تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 16:49
541 بازدید
کد خبر : 201194

دانلود ترینر بازی Hellforces – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Hellforces – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Hellforces – تیرانداز اول شخص به سبک غم انگیز آینده نزدیک، با انتخاب گسترده ای از سلاح های گرم و وسایل بداهه برای مبارزه نزدیک، از جمله لوله، آجر و خفاش. نقطه ضعف این پروژه گرافیک ساده آن است که به دلیل گذشت زمان قدیمی شده است. اما بازی سخت‌افزاری سخت‌افزاری ندارد

دانلود ترینر بازی Hellforces – تیرانداز اول شخص به سبک غم انگیز آینده نزدیک، با انتخاب گسترده ای از سلاح های گرم و وسایل بداهه برای مبارزه نزدیک، از جمله لوله، آجر و خفاش. نقطه ضعف این پروژه گرافیک ساده آن است که به دلیل گذشت زمان قدیمی شده است. اما بازی سخت‌افزاری سخت‌افزاری ندارد و حتی به دارندگان رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های شخصی ضعیف نیز چندین ساعت رانندگی را می‌دهد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Abandonware Games / hellforces - Hellforces

ترینر بازی Hellforces داستان درباره وقایع زندگی یک متصدی بار ساده استفان می گوید. او تا لحظه ای که با دختری جذاب آشنا می شود، زندگی ساده و خسته کننده ای دارد. او فوراً عاشق می شود و با آنها متقابل است. تازه معلوم می شود که بانوی شیرین عاشق مصرف مواد مخدر سخت است و به آنها معتاد می شود.

Hellforces - pc game walkthrough (no cutscenes) - YouTube

استفن که نمی‌خواهد این موضوع را تحمل کند، دختر را ترک می‌کند. او پس از جدایی با درخواست چند صد دلار برای دوز جدید به او آمد. با دریافت امتناع، زیبایی به دنبال کسانی می رود که به او کمک کنند و به یک فرقه مذهبی خاص ختم می شود. قهرمان متوجه می شود که او معشوق خود را متوقف نکرده است و اکنون او در خطر است.

Hellforces - IGN

ترینر Hellforces استفان باید راه خود را به محل کلیسای فرقه ای برساند تا دختر را از چنگال رذیله و کشیشان دروغین نجات دهد. مانع او در این ماموریت دشوار خواهد شد ازدحام دشمنان، که شما ابتدا باید با آنها در مبارزه تن به تن مقابله کنید. خیلی سریع، شخصیت اصلی اولین اسلحه – یک تپانچه را پیدا می کند. از این نقطه به بعد، گیم پلی با خون فراوان، تکه تکه شدن و عبارات جذاب از استفان به یک تیرانداز گوشت واقعی تبدیل می شود. محافظ صفحه نمایش در موتور بازی بین سطوح، و همچنین طرح هایی که به صورت کمیک استریپ طراحی شده اند، ترفندهای طرح “Cleaner” را نشان می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.