تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 15:25
349 بازدید
کد خبر : 201753

دانلود ترینر بازی Warcraft III: The Frozen Throne – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Warcraft III: The Frozen Throne – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Warcraft III: The Frozen Throne یک بازی کامپیوتری استراتژیک بلادرنگ است که در ۱ ژوئیه ۲۰۰۳ توسط بلیزارد اینترتینمنت منتشر شد. این الحاقیه Warcraft III: Reign of Chaos رسما پنجمین بازی از سری Warcraft است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Warcraft III: The Frozen Throne بازی The Frozen Throne

دانلود ترینر بازی Warcraft III: The Frozen Throne یک بازی کامپیوتری استراتژیک بلادرنگ است که در ۱ ژوئیه ۲۰۰۳ توسط بلیزارد اینترتینمنت منتشر شد. این الحاقیه Warcraft III: Reign of Chaos رسما پنجمین بازی از سری Warcraft است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Warcraft III: The Frozen Throne بازی The Frozen Throne چندین ماه پس از وقایع Warcraft III: Reign of Chaos اتفاق می افتد. داستان بر اساس پایان بازی اصلی است. همچنین توطئه های جدیدی را تنظیم می کند و راه را برای درگیری های جدید در World of Warcraft هموار می کند.

Warcraft 3 The Frozen Throne - Gameplay (PC/UHD) - YouTube

ترینر Warcraft III: The Frozen Throne یک قهرمان و سه یا چهار واحد جدید به هر مسابقه اضافه می کند، چهار کمپین، پنج قهرمان خنثی (۱ قهرمان در آوریل ۲۰۰۴ و دو نفر دیگر در آگوست ۲۰۰۴ اضافه شد)، یک فروشگاه برای هر مسابقه با آیتم های انحصاری در هر مسابقه و موارد اضافی دیگر. مانند گزینه ای برای صف به روز رسانی در حال حاضر نیز. این بازی همچنین شامل ناگا ها و الف های خونی به عنوان نژاد است.

Warcraft III: The Frozen Throne - Manual Patches Download

اتحاد مردم پس از جنگ گذشته از هم پاشیده است، اما اکنون دوباره گرد هم آمده است. درست مانند Warcraft II، اتحاد متشکل از انسان ها، کوتوله ها و الف ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.