تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 18:12
631 بازدید
کد خبر : 199827

دانلود زیرنویس انیمیشن South Park: The Streaming Wars Part 2 2022

دانلود زیرنویس انیمیشن South Park: The Streaming Wars Part 2 2022

دانلود زیرنویس انیمیشن South Park: The Streaming Wars Part 2 2022 یک فیلم تلویزیونی انیمیشن کمدی بزرگسالان آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی تری پارکر است. این چهارمین فیلم تلویزیونی South Park و سیصد و نوزدهمین قسمت کلی مجموعه تلویزیونی است و در ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲ در Paramount+ منتشر شد. داستانی که در

دانلود زیرنویس انیمیشن South Park: The Streaming Wars Part 2 2022 یک فیلم تلویزیونی انیمیشن کمدی بزرگسالان آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی تری پارکر است. این چهارمین فیلم تلویزیونی South Park و سیصد و نوزدهمین قسمت کلی مجموعه تلویزیونی است و در ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲ در Paramount+ منتشر شد. داستانی که در نسخه قبلی خود، South Park The Streaming Wars آغاز شد، به پایان می رسد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن South Park: The Streaming Wars Part 2 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن South Park: The Streaming Wars Part 2 2022 خشکسالی شهر ساوت پارک را در آستانه فاجعه قرار داده است. اریک کارتمن از مادرش لیان کارتمن به‌خاطر اقدامات قبلی‌اش شکایت می‌کند، که باعث شد استن مارش، تالکین بلک، باترس استوچ و کایل بروفلوسکی در دادگاه درباره «جنگ‌های جریان‌سازی» اخیر و نحوه پرداخت پول‌شان به کارتمن برای ایمپلنت‌های سینه‌اش شهادت دهند. قاضی پرونده را بیرون می اندازد پارک جنوبی اکنون در میان خشکسالی از نتایج قسمت قبلی است. رندی مارش روی نیمکت پارک از خواب بیدار می شود و همه اطرافیانش از ترس فرار می کنند. پلیس می رسد و رندی را آرام می کند. کارآگاه هریس در بیمارستان به او می گوید که استیو بلک هنوز مفقود است و رندی در سراسر ایالت و در سطح بین المللی به “کارن کامل هسته ای” رفته است. کارتمن در خانه خود، تالکین را می‌بیند که در حال کاوش در زمین‌های خانه‌ای است که قبلاً در آن سوی خیابان توسط رابرت (به نام تالنوآ در قسمت قبلی) کاسلر ساخته شده بود. تالکین به کارتمن می گوید که کاسلر کشته شده است و او به دنبال پاسخ است. کارتمن باترز را در خانه اش ملاقات می کند و ادعا می کند که تالکین باید با لیان آمیزش داشته باشد و این تنها دلیلی است که لیان در مقابل او ایستاده است.

در جلسه شورای شهر دنور، مالک پارک آبی، پی پی، زمین زمین خود را پیشنهاد می‌کند تا پارک آبی خود را با ادرار ۱۰۰% تبدیل کند و سپس ادرار را برای استفاده و مصرف عموم به کلرادو بفروشد. او آگهی‌های بازرگانی را نشان می‌دهد که در آن افراد مشهوری که قبلاً ارزهای دیجیتال و NFT را تأیید می‌کردند، در حالی که غذا و نوشیدنی مبتنی بر ادرار مصرف می‌کردند، کسب‌وکار پخش ادرار او را تأیید می‌کردند. رندی از گذشته خود زمانی که دانشمند بود یاد می کند و تجارت ماری جوانا را رها می کند تا روی راه حلی برای مسئله آب تمرکز کند. کارتمن و باترز از تالکین جاسوسی می کنند، اما وقتی دستگیر می شوند، اطلاعاتی در مورد مسائل مربوط به تامین آب به تالکین می دهند. از آنجایی که دنور در شرف تایید طرح پی پی است، رندی می آید و پیشنهاد ساخت یک کارخانه آب شیرین کن را به جای آن می دهد که دنور آن را می پذیرد. پی پی به کارکنان پارک آبی خود از جمله ManBearPig دستور می دهد تا از شر رندی خلاص شوند. کارتمن، باترز و تالکین از کارآگاه هریس در مورد نظریه خود در مورد تامین آب بازدید می کنند. هریس فاش می کند که ManBearPig به احتمال زیاد تحت کنترل است زیرا برای همسر و فرزند خود می ترسد. هریس بیان می کند که او معتقد است استیو پشت کل مسئله آب است و عکسی از استیو در پارک آبی نشان می دهد. بچه ها متوجه می شوند که او باید آنجا باشد. استیو در یک فاضلاب به هوش می‌آید، زخم‌هایش به‌طور زمختی وصله‌اند. همانطور که او صحبت های پی پی را می شنود، توسط PigBearGirl و چاک چاک که همسر و فرزند ManBearPig هستند پنهان می شود.

