تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 14:46
48 بازدید
کد خبر : 201210

دانلود ترینر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection مجموعه ای از بازی های ویدیویی است که توسط Digital Eclipse توسعه یافته و توسط Konami منتشر شده است. این دارای ۱۳ بازی ویدیویی Teenage Mutant Ninja Turtles است که توسط Konami بین سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۳ توسعه یافته‌اند. این بازی از طریق Steam، Nintendo Switch،

دانلود ترینر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection مجموعه ای از بازی های ویدیویی است که توسط Digital Eclipse توسعه یافته و توسط Konami منتشر شده است. این دارای ۱۳ بازی ویدیویی Teenage Mutant Ninja Turtles است که توسط Konami بین سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۳ توسعه یافته‌اند. این بازی از طریق Steam، Nintendo Switch، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S در آگوست ۲۰۲۲ برای ویندوز منتشر شد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection for Nintendo Switch  - Nintendo Official Site

ترینر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection مجموعه Cowabunga حالت‌های ذخیره، عملکردهای عقب، نقشه‌برداری دکمه‌ها و همچنین قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های خاص و همکاری محلی را در همه بازی‌هایی که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، اضافه می‌کند. همچنین دارای یک موزه درون بازی است که هنرهای توسعه دیده نشده قبلی، طرح ها و مواد طراحی بازی را برای عناوین ارائه می دهد. تقریباً هر بازی شامل هر دو نسخه غربی و ژاپنی است، به استثنای اولین بازی آرکید و نسخه NES Tournament Fighters که نسخه ژاپنی نداشت.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection Review (PS5) | Push  Square

این مجموعه توسط Digital Eclipse ساخته شده است، که قبلاً روی مجموعه‌های قدیمی دیگر مانند مجموعه بعد از ظهر دیزنی و مجموعه ۳۰مین سالگرد Street Fighter کار کرده است.

Teenage Mutant Ninja Turtles' retro Cowabunga Collection releasedatum  bekendgemaakt | Eurogamer.nl

ترینر Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection مجموعه Cowabunga به عنوان بخشی از رویداد PlayStation State of Play در ۹ مارس ۲۰۲۲ معرفی شد. این بازی همچنین در San Diego Comic-Con 2022 به نمایش گذاشته شد. این بازی برای Nintendo Switch، PlayStation 4، PlayStation 5، Windows، Xbox منتشر شد. One و Xbox Series X/S در ۳۰ آگوست ۲۰۲۲. نسخه فیزیکی نسخه محدود بازی نیز منتشر شد که شامل پوستر پارچه‌ای، دیورامای آکریلیک، مجموعه پین ​​مینا، ۱۲ کارت Tournament Fighters و کتاب هنری ۱۸۰ صفحه‌ای بود. . باکس آرت و پوستر پارچه ای توسط کوین ایستمن، خالق لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان طراحی شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.