تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 15:22
63 بازدید
کد خبر : 201433

دانلود ترینر بازی Halo 3 ODST: The Master Chief Collection – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Halo 3 ODST: The Master Chief Collection – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Halo 3 ODST: The Master Chief Collection  به عنوان قسمت بعدی مجموعه Halo: The Master Chief برای رایانه شخصی عرضه می شود. اکنون برای رایانه شخصی بهینه شده است، وقایع قبل از Halo 3 را از دید Orbital Drop Shock Troopers (ODST) تجربه کنید، زیرا آنها به زمین آشنا بازگشته و تلاش

دانلود ترینر بازی Halo 3 ODST: The Master Chief Collection  به عنوان قسمت بعدی مجموعه Halo: The Master Chief برای رایانه شخصی عرضه می شود. اکنون برای رایانه شخصی بهینه شده است، وقایع قبل از Halo 3 را از دید Orbital Drop Shock Troopers (ODST) تجربه کنید، زیرا آنها به زمین آشنا بازگشته و تلاش می کنند تا انگیزه های پشت حمله Covenant به نیوممباسا را ​​کشف کنند. ایزوله و آسیب پذیر، از مخفی کاری و دقت استفاده کنید تا از خطرات اشغال عهد جان سالم به در ببرید، در یک نبرد جدید و جذاب در جهان Halo.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ویژگی های بازی
ترینر بازی Halo 3 ODST: The Master Chief Collection تنظیمات/بهینه‌سازی‌های رایانه شخصی: Halo 3: ODST اکنون برای رایانه شخصی بهینه‌سازی شده است و تا ۴k UHD و ۶۰+ FPS بهتر از همیشه به نظر می‌رسد.* سایر تنظیمات بومی رایانه شامل پشتیبانی قابل تنظیم ماوس و صفحه کلید، پشتیبانی فوق عریض، سفارشی‌سازی FOV و موارد دیگر است. .

ترینر Halo 3 ODST: The Master Chief Collection کمپین: فصل جدیدی را در حماسه Halo بازی کنید و ۱۱ ماموریت فراموش نشدنی را تجربه کنید.
Firefight: برای اولین بار، ODST Firefight به مجموعه Master Chief می پیوندد! اکنون روی سرورهای اختصاصی اجرا می شود، فایرفایت تا ۴ نفر را پشتیبانی می کند و هم خواستگاری آنلاین و هم حالت های بازی سفارشی جدید را دارد. با امواج مهاجمان میثاق مبارزه کنید تا شهر نیوممباسا را ​​در ۱۰ نقشه قدیمی آزاد کنید.

تئاتر: از Theater برای ثبت و به اشتراک گذاری لحظات Halo مورد علاقه خود با جامعه استفاده کنید.

*برای راهنمایی در مورد حداقل مشخصات سخت افزاری برای دستیابی به معیارهای عملکرد به الزامات سیستم نگاه کنید
توصیف محتوای بالغ
توسعه دهندگان محتوا را اینگونه توصیف می کنند:

این DLC ممکن است حاوی محتوایی باشد که برای همه سنین مناسب نیست، یا ممکن است برای مشاهده در محل کار مناسب نباشد: General Mature Content

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.