تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 16:55
439 بازدید
کد خبر : 201451

دانلود ترینر بازی theHunter – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی theHunter – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی theHunter در این دنیای باز واقع گرایانه و از نظر بصری نفس گیر، یک بازی شکار جوی را تجربه کنید. خود را در کمپین تک نفره جوی غرق کنید یا تجربه شکار نهایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی theHunter تا به حال

دانلود ترینر بازی theHunter در این دنیای باز واقع گرایانه و از نظر بصری نفس گیر، یک بازی شکار جوی را تجربه کنید. خود را در کمپین تک نفره جوی غرق کنید یا تجربه شکار نهایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی theHunter تا به حال هرگز بازی شکاری مانند theHunter: Call of the Wild را تجربه نکرده اید. در یک دنیای باز جوی پر از زندگی غوطه ور شوید: از حیوانات با شکوه واقعی گرفته تا صدای خش خش برگ های بالای سر شما در حالی که شکار خود را دنبال می کنید. می توانید تصمیم بگیرید که به تنهایی شکار کنید یا به همراه دوستان خود به شکار بپیوندید. فقط به یاد داشته باشید، شما فقط یک بازدیدکننده در این دنیا نیستید، شما بخشی زنده و تنفس کننده از آن هستید. همانطور که در نهایت تاج باشکوه اولین گوزن قرمز خود را از طریق قلم مو تشخیص می دهید، این احساس غیرقابل توصیف است.

ترینر theHunter هر ذخایر با دقت ساخته شده است تا حد امکان متقاعد کننده باشد و به شما امکان می دهد وارد مناطق مختلف جهان شوید و زیست بوم های غنی آن را طی کنید. به زودی خواهید آموخت که کدام حیوانات ترجیح می دهند در کدام منطقه سفر کنند و رفتارها، ویژگی ها و الگوهای حرکتی واقعی آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا بهتر آنها را دنبال کنید.

سپس این شما هستید که باید ارزش هدف خود را ارزیابی کنید، از اندازه و تقارن شاخ گوزن قرمز گرفته تا وزن و پرهای منحصر به فرد یک غاز کانادا، تا تعیین کنید آیا حیوان ارزش شلیک گلوله را دارد یا خیر. .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.