تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 14:47
632 بازدید
کد خبر : 201702

دانلود ترینر بازی Steelrising – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Steelrising – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Steelrising پاریس، ۱۷۸۹. انقلاب فرانسه توسط لویی شانزدهم و ارتش مکانیکی بی رحمش با خونریزی سرکوب شده است. Aegis، یک شاهکار اسرارآمیز خودکار، باید به تنهایی با ارتش پادشاه مقابله کند تا تاریخ را در این اکشن-RPG چالش برانگیز نجات دهد. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Steelrising شهر در

دانلود ترینر بازی Steelrising پاریس، ۱۷۸۹. انقلاب فرانسه توسط لویی شانزدهم و ارتش مکانیکی بی رحمش با خونریزی سرکوب شده است. Aegis، یک شاهکار اسرارآمیز خودکار، باید به تنهایی با ارتش پادشاه مقابله کند تا تاریخ را در این اکشن-RPG چالش برانگیز نجات دهد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Steelrising شهر در حالی که از جنون پادشاه لوئیس شانزدهم و لژیون‌های خشن ماشین‌های خودکار رنج می‌برد، می‌سوزد و خونریزی می‌کند. Aegis، یک شاهکار مکانیکی که توسط مهندس Vaucanson ساخته شد تا محافظ ملکه باشد، باید انقلاب فرانسه را در این اکشن-RPG چالش برانگیز نجات دهد.
نبرد چالش برانگیز بین خودکارها

 

ترینر Steelrising در مقابل سربازان مکانیکی پادشاه، به دقت مرگباری نیاز است. طفره ها، پرش ها، پرش ها و حملات ویرانگر را با هم ترکیب کنید تا در پاریس بجنگید. هر مبارزه اعصاب شما را آزمایش می کند و به نظم و انضباط عالی نیاز دارد، در حالی که روسای ماشین های بی امان عظیم صبر و مهارت می خواهند.

AEGIS: شخصیتی با مهارت های فوق العاده

سبک خود را تعریف کنید و با پیشرفت در بازی توانایی های خود را ارتقا دهید. شما می توانید به عنوان یک جنگجوی بی رحم، یک بادیگارد سخت، یک رقصنده مرگبار یا یک هنرپیشه هنرهای ابتدایی بازی کنید. از طیف گسترده ای از سلاح ها و مهارت ها برای نزدیک شدن به هر مبارزه به روش منحصر به فرد خود استفاده کنید.

پاریس انقلابی زمین بازی شماست

با استفاده از کالسکه ها، چنگال ها، گذرگاه های مخفی، نقشه دقیق و سایر روش ها و ابزارهایی که در طول مسیر پیدا می کنید، شهری را که تاریک ترین روزهای خود را تجربه می کند، کاوش کنید. قلاب دست و پنجه نرم شما بعد جدیدی به کاوش و عمودی بودن پاریس می بخشد. همراه با توانایی خط تیره شما، امکان دسترسی به تمام اسرار شهر در سطوح مختلف را فراهم می کند که می توانید بارها و بارها کاوش کنید.
مسیر تاریخ را تغییر دهید

شما یکی از شخصیت های اصلی یک تاریخ جایگزین هستید که در آن پاریس توسط یک پادشاه ظالم خفه می شود. متحدان و دشمنان با انگیزه های نامشخص مانند ماری-آنتوانت، لافایت و روبسپیر از مسیر شما عبور خواهند کرد. این به شما بستگی دارد که مسیری را از میان تمام توطئه ها قطع کنید و به جنون یک مرد پایان دهید تا انقلاب فرانسه به موفقیت برسد.
بیشتر بخوانید
شرح محتوای بالغ
توسعه دهندگان محتوا را اینگونه توصیف می کنند:

بازی آخر ممکن است حاوی خون و خشونت در طول بازی باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.