ساخت کارخانه آب شیرین کن زمانی آغاز می شود که رندی متوجه می شود مشکلی برای رساندن آب شور از تپه شیب دار به کارخانه وجود دارد. همانطور که کارتمن، باترز و توکین پارک آبی را کاوش می کنند، سرسره آبی را که استیو آخرین بار در آن دیده شده است، و ورودی کارمندی در نزدیکی آن پیدا می کنند. در داخل، آنها چاک چاک را کشف می کنند اما توسط نیروهای امنیتی به دام می افتند. پی پی به پسرها می گوید که قصد دارد از تبلیغات نهایی خود با حضور چندین چهره مشهور فیلم بگیرد تا همه را متقاعد کند که در خدمات ادرار او سرمایه گذاری کنند و در عین حال بچه ها را حذف کنند. هریس با لیندا بلک در Credigree Weed ملاقات می کند و استیو را به ایجاد جنگ های جریانی متهم می کند، در حالی که استیو مکالمه آنها را شنود می کند. رندی تماسی دریافت می کند که “تغییر آب و هوا” (اشاره به ManBearPig) گیاه را نابود کرده است و همکارانش معتقدند که ممکن است به دنبال رندی بوده باشد. استیو رندی را پیدا می‌کند و به او می‌گوید که پی پی پشت این مشکل خشکسالی و تامین آب بوده است. خانواده رندی او را متقاعد می کنند که به شخصیت کارن خود برگردد و از قدرت آن استفاده کند. رندی مقداری ماری جوانا می کشد که شارون به او داده تا به شخصیت کارن خود برگردد.

زیرنویس انیمیشن South Park: The Streaming Wars Part 2 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس South Park: The Streaming Wars Part 2 2022 در حالی که پی پی تبلیغات نهایی خود را فیلمبرداری می کند، رندی در نقش کارن وارد پارک آبی می شود و تمام جزئیات نقشه پی پی را برای همه حاضران فاش می کند. حواس پرتی به بچه ها اجازه می دهد تا با کمک چاک چاک و PigBearGirl فرار کنند. تالکین دوباره با استیو ملحق می‌شود و زمانی که ManBearPig در شرف حمله است، دوباره به خانواده‌اش ملحق می‌شود. سرانجام ManBearPig بدون کنترل Pi Pi، پی پی را روشن می‌کند و او را می‌کشد و بدن بریده‌شده‌اش را به پایین سرسره آب می‌اندازد. رندی کارتمن و سایر زنانی که سینه‌های تقلبی دارند را متقاعد می‌کند که ایمپلنت‌های نمکی خود را تخلیه کنند و به این ترتیب نیروگاه آب شیرین‌کن تعمیر شده را تامین کنند و به دنور آب شیرین کافی برای گذراندن تابستان بدهد. ManBearPig و خانواده‌اش به جنگل برمی‌گردند، و همانطور که لیندا پیشنهاد می‌کند ممکن است بخواهند چاک چاک را قبل از تبدیل شدن به “تغییر آب و هوا” بعدی و در نتیجه خطرناک بکشند، رندی این ایده را رد می‌کند و در عوض همه را تشویق به کشیدن علف هرز می‌کند.

