تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 18:26
57 بازدید
کد خبر : 196584

دانلود ترینر Rise of the Tomb Raider

دانلود ترینر Rise of the Tomb Raider

دانلود ترینر Rise of the Tomb Raider یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۵ توسط کریستال داینامیکس توسعه یافته و توسط استودیو مایکروسافت و شعبه اروپایی Square Enix منتشر شده است. این بازی یازدهمین مدخل اصلی در سری Tomb Raider، دنباله Tomb Raider در سال ۲۰۱۳، و دومین قسمت

دانلود ترینر Rise of the Tomb Raider یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۵ توسط کریستال داینامیکس توسعه یافته و توسط استودیو مایکروسافت و شعبه اروپایی Square Enix منتشر شده است. این بازی یازدهمین مدخل اصلی در سری Tomb Raider، دنباله Tomb Raider در سال ۲۰۱۳، و دومین قسمت از سه گانه Survivor است. داستان آن لارا کرافت را دنبال می‌کند که در حالی که با سازمان شبه‌نظامی ترینیتی مبارزه می‌کند، به سیبری می‌رود تا به دنبال شهر افسانه‌ای کیتژ باشد، که قصد دارد وعده جاودانگی شهر را فاش کند. لارا باید محیط را طی کند و در حین کاوش در هاب های نیمه باز با اسلحه گرم و مخفیانه با دشمنان مبارزه کند. در این هاب ها او می تواند به مقبره های چالش برانگیز حمله کند تا قفل پاداش های جدید را باز کند، ماموریت های جانبی را کامل کند و منابعی را که می تواند برای ساختن مواد مفید مورد استفاده قرار گیرد، جستجو کند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

gametplay.com/rise-of-the-tomb-raider 

Rise of the Tomb Raider™ on Steam

ترینر Rise of the Tomb Raider توسعه Rise of the Tomb Raider از نزدیک پس از پایان توسعه راه اندازی مجدد سال ۲۰۱۳ بود. بازخورد بازیکنان در طول توسعه در نظر گرفته شد، با این که تیم تعداد رویدادهای زمان سریع را کاهش داد و پازل‌ها و مقبره‌های چالشی بیشتری را معرفی کرد. این تیم برای طراحی کیتژ به چندین مکان در ترکیه از جمله کاپادوکیه، استانبول و افسوس سفر کرد. ریانا پرچت به عنوان نویسنده بازی بازگشت و بابی طهوری جایگزین جیسون گریوز به عنوان آهنگساز بازی شد. کامیلا لودینگتون برای ارائه کارهای صوتی و تصویربرداری حرکتی برای لارا بازگشت. این بازی با استفاده از موتور بنیاد، توسط Eidos Montreal و Nixxes Software نیز ساخته شده است.

بازی Rise of the Tomb Raider در E3 2014 توسط Microsoft Studios معرفی شد. این بازی به‌عنوان یک انحصاری زمان‌بندی‌شده برای Xbox 360 و Xbox One در Gamescom 2014 فاش شد که انتقاد مطبوعات و جامعه بازی را برانگیخت. بازی به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان گرافیک، گیم پلی، شخصیت پردازی و محتوای فراوان آن را تحسین کردند. با این حال، برخی از داوران احساس کردند که بازی به اندازه کافی ریسک نکرده است. تا نوامبر ۲۰۲۱، این بازی حدود ۱۱.۸ میلیون نسخه فروخته بود. چندین داستان و محتوای قابل دانلود برای خرید دیجیتال منتشر شده است. اسکوئر انیکس این بازی را برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. دنباله آن، Shadow of the Tomb Raider، در سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد.

