تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 17:15
476 بازدید
کد خبر : 201722

دانلود ترینر بازی RED ALERT 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی RED ALERT 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی RED ALERT 2  (اغلب به اختصار Red Alert 2 یا RA2 نامیده می شود) یک بازی استراتژیک بلادرنگ است که توسط Westwood Pacific ساخته شده است. این بازی توسط EA Games منتشر شده و در ۲۷ اکتبر ۲۰۰۰ در اروپا برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.[۱] این دومین قسمت از سری Red Alert

دانلود ترینر بازی RED ALERT 2  (اغلب به اختصار Red Alert 2 یا RA2 نامیده می شود) یک بازی استراتژیک بلادرنگ است که توسط Westwood Pacific ساخته شده است. این بازی توسط EA Games منتشر شده و در ۲۷ اکتبر ۲۰۰۰ در اروپا برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.[۱] این دومین قسمت از سری Red Alert در سری Command & Conquer است و موفق به Command & Conquer: Red Alert می شود. یک بسته الحاقی برای Red Alert 2 با نام Yuri’s Revenge در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و در سال ۲۰۰۸ به عنوان دنباله ای برای بازی Command & Conquer: Red Alert 3 منتشر شد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی RED ALERT 2  علیرغم موفقیت Command & Conquer: Red Alert در سال ۱۹۹۶، استودیو Westwood مدت کوتاهی پس از انتشار بازی به همراه سایر املاک متعلق به مالک دارای مشکلات مالی استودیو، Spelling Entertainment Group برای فروش قرار گرفت.[۴] استودیو توسط Electronic Arts در اواخر سال ۱۹۹۸ به قیمت ۱۲۲.۵ میلیون دلار خریداری شد، تنها پس از اینکه دارایی Spelling Group به طور جداگانه فهرست شد.[۵] به عنوان بخشی از این معامله، استودیوی توسعه مبتنی بر Irvine Virgin Interactive (همچنین یکی از شرکت‌های تابعه Spelling Group) توسط Electronic Arts خریداری شد. این استودیو به Westwood Pacific تغییر نام داد و تحت نظارت مستقیم استودیو Westwood قرار گرفت.

Red Alert 2: Chrono Divide

ترینر RED ALERT 2  استودیو شروع به کار بر روی دنباله Red Alert، سری جدید برای توسعه دهندگان کرد، در حالی که استودیو Westwood روی تکمیل Command & Conquer: Tiberian Sun و توسعه بیشتر Command & Conquer: Renegade کار می کرد.

Red Alert 2: Chrono Divide

این بازی برای اولین بار در آوریل سال ۲۰۰۰ معرفی شد و همچنین در آن سال در نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی (E3) حضور داشت.

در جولای ۲۰۰۰، وست وود اعلام کرد که Red Alert 2 در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۰ به وضعیت سازنده خواهد رسید، به این معنی که بازی در اواسط اکتبر منتشر خواهد شد. Red Alert 2 در ۲۱ اکتبر ۲۰۰۰ در آمریکای شمالی منتشر شد. شش روز بعد، در ۲۷ اکتبر، بازی در اروپا در دسترس بود.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.