تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 16:35
72 بازدید
کد خبر : 201124

دانلود ترینر بازی Mortyr II – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Mortyr II – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Mortyr II برای یک بازی از همان افرادی که بوی بد به یاد ماندنی مانند Mortyr و Sniper: Path of Vengeance را برای شما به ارمغان آوردند، Mortyr 2 در واقع یک اثر نیمه کارآمد است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Mortyr II باورش سخت است که پنج سال

دانلود ترینر بازی Mortyr II برای یک بازی از همان افرادی که بوی بد به یاد ماندنی مانند Mortyr و Sniper: Path of Vengeance را برای شما به ارمغان آوردند، Mortyr 2 در واقع یک اثر نیمه کارآمد است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Mortyr 2093-1944 Windows game - Indie DB

ترینر بازی Mortyr II باورش سخت است که پنج سال از زمان عرضه نسخه اصلی مورتیر گذشته باشد. حتی سخت‌تر می‌توان باور کرد که پس از استقبال سردی که از فیلم اصلی وحشتناک در نیم دهه پیش دریافت شد، کسی تصمیم گرفت که بودجه، طراحی، برنامه‌ریزی و انتشار دنباله‌ای را تهیه کند. اکنون خود را برای قسمت بسیار سخت آماده کنید: نتیجه همه چیز بد نیست. بیایید آن را واجد شرایط کنیم. برای یک بازی از همان افرادی که بوی بد به یاد ماندنی مانند Mortyr و Sniper: Path of Vengeance را برای شما به ارمغان آوردند، Mortyr 2 در واقع یک اثر نیمه کارآمد است. در مورد شوترهای مقرون به صرفه، می توانید کارهای بسیار بدتری انجام دهید… برای مثال، یکی از بازی های قبلی Mirage Interactive را انتخاب کنید.

One of the game's surprisingly well-done firefights.

با این حال، یکی از زمینه‌های بازی که نمی‌توانید بدتر از آن انجام دهید، چند نفره بودن آن است. Mortyr از این نظر دقیقاً یک نیروگاه نبود، با این حال دنباله آن حتی استانداردهای ناچیز قبلی خود را برآورده نمی کند. همه یکی از حالت های چند نفره از طریق یک صفحه راه اندازی دسکتاپ جداگانه قابل دسترسی هستند. این شما را به یک کادر محاوره‌ای کوچک و غم‌انگیز می‌آورد که در آن می‌توانید میزبانی هر یک از چهار نقشه مرگ‌بار بازی را انتخاب کنید یا به یک بازی LAN در حال انجام بپیوندید. شما همچنین می توانید به یک سرور اینترنت متصل شوید، با این فرض که IP آن را می دانید، یعنی. در یکی از بازگشت های نادر بازی به Mortyr کلاسیک “D’oh!” از این رو، هیچ مرورگر سرور داخلی وجود ندارد، ویژگی که حتی در شوترهای کم‌هزینه‌ای که مربوط به دوران Mortyr 1 بود، بسیار استاندارد بود.

A rare shot of the Nazi death chopper not spontaneously exploding.

ترینر Mortyr II وقتی تلاش ضعیف را در چند نفره کاهش دهید، همه چیز کم و بیش سربالایی خواهد بود. کمپین تک نفره نسخه اصلی شامل سفر در زمان بود و نیمی از آن در سال ۱۹۴۳ و نیمی در سال ۲۰۹۳ اتفاق افتاد. عاقبت این عنصر علمی-تخیلی را به نفع یک موضوع ساده تر جنگ جهانی دوم کنار گذاشت. شما نقش Sven Mortyr را بازی می‌کنید، که ظاهراً یکی از بستگان دور سباستین مورتیر بازی اول است. این بار، نازی ها به جای اختراع یک گرداب موقت برای سرقت مصنوعات عرفانی کنترل کننده آب و هوا از آینده، صرفاً در حال ساختن یک موشک بزرگ هستند که بوق می زنند. اگرچه این نقشه فریبنده بسیار جاه طلبانه شده است، آنها هنوز نازی هستند، بنابراین هنوز وظیفه شماست که جلوی آنها را بگیرید.

۱۱ سطح بازی در انواع محیط های استاندارد جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. در میان دیگر مکان‌های آشنا، یک کلیسای جامع، یک ایستگاه قطار، برخی از حومه‌های اروپایی غیرقابل توصیف (هرچند که به طور موثر شاخ و برگ‌ریزان شده است)، یک عمارت کاملاً دفاع‌شده، یک پل، و یک پایگاه فوق‌مخفی نازی‌ها وجود دارد. هیچکدام خیلی تعجب آور نیست، اما نیمه بد به نظر نمی رسد. این موتور به اندازه کافی کار مناسبی را انجام می دهد که هم محیط های بیرونی بزرگ و هم فضای داخلی نسبتاً به هم ریخته و دارای نور اتمسفر را ارائه می دهد. این Half-Life 2 نیست، اما جزئیات بصری کمی وجود دارد تا بازی را از آن ظاهر ارزان و غیرقابل استفاده در تیراندازان مقرون به صرفه نجات دهد.

Mortyr 2 - VideoGamer.com

برخی از تنوع در طراحی سطح و به طور کلی آتش‌بازی‌های شدید نیز به جلوگیری از فرو رفتن بازی در حد متوسط ​​کمک می‌کنند. توسعه‌دهنده با درسی از تیراندازهای جدیدتر جنگ جهانی دوم، برخی از سطوح روی ریل، برخی از وظایف دفاع از یک منطقه و حتی چند وسیله نقلیه قابل کنترل را پرتاب کرده است. این وسایل نقلیه الهام بخش یکی از بهترین سطوح هستند، که در طی آن شما باید یک قطار کوچک را از میان منطقه ای از یوگسلاوی پر از نازی ها برانید و گهگاه برای پاکسازی یک منطقه با پای پیاده به بیرون بپرید.

متأسفانه، وسایل نقلیه نیز بدترین لحظه بازی را نشان می دهند. در یک نقطه، شما یک هلیکوپتر فوق سبک را خلبان می‌کنید، که فوق‌العاده خواهد بود با این تفاوت که کنترل آن به طرز عجیبی حساس است و تمایل دارد بدون هیچ تحریکی منفجر شود. این فراتر از تشدید است. خوشبختانه، حتی اگر از نظر ظاهری بازی شما را ملزم به استفاده از تله مرگ رکودی برای پیشروی می‌کند، در واقع می‌توانید آن را نادیده بگیرید و به سادگی به مقصد نهایی خود بروید. خطای اسکریپت؟ چه کسی می داند؟ اگر یک دور زدن ناخواسته باشد، Mortyr 2 حتی اشکالات بهتری نسبت به نسخه اصلی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.