Rise of the Tomb Raider یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص است که در آن بازیکنان لارا کرافت را کنترل می کنند که در تلاش برای کشف شهر افسانه ای Kitezh است. مبارزه یک مکانیک اصلی گیم پلی است. لارا انواع زیادی از سلاح ها را در اختیار دارد (از جمله تفنگ های تهاجمی، تفنگ های ساچمه ای، و تپانچه)، که برخی از آنها حالت شلیک جایگزین دارند. بازیکنان همچنین ممکن است از مخفی کاری برای پیشرفت در بخش هایی از بازی استفاده کنند، از کمان و تیر برای بیرون آوردن دشمنان، ایجاد حواس پرتی برای جلب توجه دشمن از لارا، یا مخفی شدن در بوته ها برای فرار از دشمنان استفاده کنند. لارا می تواند از محیط برای مبارزه با دشمنان، شلیک بشکه های انفجاری، خراب کردن سازه های طناب دار با تیرهای طناب، یا کمین کردن دشمنان از ارتفاعات استفاده کند.  او همچنین می تواند از تبر یخی و چاقوی جنگی خود برای شرکت در نبرد غوغا با دشمنان استفاده کند. تکمیل اهداف و محتوای جانبی و حذف دشمنان به بازیکنان امتیاز تجربه (XP) می دهد. وقتی بازیکنان XP کافی جمع‌آوری می‌کنند، یک امتیاز مهارت دریافت می‌کنند که می‌تواند روی سه درخت مهارت بازی خرج شود: Brawler، Hunter و Survivor.[1] Brawler کارایی لارا را با سلاح افزایش می دهد و به او توانایی هایی مانند بازیابی تیرها از اجساد و یک هدف ثابت می دهد و همچنین انعطاف پذیری او را در برابر حمله افزایش می دهد و مهارت های رزمی جدیدی مانند جاخالی دادن را باز می کند. شکارچی هنگام برخورد با محیط ها و حیوانات به او مزیتی می دهد. Survivor طیف گسترده ای از مهارت ها مانند ایجاد بمب های آتش زا و ایجاد تله های انفجاری را پوشش می دهد.  لارا زبان‌های جدیدی را یاد می‌گیرد و او را قادر می‌سازد تا آثاری (مانند سکه‌ها) را که می‌توان با تجهیزات جدید مبادله کرد، کشف کند.

این بازی دارای هاب های نیمه باز برای کاوش بازیکنان است. در هاب ها مواردی وجود دارد که لارا باید آنها را جمع آوری کند، از جمله مواد ساخت و ساز و انبارهای بقا. این آیتم‌ها و کلکسیون‌ها مانند آثار و اسناد را می‌توان با استفاده از Survival Instinct، یک حالت دید که موارد مورد علاقه را برجسته می‌کند، به بازیکنان نشان داد. با جمع آوری مواد، بازیکنان می توانند آیتم هایی را با منوی کاردستی بازی بسازند. لارا می‌تواند مهمات، تیرهای مسموم (با استفاده از قارچ‌های کلاهک مرگ) و کوکتل‌های مولوتف و نارنجک‌های دستی را از قوطی‌ها و بطری‌ها بسازد. مناطق باز پر از حیات وحش است که می توان برای جمع آوری منابع بیشتر شکار کرد. بازیکنان می توانند مقبره های چالشی را برای مهارت ها و لباس های جدید کشف و کشف کنند. لباس لارا، که بر عملکرد رزمی او تأثیر می گذارد، می تواند در کمپ های پایه تغییر کند. اردوگاه ها به لارا اجازه می دهد تا بارگیری سلاح های خود را تغییر دهد، و نقاط سفر سریعی هستند که به بازیکنان امکان می دهد منطقه ای را که قبلاً جستجو شده بود کاوش کنند. این بازی دارای ماموریت‌های جانبی و چالش‌هایی است که ممکن است به بازیکنان تجهیزات جدیدی بدهد، و بازیکنان در محیط‌های پیچیده برای پیشرفت حرکت می‌کنند. لارا می‌تواند از تبر یخی خود برای بالا رفتن از سطوح خاص (مانند صخره‌ها و یخچال‌های طبیعی) و از فلش‌های طناب خود برای ایجاد خطوط زیپ برای دسترسی به مناطق صعب العبور استفاده کند،[۶] و می‌تواند از درختان بالا برود و شنا کند. ۱۲] بازیکنان در طول بازی، در کمپین اصلی و محتوای اختیاری آن، معماها را حل می کنند. پازل ها، بر اساس فیزیک درون بازی، اغلب به هم متصل می شوند. بازیکنان باید برای حل یک پازل بزرگتر، پازل های متصل را حل کنند.

برخلاف ریبوت Tomb Raider 2013، Rise of the Tomb Raider فاقد حالت چند نفره است. Expeditions را معرفی می کند که به بازیکنان امکان می دهد بازی را با محدودیت ها و الزامات جدید دوباره پخش کنند. بازی دارای چهار حالت است: Chapter Replay، Chapter Replay Elite، Score Attack و Remnant Resistance. Chapter Replay و Chapter Replay Elite به بازیکنان این امکان را می دهد که هر سطحی را دوباره بازی کنند، و Elite به آنها اجازه می دهد قبلا-ac را بیاورند.

