تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 17:07
561 بازدید
کد خبر : 201455

دانلود ترینر بازی Need for Speed: Underground 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Need for Speed: Underground 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Need for Speed: Underground 2  یک بازی ویدیویی و دنباله بازی Need for Speed: Underground از سری Need for Speed ​​است. این بازی در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۴ در اروپا برای کنسول های مختلف منتشر شد: پلی استیشن ۲، ایکس باکس، گیم کیوب، Game Boy Advance، Nintendo DS، تلفن های همراه و رایانه

دانلود ترینر بازی Need for Speed: Underground 2  یک بازی ویدیویی و دنباله بازی Need for Speed: Underground از سری Need for Speed ​​است. این بازی در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۴ در اروپا برای کنسول های مختلف منتشر شد: پلی استیشن ۲، ایکس باکس، گیم کیوب، Game Boy Advance، Nintendo DS، تلفن های همراه و رایانه شخصی.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

این اولین بازی Need for Speed ​​در این سری است که رانندگی رایگان دارد.

ترینر بازی Need for Speed: Underground 2 این بازیکن که هنوز هم برترین مسابقه‌دهنده المپیک سیتی است، یک شب در نیسان اسکای لاین خود در حال رفتن به یک مهمانی است که مردی ناشناس با او تماس می‌گیرد و به او پیشنهاد می‌دهد که در تیمش قرار بگیرد، اما همچنین می‌گوید “نه” را قبول نمی‌کند. . ناگهان یک هامر H2 با نورهای روشن بر روی دید بازیکن ظاهر می شود و باعث تصادف او و خراب شدن نیسان اسکای لاین او می شود.

Someone is remaking Need for Speed Underground 2 in Unreal Engine 4

ترینر Need for Speed: Underground 2 شش ماه بعد، بازیکن با نامه‌ای از یکی از سامانتا که در آن شهر دوست دختری به نام ریچل تلر دارد، در هواپیما به مقصد شهر خیالی Bayview است. در فرودگاه، نیسان ۳۵۰Z راشل منتظر است تا بازیکن سه یا چهار مسابقه را انجام دهد قبل از اینکه ریچل ماشین را بخواهد. سپس بازیکن می تواند از پول بیمه ای که برای Skyline تصادف کرده خود یک ماشین رایگان انتخاب کند.

Need For Speed Underground 2 - Final Race & Ending (4K 60FPS) - YouTube

هر چه بازیکن در بازی جلوتر می‌رود، مسابقات بیشتری می‌تواند رانندگی کند. و هر چه بازیکن در مسابقات بیشتری برنده شود، بازیکن قسمت های بیشتری را باز می کند تا ماشین خود را شخصی سازی کند. در مرحله‌ای از بازی، بازیکن می‌تواند یک اسپانسر را نیز ببندد. سپس بازیکن پول امضا و اغلب پاداش دریافت می کند. از سوی دیگر، بازیکن باید تعدادی مسابقه را که توسط اسپانسر به او محول شده است انجام دهد. این مسابقات اغلب دشوارتر از مسابقات معمولی هستند، اما سود نقدی بسیار بیشتری دارند.

در یک مسابقه خاص، بازیکن با Caleb و تیمش مواجه می شود: Street Reapers. بعداً بازیکن متوجه می شود که راننده هامر H2 کالب است و او در حال دستکاری حامیان مالی است.

پس از اینکه بازیکن استریت ریپرز را شکست داد، کالب او را با پونتیاک جی‌تی‌ای خود به مسابقه نهایی دعوت می‌کند و او را شکست می‌دهد و او را نه تنها به بهترین مسابقه‌دهنده المپیک سیتی، بلکه بای ویو تبدیل می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.