تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:09
144 بازدید
کد خبر : 208228

دانلود زیرنویس انیمیشن A Goofy Movie 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن A Goofy Movie 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن A Goofy Movie 1995 زیرنویس انیمیشن یک فیلم مسخره یک فیلم پویانمایی موزیکال کمدی-ماجراجویی است که توسط دیزنی مووی تونز و انیمیشن تلویزیونی والت دیزنی در سال ۱۹۹۵ تولید شده است. این فیلم به کارگردانی کوین لیما بر اساس مجموعه تلویزیونی بعدازظهر دیزنی Goof Troop ساخته شده توسط رابرت تیلور و مایکل

دانلود زیرنویس انیمیشن A Goofy Movie 1995 زیرنویس انیمیشن یک فیلم مسخره یک فیلم پویانمایی موزیکال کمدی-ماجراجویی است که توسط دیزنی مووی تونز و انیمیشن تلویزیونی والت دیزنی در سال ۱۹۹۵ تولید شده است. این فیلم به کارگردانی کوین لیما بر اساس مجموعه تلویزیونی بعدازظهر دیزنی Goof Troop ساخته شده توسط رابرت تیلور و مایکل پرازا جونیور ساخته شده است و به‌عنوان دنباله‌ای مستقل برای سریال عمل می‌کند. صداپیشگی بیل فارمر، جیسون مارسدن، جیم کامینگز، کلی مارتین، راب پاولسن، پالی شور، جنا فون او و والاس شاون در آن به چشم می خورد. این فیلم که سه سال پس از وقایع Goof Troop اتفاق می‌افتد، گوفی و پسرش، مکس را که اکنون در دبیرستان است، دنبال می‌کند و حول رابطه پدر و پسری بین این دو می‌چرخد، زمانی که گوفی مأموریتی اشتباه را آغاز می‌کند تا با او ارتباط برقرار کند. پسرش را با بردن او به یک سفر ماهیگیری بین‌المللی.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن A Goofy Movie 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن A Goofy Movie 1995 گوفی پدر مجرد پسر ۱۴ ساله اش مکس گوف است که به دلیل ترس مکس از تبدیل شدن به پدرش، رابطه پرتنشی با او دارد. در آخرین روز مدرسه قبل از تعطیلات تابستانی، مکس و بهترین دوستانش پی.جی و رابرت “بابی” زیموروسکی سالن را در میانه سخنرانی مدیر مازور می ربایند و کنسرتی کوچک ایجاد می کنند که مکس در حالی که لباس پاورلاین خواننده پاپ را به تن دارد اجرا می کند. این اجرا موفق می شود مکس را به یک شهرت مدرسه تبدیل کند و علاقه عشق او، روکسان را تحت تاثیر قرار دهد، اما او، پی جی و بابی به دفتر مازور فرستاده می شوند. در حالی که بیرون از دفتر منتظر می ماند، رکسان با مکس صحبت می کند و پیشنهاد او را می پذیرد تا با او به مهمانی بهترین دوستش استیسی برود، جایی که کنسرت پاورلاین به صورت زنده از طریق Pay-per-view مشاهده می شود. با این حال، مازور به گوفی هشدار می دهد که رفتار مکس ممکن است منجر به مجازات اعدام شود.

دانلود زیرنویس انیمیشن یک فیلم مسخره ۱۹۹۵ گوفی بدون توجه به برنامه‌های مکس با روکسان و ترس از آینده پسرش، تصمیم می‌گیرد تا مکس را به یک سفر ماهیگیری از ایالت زادگاهشان اوهایو به دریاچه دستینی، آیداهو ببرد و مسیری را که او و پدرش سال‌ها پیش به همراه پدرش طی کرده‌اند، دنبال کند. دهه ۱۹۶۰ قبل از اینکه آنها شهر را ترک کنند، مکس موفق می شود به خانه رکسان توقف کند تا قرارشان را لغو کند، اما وقتی رکسان دلشکسته به رفتن با شخص دیگری اشاره می کند، مکس وحشت می کند و در عوض داستانی درباره پدرش که پاورلاین را می شناسد ساخته و به او می گوید که او روی صحنه خواهد رفت. کنسرت.