در ۵ آگوست ۲۰۲۱، کمدی سنترال اعلام کرد که پارکر و استون قراردادی ۹۰۰ میلیون دلاری برای تمدید سریال به ۳۰ فصل تا سال ۲۰۲۷ و ۱۴ فیلم بلند، انحصاری برای پلتفرم پخش Paramount+ امضا کرده‌اند. در نهایت تایید شد که آنها به عنوان دو فیلم در سال پخش خواهند شد.

Spencer Legacy با Comingsoon.net به اپیزود ۹ از ۱۰ امتیاز داد که این سایت برابر با “عالی” است و در خلاصه نقد خود بیان کرد: “South Park: The Streaming Wars Part 2 یک گام قوی نسبت به قسمت اول است. ، حاوی ترکیبی از تفسیرهای تند و گنگ های احمقانه و در عین حال خنده دار. رندی قوس خوبی داشت که طرفداران قدیمی آن را قدردانی می کنند و هیچ فرد مشهوری از خشم خنده دار پارک جنوبی در امان نماند. چه سریال ویژه دیگری داشته باشیم و چه فصل ۲۶ بعدی، سریال در موقعیت خوبی قرار دارد و فرصت‌هایی برای داستان‌های احمقانه و داستان‌های مهم دارد. حتی اگر قسمت اول The Streaming Wars را نخوانده‌اید، توصیه می‌کنم قسمت ۲ را ببینید، زیرا این یک مجموعه سرگرم‌کننده از کمدی کلاسیک South Park است.

زیرنویس South Park: The Streaming Wars Part 2 2022 - بلو سابتایتل

دیوید پیرس با The Verge به‌ویژه از حضور افراد مشهوری که ارزهای دیجیتال و NFT‌ها را در آگهی‌های بازرگانی تأیید کرده‌اند، لذت برد و اظهار داشت: «مت دیمون ساختن تبلیغات «Fortune Favors The Brave» برای Crypto.com به عنوان یکی از بهترین چیزها در تاریخ ثبت خواهد شد. تا به حال برای ساوت پارک اتفاق افتاده است… نمایش از آن زمان رمزهای رمزنگاری شده، دیمون و این عبارت را مسخره می‌کند. ”

جان شوارتز با Bubbleblabber.com به اپیزود ۹ از ۱۰ امتیاز داد که این سایت برابر با “عالیه: کاملاً عالی نیست، اما باید هر چیزی که هست را تماشا کنید حتی اگر فکر می کنید طرفدار فرنچایز نیستید یا آشنا هستید.” با موضوع”، با اشاره به اینکه چقدر از انتشار انیمیشن های ویژه بزرگسالان در Paramount+ لذت می برد. او در نقد خود اظهار داشت: “در ۴۵ روز گذشته، Paramount+ دو فیلم South Park را با یک فیلم جدید Beavis و Butt-Head در میانه‌های گوشتی قرار داده است و این تابستان را به شادترین تابستان برای انیمیشن بزرگسالان تبدیل کرده است. نمی‌دانم تا پایان تابستان تا زمان نوشتن این مقاله، برنامه‌های ویژه‌ای دیگر از راه می‌رسند یا نه، اما من عاشق این رفت و برگشت بین مایک جاج و مت/تری هستم، زیرا باعث می‌شود هر دو کمپ خلاق با بهترین چیزهای خود وارد شوند. اگرچه احمقانه است که کارتمن در South Park The Streaming Wars قسمت اول سینه می گیرد، اما فرستادن بیویس و بات هد به فضا به همان اندازه احمقانه است. که باعث می‌شود مردم هفته‌ها با هم صحبت کنند… درست به‌موقع Paramount+ که امیدواریم یک انیمیشن کمدی ویژه بزرگسال دیگر از نوع خاصی به ما بزند.»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.