تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 17:24
497 بازدید
کد خبر : 201400

دانلود ترینر بازی Mortal Dark – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Mortal Dark – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Mortal Dark  یک بازی اول شخص اکشن ماجراجویی است که در آن باید برای زنده ماندن و فرار از دست موجودات گرسنه دست به هر کاری بزنید. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید Mortal Dark یک بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل اکشن-ماجراجویی اول شخص است که در آن شما باید برای زنده ماندن

دانلود ترینر بازی Mortal Dark  یک بازی اول شخص اکشن ماجراجویی است که در آن باید برای زنده ماندن و فرار از دست موجودات گرسنه دست به هر کاری بزنید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Mortal Dark یک بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل اکشن-ماجراجویی اول شخص است که در آن شما باید برای زنده ماندن و فرار از یک دنیای پیچیده بجنگید و چند پازل را حل کنید.

Mortal Dark on Steam

زنده ماندن
ترینر بازی Mortal Dark به نظر شما زنده ماندن آسان است؟! واقعاً نه، به خصوص وقتی که توسط موجودات گرسنه احاطه شده اید و مهمات محدود است.
کاوش کنید

دنیا را کاوش کنید تا قفل مناطق جدید را باز کنید و سرنخ هایی بیابید که به شما در حل معماها کمک می کند، اما مراقب باشید، بسیاری فکر می کنند در تاریکی کمین کرده است.

Mortal Dark Free Download « IGGGAMES

پازل
ترینر Mortal Dark در سرتاسر دنیا پازل هایی پیدا خواهید کرد، اگرچه ساده هستند، اما حل آنها ممکن است زمانی که تعقیب می شوید دشوار باشد.
توصیف محتوای بالغ
توسعه دهندگان محتوا را اینگونه توصیف می کنند:

این بازی ممکن است حاوی محتوایی باشد که برای همه سنین مناسب نیست، یا ممکن است برای مشاهده در محل کار مناسب نباشد: خشونت مکرر، خون و گور.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.