تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 17:34
528 بازدید
کد خبر : 201086

دانلود ترینر بازی Imperial Glory – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Imperial Glory – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Imperial Glory یک بازی ویدئویی تاکتیکی بلادرنگ در سال ۲۰۰۵ است که توسط Pyro Studios توسعه یافته و توسط Eidos Interactive منتشر شده است. Feral Interactive نسخه Mac OS X بازی را در دسامبر ۲۰۰۶ منتشر کرد. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Imperial Glory شکوه امپراتوری در دوران انقلاب

دانلود ترینر بازی Imperial Glory یک بازی ویدئویی تاکتیکی بلادرنگ در سال ۲۰۰۵ است که توسط Pyro Studios توسعه یافته و توسط Eidos Interactive منتشر شده است. Feral Interactive نسخه Mac OS X بازی را در دسامبر ۲۰۰۶ منتشر کرد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Save 50% on Imperial Glory on Steam

ترینر بازی Imperial Glory شکوه امپراتوری در دوران انقلاب و ناپلئون، بین سال‌های ۱۷۸۹ و ۱۸۱۵ اتفاق می‌افتد و به بازیکن اجازه می‌دهد یکی از امپراتوری‌های بزرگ عصر – بریتانیا، فرانسه، اتریش، روسیه یا پروس – را در تلاش برای فتح اروپا، شمال انتخاب کند. آفریقا و خاورمیانه. این بازی بسیار شبیه به سری Total War است: از یک کمپین استراتژیک دو بعدی و کاملاً سه بعدی زمینی و دریایی تشکیل شده است.

50% Imperial Glory on GOG.com

واحدهای اساسی موجود در اختیار بازیکن، صرف نظر از کشوری که بازیکن کنترل می کند، یعنی پیاده نظام، سواره نظام و توپخانه، یکسان است. با تصرف استان های مناسب، بازیکن می تواند واحدهای دیگری مانند سواره نظام شتر عرب را مستقر کند. واحدهای اصلی پیاده نظام، سواره نظام، توپخانه هستند.

Imperial Glory (2005 video game)

ترینر Imperial Glory پیاده نظام در Imperial Glory به صورت شبه نظامی، پیاده نظام خط، پیاده نظام سبک، نارنجک انداز، تفنگدار و نیروی نخبه کشور بازیکن (به عنوان مثال ساعت سیاه بریتانیا) نشان داده می شود. سواره نظام متشکل از اژدها، هوسرها، لنسرها و یک نوع سواره نظام نخبه (مانند محافظان نجات برای بریتانیا) است و می توان قطعات توپخانه معاصری مانند توپ های شش ضربه ای و هویتزر را پیدا کرد.

در مرحله مبارزات بازی، واحدها با اختصاص دادن آنها به یک فرمانده در اطراف نقشه حرکت می کنند. فرماندهان دارای درجه های سروان، سرهنگ، ژنرال یا فیلد مارشال هستند. هر کدام می توانند تعداد معینی از واحدها را فرماندهی کنند و با برنده شدن در رویارویی با واحدهای دشمن به رتبه بالاتری ارتقا پیدا کنند.

در طول نبردهای دریایی، بازیکنان می توانند با کشتی های مختلف با دشمن درگیر شوند: شناورها، ناوچه ها یا کشتی های خط.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.