تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 16:22
485 بازدید
کد خبر : 201720

دانلود ترینر بازی ODDWORLD: SOULSTORM ENHANCED EDITION – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی ODDWORLD: SOULSTORM ENHANCED EDITION – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی ODDWORLD: SOULSTORM ENHANCED EDITION دومین بازی انفجاری در یک Oddworld Quintology کاملاً جدید است که ادامه داستان آبه و رفقای او را در حالی که جنایات بیشتری علیه Mudokonkind کشف می‌کنند و به دنبال جرقه‌ای هستند که انقلابی را شعله‌ور می‌کند را روایت می‌کند. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی ODDWORLD:

دانلود ترینر بازی ODDWORLD: SOULSTORM ENHANCED EDITION دومین بازی انفجاری در یک Oddworld Quintology کاملاً جدید است که ادامه داستان آبه و رفقای او را در حالی که جنایات بیشتری علیه Mudokonkind کشف می‌کنند و به دنبال جرقه‌ای هستند که انقلابی را شعله‌ور می‌کند را روایت می‌کند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی ODDWORLD: SOULSTORM ENHANCED EDITION در حالی که ۳۰۰ برده تازه آزاد شده فرار خود را از مجتمع صنعتی RuptureFarms جشن می گیرند، تهدید جدیدی به وجود می آید. آنها به زودی متوجه خواهند شد که اگرچه پیوندهای فیزیکی آنها شکسته شده است، اما به دور از آزادی هستند.

به انقلاب بپیوندید تا نجات دهنده آنها، آبه، را در سفری تقریبا غیرممکن برای کشف حقیقت پشت نسل های اخبار نادرست و گمراه کننده ای که مردمش را شستشوی مغزی کرده اند، هدایت کنید.

ترینر ODDWORLD: SOULSTORM ENHANCED EDITION اقلام را پیدا کنید و ابزارهای قدرتمند بسازید، پیروان خود را مسلح کنید و انتخاب کنید که سر به سر دشمن حمله کنید یا رویکرد مخفیانه تری برای باز کردن هر یک از چهار پایان ممکن برای این داستان حماسی اتخاذ کنید.

آیا آبه راهی برای شفای دوستانش و در نهایت به دست آوردن آزادی آنها پیدا خواهد کرد؟ آنها در سفر مرگبار خود از طریق دره های غبارآلود، معادن متروکه، محوطه های عظیم کانتینری و پایانه های قطار غاردار چه وحشت های دیگری را کشف خواهند کرد؟ آیا این صرفاً گام بعدی به سوی رهایی است یا واقعاً پایان خط است؟ فقط شما می توانید به آنها امیدی بدهید که برای پیدا کردن آن نیاز دارند.

شرح محتوای بالغ
توسعه دهندگان محتوا را اینگونه توصیف می کنند:

Oddworld: Soulstorm خشونت گاه به گاه و اغلب کمدی نسبت به شخصیت‌های بیگانه که ماهیت انسان‌نما دارند را نشان می‌دهد.
این شخصیت ها را می توان تیراندازی کرد، سوزاند، منفجر کرد، له کرد، برق گرفت، توسط حیات وحش خورده و به طور کلی توسط دشمنان مختلف، محیط یا خود بازیکن شکسته شد.
داستان شامل مضامین اعتیاد و سوء مصرف مواد، انقیاد گونه ها و دامن زدن به آرزوهای انقلابی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.