Rise of the Tomb Raider review: Single-player perfection - Pock

ترینر بازی Rise of the Tomb Raider یک سال پس از وقایع Tomb Raider، باستان شناس لارا کرافت تلاش می کند تا تجربه خود را از ماوراء طبیعی در Yamatai توضیح دهد و اختلال استرس پس از سانحه را تجربه می کند. به دنبال پاسخ، او به تحقیقات پدر مرحومش لرد کرافت در مورد شهر گمشده کیتژ و وعده جاودانگی روی می آورد. آنا، شریک زندگی لرد کرافت، به لارا هشدار می دهد که وسواس پدرش او را به سمت تباهی و خودکشی سوق داده است. لارا او را نادیده می گیرد و به امید کشف مقبره پیامبر قسطنطنیه، یکی از شخصیت های کلیدی افسانه کیتژ، سفری به شهرهای فراموش شده در شمال غربی سوریه ترتیب می دهد. مقبره خالی است، و لارا توسط ترینیتی – یک نظم باستانی از شوالیه‌ها که به سازمانی شبه‌نظامی تبدیل شده‌اند که در مورد ماوراء طبیعی تحقیق می‌کنند – و رهبر گروه عملیاتی آنها، کنستانتین، قطع می‌شود. هنگام فرار، لارا نمادی را پیدا می کند که در مقبره حک شده است، که آن را به کتابی در مورد تاریخ مذهبی روسیه در مطالعه پدرش در کرافت مانور پیوند می دهد. او از یک مصنوع به نام منبع الهی مطلع می شود که گفته می شود قادر به اعطای جاودانگی است. پس از مشاجره با دوستش جونا مایاوا در مورد وجود این مصنوع، یک قاتل ترینیتی به عمارت نفوذ می کند و کتاب را می دزدد و باعث می شود آن دو به سیبری بروند.

در سیبری، لارا و یونا توسط بهمن از هم جدا می شوند. لارا که به تنهایی ادامه می دهد، متوجه می شود که ترینیتی یک تاسیسات مربوط به دوران شوروی را به پایگاه عملیات خود در جستجوی کیتژ تبدیل کرده است. او در تلاش برای بازیابی کتاب دستگیر می شود و با آنا زندانی می شود. کنستانتین به آرامی آنا را خفه می کند تا لارا را مجبور کند آنچه را که می داند فاش کند. آنا پس از اینکه متوجه شد لارا از منبع منبع مطلع نیست، خود را به عنوان یک مامور ترینیتی نشان می دهد و کنستانتین برادر او است. او از لارا می خواهد که به ترینیتی بپیوندد، اما او قبول نمی کند و به سلول های گولاگ برده می شود و در آنجا با مردی به نام جیکوب آشنا می شود. آنها با هم در تعقیب ترینیتی از گولاگ فرار می کنند. در طول تعقیب و گریز، لارا ناتوان می شود و تقریباً غرق می شود، اما جیکوب او را نجات می دهد و او بعداً موافقت می کند که به او و افرادش در دفع ترینیتی کمک کند.

لارا پس از رسیدن به دره ای از چشمه های آب گرم، متوجه می شود که یعقوب رهبر ساکنان آن بقایای آن است و آنها از فرزندان پیروان پیامبر هستند. ترینیتی بارها و بارها به باقیمانده حمله می کند و کشتار را به عنوان خواست خدا توجیه می کند. با این حال، لارا متوجه می شود که آنا از یک بیماری لاعلاج رنج می برد و به دنبال منبع الهی برای درمان خود است. جیکوب به لارا هشدار می دهد که منبع الهی واقعی است اما نه آن چیزی که او انتظار دارد. لارا ناامید باقی می ماند و برای یافتن اطلس، مصنوعاتی که راه را به کیتژ نشان می دهد، می رود. سوفیا، دختر جیکوب، به لارا در مورد افراد بی مرگ، نگهبانان جاودانه کیتژ، هشدار می دهد. لارا اطلس را در بایگانی زیر ویرانه های یک کلیسای جامع پیدا می کند و بعداً با یونا که توسط باقیمانده پیدا شده و به دره آورده شده بود، متحد می شود. پس از اینکه لارا مسیر کیتژ را کشف کرد، نیروهای ترینیتی به دره باز می گردند، اطلس را می گیرند و یونا را اسیر می کنند. لارا برای یافتن جونا به گولاگ باز می گردد، اما کنستانتین او را به شدت زخمی می کند. لارا یونس را نزد جیکوب می آورد و او او را شفا می دهد. با مشاهده بهبودی سریع یونس، لارا متوجه می شود که یعقوب پیامبر است که منبع الهی به او جاودانگی داده است.

