تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 15:05
478 بازدید
کد خبر : 201216

دانلود ترینر بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC اگر یک شخصیت در بازی وجود داشته باشد که بتوانید به عنوان بنیانگذار آنچه که امروزه همه ما می شناسیم و بازی می کنیم به او اشاره کنید، آن شخصیت Pac-Man است. پیتزای ناقص زرد در طول سال ها بازی های بی شماری داشته است. بیشتر اینها به گیم

دانلود ترینر بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC اگر یک شخصیت در بازی وجود داشته باشد که بتوانید به عنوان بنیانگذار آنچه که امروزه همه ما می شناسیم و بازی می کنیم به او اشاره کنید، آن شخصیت Pac-Man است. پیتزای ناقص زرد در طول سال ها بازی های بی شماری داشته است. بیشتر اینها به گیم پلی اصلی وفادار می مانند، اما مطمئناً بازی هایی نیز وجود دارند که از منطقه راحتی خارج می شوند. سری Pac-Man World نمونه خوبی برای این موضوع است و قسمت اول با Pac-Man World Re-Pac بازسازی شده است. من شروع به کار با آن بازی کردم و متوجه شدم که آیا این بازی قابل مدیریت است یا خیر.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

PAC-MAN WORLD Re-PAC on Steam

یک مهمانی به طرز وحشیانه ای آشفته شد
ترینر بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC یک روز تابستانی، همه آماده هستند و مشتاقانه منتظر یک مهمانی هستند. اینگونه است که Pac-Man World Re-Pac شروع می شود. این روز تولد پک من است و تمام خانواده او برای جشن گرفتن این روز زیبا دعوت شده اند. خود Pac-Man هنوز در راه است که ناگهان ارواح شناخته شده به رهبری ربات غول پیکر Toc-Man به طرز وحشیانه ای مهمانی را به هم می ریزند. آنها در جستجوی گرگ زرد متوجه می شوند که هدف آنها اصلاً آنجا نیست. برنامه ها را تغییر دهید آنها به جای اینکه به دنبال دشمن خود باشند، همه مهمانان مهمانی را می برند و دوست زرد ما را به سمت آنها می کشانند. شما در آغاز ماجراجویی هستید که شما را در دنیاهای مختلف می برد و جایی که Pac-Man باید بهترین قدم خود را بگذارد تا همه را از چنگال مکانیکی Toc-Man نجات دهد.

Pac-Man World: Re-Pac (Nintendo Switch) Mini Review - CGMagazine

Pac-Man World Re-Pac – درست مانند نسخه اصلی – یک پلتفرمر سه بعدی با بخش های دو بعدی است. شش دنیا محیط های متنوعی را به شما ارائه می دهند و هر جهان از چهار سطح تشکیل شده است. کنترل ها نسبتا ساده هستند. با ضربدر می پرید و وقتی ضربدر را در هوا فشار می دهید با وزن خود به زمین می کوبید. این هنوز هم برای فشار دادن دکمه ها است، اما می توانید با آن دشمنان را نیز شکست دهید. اگر مثلث را نگه دارید، Pac-Man برای سرعت فوق العاده آماده می شود و وقتی همان دکمه را رها می کنید، Pac-Man در واقع خاموش می شود. اگر مربع را در هوا فشار دهید، می توانید به طور موقت کمی شناور شوید. اگر نزدیک به یک پلتفرم هستید و با R2 می توانید دشمنان خود را با پالت هایی که جمع آوری کرده اید شلیک کنید بسیار مفید است. کنترل ها به خودی خود قابل توضیح هستند و شما به سرعت به آن عادت می کنید.

Pac-Man World Re-Pac Review (PS5) - journalbreak

RE-PAC یک بازسازی خوب است
با یک بازسازی اغلب این سوال مطرح می شود که آیا ارزش آن را دارد یا خیر. در مورد Pac-Man World در این مورد، می توانم واضح و مختصر بگویم. آره. اگر با نسخه اصلی ۲۰۰۰ آشنا باشید، می‌دانید که بازی امروز کاملا قدیمی به نظر می‌رسد. البته برای یک بازی ۲۲ ساله چندان عجیب نیست. با این حال، همیشه سوال این است که چگونه در بازسازی با این موضوع برخورد می شود. به عنوان مثال، برخی از بازسازی ها دیگر از جهاتی شبیه نسخه اصلی نیستند، در حالی که برخی دیگر آنقدر کمی تغییر کرده اند که ممکن است نیازی به بازسازی نداشته باشند. Pac-Man World Re-Pac میانگین طلایی را انتخاب کرده است. از نظر بصری و گرافیکی بازی فوق العاده به نظر می رسد. توجه داشته باشید، این به هیچ وجه بهترین بازی‌ای نیست که در حال حاضر در قفسه‌ها پیدا می‌کنید، اما ارتقای قابل توجهی نسبت به نسخه اصلی دارد. دشمنان، شخصیت‌ها و سطوح بسیار بهتر به نظر می‌رسند، اما از نظر اتمسفر و ساخت به نسخه اصلی وفادار می‌ماند. این به خوبی انجام شده است.

Pac-Man World Re-Pac - Heeft zich goed her-pact review -...

ترینر PAC-MAN WORLD Re-PAC با این حال، از برخی جهات متوجه می شوید که با یک بازی از دوران پلی استیشن ۱ سر و کار دارید. این به ویژه در روشی که می توانید عمق را تخمین بزنید قابل توجه است. این کار را نمی توان در مواقعی انجام داد. من اغلب تصادفی پرش کرده‌ام، زیرا به سادگی نمی‌توانستم بفهمم که Pac-Man در سطح سه بعدی چقدر عمیق است. اگر در نظر داشته باشید که این بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است، این کار را کمی دشوارتر می کند. فرزندان من در انجام بازی با مشکلات زیادی روبرو بودند، در حالی که بازی‌های دیگر را به راحتی انجام می‌دادند. اکنون راه حلی برای این وجود دارد، زیرا حالت Easy Mode در بازی وجود دارد. این بدان معنی است که پلتفرم های بیشتری وجود دارد و این پلتفرم ها بسیار چشمگیر هستند. بنابراین برای رسیدن به یک سکو نیازی به پرش آنقدر ندارید. در نهایت، این مشکل تخمین عمق را برطرف نمی کند، اما برای کودکان تفاوت ایجاد می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.