تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 16:36
499 بازدید
کد خبر : 201443

دانلود ترینر بازی Scathe – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Scathe – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Scathe یک FPS شدید و آغشته به خون است که در آن رفلکس های سریع کلید زنده ماندن از هزارتوی گلوله جهنم است که بین شما و عروج شما قرار دارد. مرگبارترین شیاطین دنیای اموات را بشکنید و سنگ های جهنمی را با گیم پلی آنلاین مشارکتی جمع آوری کنید. برای دانلود

دانلود ترینر بازی Scathe یک FPS شدید و آغشته به خون است که در آن رفلکس های سریع کلید زنده ماندن از هزارتوی گلوله جهنم است که بین شما و عروج شما قرار دارد. مرگبارترین شیاطین دنیای اموات را بشکنید و سنگ های جهنمی را با گیم پلی آنلاین مشارکتی جمع آوری کنید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

شما یک کار دارید – فرار از هزارتوی جهنم.

ترینر بازی Scathe یک FPS شدید و کلاسیک با تفنگ های بزرگ و شیاطین حتی بزرگتر است. تو اسکات هستی، مجری لشکرهای جهنم، که توسط خود خالق الهی از زمین جعل شده است. و شما، مانند خویشاوندان سقوط کرده خود، باید ارزش خود را با پیمایش در پیچ و خم های فریبکارانه، که در هر پیچ و تاب با شر شیطانی درگیر شده است، ثابت کنید. بنابراین، چکش جهنم خود را بگیرید و آماده شوید تا خشم قادر مطلق خود را آزاد کنید!

از قدرت وحشیانه Scathe و سرعت فوق العاده استفاده کنید تا راه خود را از فجایع ترین ظلم های جهنم پاک کنید، همانطور که به دنبال سنگ های جهنمی می گردید و نگهبانان قدرتمندی را که از آنها محافظت می کنند شکست می دهید.

ترینر Scathe وقت آن است که راه خود را از گلوله جهنم بیرون بیاورید.
DROP IN/Drop OUT چند نفره آنلاین
Scathe از بازی چندنفره آنلاین کامل متقاطع پشتیبانی می کند که در آن بازیکنان می توانند در هر زمان از بازی خارج شوند و از بازی خارج شوند. قبلاً در اعماق هزارتو گم شده اید؟ از حداکثر سه دوست برای پیوستن به مبارزه دعوت کنید. اما خویشاوندان خود را عاقلانه انتخاب کنید، زیرا در Scathe، همه در یک مجموعه زندگی مشترک هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.