Buy Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration Steam

با پیشروی ترینیتی به سمت یخچال طبیعی که بر فراز کیتژ قرار دارد، لارا مجبور می شود از مسیری خطرناک وارد شهر شود. لارا با خواندن مجلات نوشته شده توسط یکی از ماموران ترینیتی به حقیقت هشدار یعقوب پی می برد: منبع الهی جاودانگی را به قیمت خود به ارمغان می آورد. ترینیتی از طریق یخ می شکند و وارد اتاقکی می شود که منبع الهی را در خود جای داده است. لارا با کمک سوفیا و باقیمانده، راه خود را از طریق ترینیتی به سمت اتاق می‌برد. کنستانتین به لارا کمین می کند، اما او او را مجروح می کند. کنستانتین قبل از مرگش فاش می کند که پدر لارا خودکشی نکرده بلکه توسط ترینیتی ترور شده است. لارا وارد اتاق می شود اما آنا قبلا منبع الهی را بازیابی کرده است. جیکوب و لارا سعی می کنند با آنا استدلال کنند بی فایده است. با نزدیک شدن افراد بی مرگ، آنا منبع الهی را فعال می کند اما تحت تأثیر قدرت آن قرار می گیرد و به لارا این فرصت را می دهد تا آن را بردارد و تکه تکه کند و باعث از بین رفتن افراد بی مرگ شود. جاودانگی یعقوب از دست رفت، اما او خوشحال است که بالاخره زمانش فرا رسیده است. او به لارا اطمینان می دهد که او تغییری ایجاد کرده است و به طور مسالمت آمیزی متلاشی می شود.

دو هفته بعد، در کرافت مانور، لارا و جونا به سفر بعدی خود می نگرند. لارا متعهد شد که بیشتر در مورد اسرار جهان تحقیق کند و نقشه های ترینیتی را خنثی کند. در یک صحنه پس از اعتبار، دو هفته قبل از اینکه لارا و یونا سیبری را ترک کنند، لارا از آنا می پرسد که آیا پدرش را کشته است یا خیر. آنا آن را انکار می کند و اعتراف می کند که ترینیتی به او دستور داده است، اما او نتوانست او را بکشد زیرا او را دوست داشت. قبل از اینکه او بتواند چیز دیگری را فاش کند، توسط یک تک تیرانداز کشته می شود، که از مافوق غیبی خود در مورد کشتن لارا می پرسد و به او دستور می دهند تا فعلا از سمت خود کناره گیری کند.

در محتوای قابل دانلود بابا یاگا، لارا به بررسی یک اختلال در معدن شوروی می‌پردازد. پس از مبارزه با گشت زنی ترینیتی، او دختر جوانی به نام نادیا را می یابد که در یک کارخانه چوب بری پنهان شده است. نادیا به لارا در مورد جستجوی پدربزرگش، ایوان، اعتماد می کند. ایوان هنگام تلاش برای ورود به دره شریر ناپدید شد، دره ای که بنا بر گزارش ها توسط بابا یاگا، جادوگری در فولکلور اسلاو، تسخیر شده است. ایوان جادوگر را مقصر مرگ همسرش می داند و می خواهد او را بکشد. لارا در مورد وجود بابا یاگا شک دارد، اما از آنجایی که نادیا مجروح شده، موافقت می کند که وارد دره شریر شود و ایوان را پیدا کند.

در واله، لارا در معرض یک گرده نادر با خواص توهم زایی قوی قرار دارد. او پس از عبور از جنگلی که در آن از رویاهای خودکشی پدرش رنج می برد، بابا یاگا و گروهی از گرگ های اهریمنی را ملاقات می کند. لارا به سختی با جان خود فرار می کند و خود را در یک پاسگاه کوچک دوران شوروی می بیند. او شواهدی از یک پروژه مخفی تسلیحات بیولوژیکی شوروی را کشف می کند که تلاش می کرد گرده ها را مهار کند، که ناگهان وقتی محققان – از جمله سرافیما، یک بیوشیمیدان زندانی در یک گولاگ مجاور – به این توهمات تسلیم شدند، پایان یافت.

لارا استنباط می‌کند که سرافیما گرده‌ها را اسلحه کرد، پادزهر ساخت و تحقیقات خود را از ارتش مخفی نگه داشت. با کمک نادیا، لارا یک پادزهر ضروری از دستور سرافیما را ترکیب می کند و به دره شریر باز می گردد. لارا با مقاومت در برابر اثرات گرده، ایوان مجروح را در ورودی لانه بابا یاگا پیدا می کند.

لارا که نمی تواند دره شریر را ترک کند در حالی که بابا یاگا آن را کنترل می کند، با جادوگر تحت تأثیر گرده مبارزه می کند و منبع آن را از بین می برد. بابا یاگا به عنوان سرافیما ظاهر می شود که به این باور رسید که شوهرش، ایوان، و دخترش مرده اند و از گرده برای تبدیل شدن به بابا یاگا و عذاب اسیرکنندگانش استفاده کردند. با اتحاد مجدد ایوان، سرافیما و نادیا، لارا Wicked Vale را ترک می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.