تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 14:57
110 بازدید
کد خبر : 201706

دانلود ترینر بازی Warlord: Britannia – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Warlord: Britannia – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Warlord: Britannia یک نیروی اعزامی رومی را به قلب بریتانیای باستان هدایت کنید! لژیونرهای خود را در حین ساختن مجموعه ای از اردوگاه های راهپیمایی مستحکم استخدام کنید، ارتقا دهید و ارتقا دهید. از تاکتیک ها و استراتژی های رومی برای تسخیر کل جزیره و تبدیل شدن به جنگ سالار استفاده کنید!

دانلود ترینر بازی Warlord: Britannia یک نیروی اعزامی رومی را به قلب بریتانیای باستان هدایت کنید! لژیونرهای خود را در حین ساختن مجموعه ای از اردوگاه های راهپیمایی مستحکم استخدام کنید، ارتقا دهید و ارتقا دهید. از تاکتیک ها و استراتژی های رومی برای تسخیر کل جزیره و تبدیل شدن به جنگ سالار استفاده کنید!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Warlord: Britannia اولین ورودی از سری جدید بازی های استراتژی همه جانبه است که توسط توسعه دهنده انفرادی Darkmatter Games ساخته شده است. به جای یک ژنرال رومی که به طور مستقیم فرماندهی یک لژیون را با دستور امپراتور برای تسخیر یک جزیره کامل به او می‌دهد، بروید.

همهجانبه-استراتژی
ترینر Warlord: Britannia ترکیبی منحصر به فرد از عناصر استراتژی اول شخص، Warlord: Britannia را در ژانر خاص خود قرار می دهد. استراتژی همه جانبه بازیکن را در منظر اول شخص شخصیت خود ثابت می کند. ارتش بزرگی را رهبری کنید، پایگاه‌ها را بسازید، شهرک‌ها را فتح کنید و نیروهای دشمن را در جهان باز مختل کنید – کاملاً از این دیدگاه استراتژی همهجانبه. با شرکت مستقیم در عملیات، جنگیدن در کنار نیروهای خود در زمان واقعی، جریان نبرد را تغییر دهید.

دنیای باز پویا
World of Warlord: Britannia جزیره ای با وسعت بیش از ۴۵ کیلومتر مربع است که بر اساس عرض جغرافیایی به سه منطقه جغرافیایی متمایز بصری تقسیم می شود. شغل خود را از دشت های پر جنگل شروع کنید، سپس به سمت شمال به سمت تپه ها و مزارع میدلندز حرکت کنید. در نهایت، به سمت شمال به سمت ارتفاعات با ابهت و متروک حرکت کنید. هر سه منطقه به طور یکپارچه با هم جریان دارند و هرگز شما را در معرض صفحه بارگیری قرار نمی دهند.

در جاده‌ها با احتیاط سفر کنید و چشمان خود را به خطوط درختان نگاه دارید، زیرا کاروان‌های تجاری و نوارهای جنگی رومینگ در زمان واقعی از جهان باز عبور می‌کنند. مردم محلی به سرعت اخبار سوء استفاده های شما را منتشر می کنند، بنابراین اقدامات خود را با دقت انتخاب کنید. سطوح ناآرامی جمعیت را مدیریت کنید و برای قیام و یورش به اردوگاه خود آماده شوید. دشمنان به حملات و تجاوزات مکرر توسط نیروی تهاجم رومی شما واکنش تهاجمی نشان خواهند داد.
نبردهای عظیم
حداکثر ۹ قرن رومی و افسران آنها را استخدام کنید تا لژیون خود را به طور کامل پرسنل کنید. صدها رومی و بریتانیایی در میدان نبرد با هم درگیر خواهند شد و خواهند مرد. از لژیونرهای خود برای حمله به دژها و شهرهای محلی، غارت و غارت شهرک‌ها، وضع مالیات‌های شدید و فرستادن جمعیت به رم در زنجیر استفاده کنید.
ساختمان پایه
با فتح جهان باز، یک سری اردوگاه راهپیمایی بسازید. جنگل ها را پاکسازی کنید و دیوارهای کاخ بسازید. نگهبانانی را برای گشت زنی در اطراف قرار دهید و در شب مراقب اردوگاه باشند. در هر زمان، می‌توانید وسایل خود را جمع و جور کنید و کمپ خود را جابه‌جا کنید، و امکان مانورهای استراتژیک پیچیده را فراهم کنید. تصمیم بگیرید که کجا و چه زمانی قلعه خود را برپا کنید، و قبل از اینکه شرایط خیلی خطرناک شود چه مدت بمانید.
تاریخ روم
تمام سلاح‌ها، زره‌ها، سازه‌ها، نام‌ها و عناصر گیم‌پلی مستقیماً از بقایای باستان‌شناسی مادی و ادبی موجود الهام گرفته‌اند. Darkmatter Games، توسعه‌دهنده انفرادی، این عناصر را با زحمت از ابتدا و با دست بازسازی کرده است تا دنیای باستانی بریتانیا در قرن اول پس از میلاد را مانند قبل زنده کند. اصالت تاریخی عنصر اصلی فرنچایز Warlord است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.