از خوک ها شناسایی کند تا آنجا را ترک کنند. پس از اینکه او به درستی پاسخ می دهد که هیچ یک از خوک ها پدر و مادر او نیستند، قرارداد او ناپدید می شود و نام واقعی خود را به او پس می دهند. هاکو او را به بستر رودخانه که اکنون خشک شده است می برد و عهد می بندد که دوباره او را ملاقات کند. چیهیرو از بستر رودخانه می‌گذرد و به پدر و مادرش که پس از صرف غذا در رستوران چیزی را به خاطر نمی‌آورند، می‌رود. به ماشین برمی گردند و می روند. چیهیرو قبل از ورود به تونل به عقب نگاه می کند، بند موی او از Zeniba هنوز دست نخورده است.

زیرنویس Spirited Away 2001 - بلو سابتایتل

Spirited Away مورد تحسین گسترده قرار گرفت. در گردآورنده نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۹۵ نقد، با میانگین امتیاز ۸.۶/۱۰، دارای ۹۷ درصد محبوبیت است. توافق نظر منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «Spirited Away افسانه‌ای خیره‌کننده، مسحورکننده و با شکوه است که بینندگان را کمی کنجکاوتر و مجذوب دنیای اطرافشان می‌کند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۴۱ منتقد، امتیاز ۹۶ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داد که نشان از «تحسین جهانی» دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.