تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 16:50
452 بازدید
کد خبر : 201449

دانلود ترینر بازی Ultimate Fishing Simulator 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Ultimate Fishing Simulator 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Ultimate Fishing Simulator 2 آیا شما یک متعصب ماهیگیری هستید؟ با Ultimate Fishing Simulator 2 می توانید آن را ثابت کنید! در اینجا یک شبیه ساز ماهیگیری با شش مکان زیبا وجود دارد که در آن می توانید بیش از ۶۰ گونه ماهی از جمله کوسه ببر غول پیکر را صید کنید.

دانلود ترینر بازی Ultimate Fishing Simulator 2 آیا شما یک متعصب ماهیگیری هستید؟ با Ultimate Fishing Simulator 2 می توانید آن را ثابت کنید! در اینجا یک شبیه ساز ماهیگیری با شش مکان زیبا وجود دارد که در آن می توانید بیش از ۶۰ گونه ماهی از جمله کوسه ببر غول پیکر را صید کنید. میله خود را بگیرید، ماجراجویی در انتظار است!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Ultimate Fishing Simulator 2 در اینجا Ultimate Fishing Simulator 2 است، یک شبیه‌ساز ماهیگیری که با استفاده از آن، جنبه رقابت ورزشی را در حالی که آرام و ساکت هستید، احساس خواهید کرد، گویی در یک سفر ماهیگیری واقعی هستید. بازی شما را به مناطق ماهیگیری زیبا و سخاوتمندانه در سراسر جهان می برد که با جزئیات کافی بازسازی شده اند تا شما را با فضای منحصر به فرد خود مجذوب خود کنند. مهمتر از همه، شما با چالش جذاب و سخت صید بیش از ۶۰ گونه ماهی روبرو خواهید شد: از سوسک معمولی نامحسوس گرفته تا جانوران آبزی تشنه به خون مانند کوسه ببر.

ترینر Ultimate Fishing Simulator 2 دنباله ای بر شبیه ساز ماهیگیری با همین نام در سال ۲۰۱۷ است که توسط بازیکنان و بازبینان دریافت شد. عاقبت عمدتاً بر اساس بازخوردهای عظیمی که از طرف جامعه ماهیگیران واقعی که قسمت اول UFS را بازی کردند، ساخته شد. تا حدودی به لطف آنها بود که امکان طراحی و ایجاد یک شبیه ساز ماهیگیری حتی پیشرفته تر – از علاقه مندان به علاقه مندان وجود داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.