زیرنویس انیمیشن A Goofy Movie 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Goofy Movie 1995 با وجود مخالفت های پسرش، گوفی سفر خود را برنامه ریزی می کند که در ابتدا نتایج فاجعه باری به همراه داشت. مکس با عصبانیت احساسات پدرش را جریحه دار می کند بعد از اینکه گوفی به طور ناخواسته مکس را در یک پارک موضوعی مبتنی بر اپوسوم تحقیر می کند. بعداً، پیت و پی جی هنگام کمپینگ در کنار یک دریاچه با آنها ملاقات می کنند. در حالی که پی جی به مکس اطلاع می دهد که چگونه همه همسالانشان در خانه انتظار دیدن او را روی صحنه در کنسرت پاورلاین دارند، پیت از گوفی می خواهد که مکس را تحت کنترل خود نگه دارد. گوفی پسرش را برای ماهیگیری می برد و تکنیک ماهیگیری Perfect Cast را به او نشان می دهد و به طور تصادفی پاگنده را به اردوگاه آنها می کشاند. پیت و پی جی فرار می کنند و گوفی و مکس را مجبور می کنند شب را با پاگنده بگذرانند. در آن شب، در حالی که گوفی می خوابد، مکس مسیر نقشه را به سمت لس آنجلس، جایی که کنسرت در حال برگزاری است، تغییر می دهد.

صبح روز بعد، گوفی تصمیم می گیرد که مکس را هدایتگر سفر کند. این دو به مکان های مختلفی می روند که هر دو را راضی می کند. در نهایت، آنها در یک متل توقف می کنند و دوباره پیت و پی جی را ملاقات می کنند. وقتی پیت مکالمه بین پسرها را می شنود، به گوفی می گوید که مکس او را فریب داده تا به لس آنجلس سفر کند. روز بعد، گوفی و مکس به یک تقاطع می رسند: یکی به آیداهو و دیگری به کالیفرنیا. مکس مسیر کالیفرنیا را انتخاب می‌کند و باعث می‌شود یک گوفی ناامید ماشین را در گراند کنیون متوقف کند و طوفان کند. با شل شدن ترمز، ماشین خود به خود حرکت می کند. گوفی و مکس به دنبال آن می روند و به رودخانه کلرادو می رسند. پس از یک مشاجره شدید، گوفی می گوید مهم نیست که مکس چند ساله شود، او همیشه پسر او خواهد بود و این دو در نهایت با یکدیگر آشتی می کنند. گوفی پس از اطلاع از قول مکس به رکسان، تصمیم می گیرد او را به کنسرت لس آنجلس ببرد. این دو تقریباً در یک آبشار به مرگ خود سقوط می کنند، اما مکس با استفاده از تکنیک Perfect Cast، گوفی را نجات می دهد.

زیرنویس انیمیشن یک فیلم مسخره ۱۹۹۵ گوفی و مکس به کنسرت می‌رسند و در حالی که سعی می‌کنند مخفیانه در پشت صحنه بروند، در نهایت روی صحنه می‌روند و با پاورلاین می‌رقصند که توسط پیت، پی جی و رکسان در تلویزیون‌های جداگانه تماشا می‌شود. گوفی و مکس بعداً با ماشین آسیب دیده خود به خانه رکسان باز می گردند. مکس حقیقت را به رکسان می‌گوید، اگرچه او آن را می‌پذیرد و اعتراف می‌کند که همیشه نسبت به او احساسی داشته است، از اولین باری که شنیده بود که او خنده‌ای از پدرش را به زبان می‌آورد. بنابراین، رابطه ای بین آنها شروع می شود. ماشین گوفی به دلیل آسیبی که متحمل شده بود ناگهان منفجر می‌شود و گوفی در این فرآیند به بیرون پرتاب می‌شود که سپس از پشت بام ایوان خانه رکسان می‌افتد و مکس او را به روکسان معرفی می‌کند.

زیرنویس A Goofy Movie 1995 - بلو سابتایتل

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، A Goofy Movie دارای رتبه محبوبیت ۶۱ درصدی با میانگین امتیاز ۶.۳/۱۰ بر اساس ۲۸ منتقد است. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «یک فیلم مسخره به اندازه کافی از عناصر اصلی خود را برای جلب رضایت بینندگان جوان‌تر ارائه می‌کند، حتی اگر اکثر والدین موافق باشند که این شخصیت محبوب شایسته بهتر است». در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۱۷ نقد، امتیاز ۵۳ را کسب کرده است که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.