تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 16:55
548 بازدید
کد خبر : 201196

دانلود ترینر بازی The Settlers IV – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی The Settlers IV – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی The Settlers IV (به آلمانی: Die Siedler IV)، که با نام The Settlers: Fourth Edition در آمریکای شمالی منتشر شد، یک بازی ویدیویی استراتژیک بلادرنگ با عناصر شهرسازی است که توسط Blue Byte توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی The Settlers IV

دانلود ترینر بازی The Settlers IV (به آلمانی: Die Siedler IV)، که با نام The Settlers: Fourth Edition در آمریکای شمالی منتشر شد، یک بازی ویدیویی استراتژیک بلادرنگ با عناصر شهرسازی است که توسط Blue Byte توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

The settlers 4 Download (Last Version) Free PC Game Torrent

ترینر بازی The Settlers IV این بازی در آلمان برای مایکروسافت ویندوز در فوریه ۲۰۰۱، در بریتانیا در ماه مارس، و در آمریکای شمالی در ماه آگوست منتشر شد، این چهارمین بازی از سری The Settlers است، پس از The Settlers (1993)، The Settlers II (1996) و The Settlers. III (1998). در ماه آگوست، Blue Byte یک نسخه الحاقی به نام The Settlers IV Mission CD منتشر کرد که شامل ماموریت های کمپین تک نفره جدید، نقشه های جدید برای حالت های تک نفره و چند نفره، تولید کننده نقشه تصادفی و ویرایشگر نقشه، بهبودهای گیم پلی و رفع اشکال بود. در ماه دسامبر، آنها دومین بسط، The Settlers IV: The Trojans and the Elixir of Power (به آلمانی: Die Siedler IV: Die Trojaner und das Elixier der Macht) را منتشر کردند که شامل کمپین های تک نفره جدید، نقشه های تک نفره و چند نفره اضافی، بهبود یافته است. گرافیک، و ترفندهای اضافی گیم پلی. در مارس ۲۰۰۲، The Settlers IV: Gold Edition منتشر شد که شامل بازی اصلی و هر دو الحاقیه، به علاوه نقشه های ساخته شده توسط طرفداران برای حالت چند نفره و دو مینی بازی بود. در نوامبر ۲۰۰۹، Gameloft بازی اصلی را تحت عنوان The Settlers به ​​iOS منتقل کرد. اگرچه دارای گرافیک به روز شده و استفاده از کنترل های لمسی است، اما گیم پلی، مکانیک بازی و خط داستانی مشابه نسخه اصلی است. در آوریل ۲۰۱۰، The Settlers برای webOS منتشر شد که به طور خاص برای Palm Pre بهینه شده بود. Gameloft بعداً نسخه‌های HD را برای iPad، bada، Symbian و Android منتشر کرد. در سال ۲۰۱۳، نسخه طلایی در GOG.com منتشر شد. در سال ۲۰۱۸، این بازی با عنوان The Settlers IV: History Edition دوباره منتشر شد.

Buy cheap The Settlers 4: Gold Edition cd key - lowest price

ترینر The Settlers IVدر کمپین تک‌نفره بازی، بازیکن کنترل سه نژاد (رومی‌ها، وایکینگ‌ها و مایاها) را بر عهده دارد که در ابتدا با یکدیگر مبارزه می‌کنند، قبل از پیوستن به نیروها برای مبارزه با تهدید بسیار بزرگ‌تری که توسط خدای تبعید شده موربوس برای هر یک از آنها ایجاد شده است. پس از تحریک یک شورش ناموفق علیه خدای بزرگ، HE، به زمین تبعید شد. موربوس که قادر به تحمل شاخ و برگ‌های لمسی نیست، رهبری قبیله تاریک مرموز را به عهده می‌گیرد و تلاش می‌کند تا تمام فضای سبز طبیعی را از سطح سیاره پاک کند. تروجان‌ها و اکسیر قدرت قرن‌ها بعد اتفاق می‌افتد، زمانی که جنگ علیه قبیله تاریک از حافظه‌ها محو شد و سه تمدن پیروز به نبرد با یکدیگر بازگشتند. با این حال، هنگامی که موربوس یک بار دیگر تهدیدی را اثبات می کند و تلاش می کند تا با ایجاد یک اکسیر قدرتمند، آلرژی خود را به سبزی برای همیشه درمان کند، به دست تروجان ها می افتد که دیگران را متحد کنند و در برابر او و قبیله تاریک بایستند.

The Settlers - A mysterious enemy appeared, posing a very special  challenge. Fear not with our guide for The Settlers 4 History Edition. We  will cover information about metal processing, eyecatchers, military

با توجه به بازخورد طرفدارانی که احساس می‌کردند Settlers III بیش از حد روی مبارزه متمرکز است، هدف طراحان بازگشت به گیم‌پلی اصلی عرضه و تقاضای دو عنوان اول این سری بود. در نتیجه، بازی برای ایجاد تعادل بین برنامه ریزی اقتصادی و فتح نظامی طراحی شد. اگرچه گیم پلی پایه نسبتاً بدون تغییر نسبت به Settlers III باقی مانده است، برخی از مکانیک های بازی تغییر کرده اند. به عنوان مثال، برای اولین بار در این سری، قدرت تهاجمی ارتش بازیکن به ارزش اقتصادی حل و فصل آنها گره خورده است. بازیکن از ابتدای هر ماموریت به هر رتبه سرباز دسترسی دارد و می‌تواند رتبه هر سرباز را قبل از استخدام انتخاب کند. کمپین تک‌نفره بازی بر روی مسابقه‌ای تمرکز دارد که نمی‌توان آن را تنها با ابزار نظامی شکست داد. و واحدهای ویژه و رهبران جوخه برای تقویت جنبه‌های تاکتیکی نبرد اضافه شده‌اند و کشتی‌های جنگی نیز در دسترس هستند و امکان نبرد در دریا را فراهم می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.