تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 16:43
537 بازدید
کد خبر : 201192

دانلود ترینر بازی Saints Row 2022 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Saints Row 2022 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Saints Row 2022  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Volition توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. این یک راه‌اندازی مجدد از سری Saints Row و پنجمین قسمت اصلی است که در ۲۳ آگوست ۲۰۲۲ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس

دانلود ترینر بازی Saints Row 2022  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Volition توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. این یک راه‌اندازی مجدد از سری Saints Row و پنجمین قسمت اصلی است که در ۲۳ آگوست ۲۰۲۲ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X/S و Google Stadia منتشر شد. این بازی نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Saints Row | Download and Buy Today - Epic Games Store

ترینر بازی Saints Row 2022 بازی Saints Row در شهر خیالی سانتو ایلسو، واقع در جنوب غربی آمریکا و بر اساس شهر لاس وگاس، نوادا، اتفاق می‌افتد. Santo Ileso تحت کنترل سه باند جنایتکار است: Los Panteros، یک وسیله نقلیه ریگ و باند تناسب اندام. بت ها، یک باند آنارشیست که بر کلوب ها و زندگی شبانه متمرکز شده است. و صنایع دفاعی مارشال، یک شرکت نظامی خصوصی بین‌المللی مستقر در سانتو ایلسو که به‌خاطر تسلیحات پیشرفته با فناوری پیشرفته شهرت دارد. شخصیت بازیکن، “رئیس” یکی از اعضای سابق صنایع دفاع مارشال است و یک باند جدید از اعضای ناراضی این باندها جمع می کند و قدرت را از آنها می گیرد. این اعضای جدید عبارتند از: Neenah، مکانیک به طور رسمی با Los Panteros و به عنوان راننده باند خدمت می کند. کوین، یک دی جی که بخشی از آیدلز بود و اجرای دزدی های آنها را بر عهده دارد. و الی، یک کارآفرین تجاری با مدرک MBA که فعالیت های باند Boss را برنامه ریزی می کند.

5 games to play while you wait for Saints Row (2022)

این شهر به ۹ ناحیه تقسیم شده است که شامل رانچو پروایدنسیو، یک شهر روستایی فرسوده است. الدورادو، پناهگاه قمار کازینوی قابل مقایسه با لاس وگاس. و مونته ویستا، یک منطقه حومه شهر. بازیکن برای تصاحب این مناطق تلاش خواهد کرد و به آنها مزایای خاصی اعطا می کند. بازیکن می‌تواند از زمین‌های خالی در مناطق امن برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای غیرقانونی با جبهه‌های مشروع برای کمک به تأمین مالی و سود باند استفاده کند. شهر شامل مناطق عمودی بیشتری با ابزارهایی است که بازیکن می‌تواند برای استفاده از آن استفاده کند. گیم پلی برای تشویق استفاده از وسایل نقلیه به عنوان سلاح در کنار اسلحه بهبود یافته است.

Saints Row 2022 Best Graphics Settings to Fix Lag and Stuttering - FPS Index

ترینر Saints Row 2022 این بازی شامل یک شخصیت سازنده دقیق برای شخصیت بازیکن، از جمله انتخاب جنسیت است.یک بازی چندنفره مشترک با یک بازیکن دوم وجود دارد که هر بازیکن شخصیت Boss خود را دارد و در ماموریت های خود پیشرفت می کند و در عین حال به بازیکن میزبان کمک می کند.

رئیس استخدام در پیمانکار نظامی خصوصی Marshall Defense Industries را آغاز می کند. آنها در آپارتمانی با دوستان الی زندگی می کنند که یک سرمایه گذار و کارآفرین است. کوین، یک سرآشپز مشتاق و عضو بالقوه بت ها، یک فرقه آنارکو کمونیست. و نینا، یک رشته هنری که برای لوس پانتروس، یک باند قاچاق مکزیکی-آمریکایی کار می کند. اگرچه این چهار نفر به گروه های رقیب وابسته هستند، اما به یکدیگر وفادارتر می مانند. رئیس در اولین روز کاری خود، یک ارباب جنایت معروف به ناهوالی را دستگیر می کند، اما از پاداش عملکرد مافوق خود، گوئن تریو، محروم می شود. عصر همان روز، گروه برای پرداخت اجاره بها و وام های دانشجویی خود در ماه، از یک وام دهنده پیش پرداخت غارت می کنند.

Saints Row (2022) review - a snappy but slightly uneven reboot - Minmin Tv Cp

رئیس یک مصنوع دزدیده شده مایاها را از یک کاروان قاچاق پانتروس بازیابی می کند و به سختی از رهبر آنها، سرجیو والز فرار می کند. بنیانگذار شرکت آتیکوس مارشال و متصدی موزه آنتونیو اسپینا از رئیس استقبال می کنند. آتیکوس باس را به عنوان رئیس امنیت موزه پیش از مراسم رونمایی از این مصنوع معرفی می کند. Idols و Los Panteros هر دو به گالا حمله می کنند تا مصنوع را برای خود بدزدند و اولی موفق شد. در حالی که Boss جان مایرا استار عضو هیئت مدیره مارشال را نجات می دهد، آنها به دلیل از دست دادن مصنوع توسط آتیکوس از موقعیت خود اخراج می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.