تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 14:58
413 بازدید
کد خبر : 201575

دانلود ترینر بازی Star Wars: Episode I – The Phantom Menace – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Star Wars: Episode I – The Phantom Menace – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Star Wars: Episode I – The Phantom Menace  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که در سال ۱۹۹۹ توسط LucasArts و بر اساس فیلمی با همین عنوان منتشر شد. بازی در چندین محیط مختلف که در داخل فیلم دیده می شود، جریان دارد. بازی در طول خط زمانی فیلم اتفاق می‌افتد

دانلود ترینر بازی Star Wars: Episode I – The Phantom Menace  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که در سال ۱۹۹۹ توسط LucasArts و بر اساس فیلمی با همین عنوان منتشر شد. بازی در چندین محیط مختلف که در داخل فیلم دیده می شود، جریان دارد. بازی در طول خط زمانی فیلم اتفاق می‌افتد و بازیکنان در نقش Qui-Gon Jinn، Obi-Wan Kenobi و چندین شخصیت دیگر از فیلم قرار می‌گیرند. هر شخصیت قابل بازی دارای یک سلاح و توانایی منحصر به فرد است. بازی دارای محیط های باز برای کاوش در اوقات فراغت بازیکن و ده ها شخصیت غیربازیکن با دیالوگ منحصر به فرد است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Star Wars: Episode I – The Phantom Menace این بازی یک موفقیت تجاری بود و تا سال ۲۰۰۰ بیش از ۳۳۷۸۶۶ نسخه از نسخه ویندوز را به فروش رساند. گیم پلی، گرافیک و داستان مورد تحسین قرار گرفت، اما زوایای دوربین و صداگذاری مورد انتقاد قرار گرفت.

ترینر Star Wars: Episode I – The Phantom Menace بسته به سطح، بازیکن می تواند Obi-Wan Kenobi، Qui-Gon Jinn، Queen Amidala یا Captain Panaka را کنترل کند. اگر بازیکن به عنوان یکی از دو جدی بازی می کند، می تواند علاوه بر استفاده از انفجارها، پرتاب کننده های موشک پروتون و مواد منفجره (که برای Amidala و Panaka موجود است) از یک شمشیر نوری استفاده کند یا یک فشار فورس را اجرا کند.

The RetroBeat: The Phantom Menace game deserves some love | VentureBeat

بازیکن همچنین ممکن است برای راهنمایی، مشاوره، تجارت، ماموریت های جانبی (مانند نجات یک اسیر یا توقف سرقت) یا دسترسی به مناطق قفل شده دیگر با شخصیت های غیربازیکن دیگر مواجه شود و با آنها تعامل داشته باشد. در طول بازی، بازیکن با Darth Maul، Trade Federation Battle droids، AATs، Tusken Raiders، Jawas و اراذل و اوباش بیگانه و درویدهای مختلف مبارزه می کند. این بازی جزو اولین بازی های جنگ ستارگان سه بعدی بود که دوئل های شمشیر نوری را به عنوان یک ویژگی جنگی به نمایش گذاشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.