تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 15:27
64 بازدید
کد خبر : 201435

دانلود ترینر بازی Halo 2: The Master Chief Collection – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Halo 2: The Master Chief Collection – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Halo 2: The Master Chief Collection به عنوان قسمت بعدی مجموعه Halo: The Master Chief برای رایانه شخصی عرضه می شود. اکنون برای رایانه شخصی بهینه شده است، نسخه بازسازی شده بی عیب و نقص بازی اصلی Halo 2 را تجربه کنید. پس از نابودی هالو، بشر یک پیروزی کوتاه مدت را

دانلود ترینر بازی Halo 2: The Master Chief Collection به عنوان قسمت بعدی مجموعه Halo: The Master Chief برای رایانه شخصی عرضه می شود. اکنون برای رایانه شخصی بهینه شده است، نسخه بازسازی شده بی عیب و نقص بازی اصلی Halo 2 را تجربه کنید. پس از نابودی هالو، بشر یک پیروزی کوتاه مدت را تجربه می کند. میثاق مشتاق انتقام، حمله غافلگیرانه ای را به زمین آغاز می کند، اما آنها خود را برای شکست ناوگان خانگی شورای امنیت سازمان ملل آماده نمی بینند و مجبور می شوند به فضای لغزنده فرار کنند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Halo 2: The Master Chief Collection هنگامی که مستر چیف دشمنان بیش از حد خود را تعقیب می کند، آنها حلقه هالو دیگری را کشف می کنند که اسرار مدفونی را کشف می کند، از جمله یک متحد بعید که به طور چشمگیری مسیر درگیری بین انسان و پیمان را برای همیشه تغییر می دهد.

ویژگی های بازی
تنظیمات/بهینه‌سازی‌های رایانه شخصی: Halo 2: Anniversary اکنون برای رایانه شخصی بهینه شده است و تا ۴k UHD و ۶۰+ FPS بهتر از همیشه به نظر می‌رسد.* سایر تنظیمات بومی رایانه شامل پشتیبانی از ماوس و صفحه کلید قابل تنظیم، پشتیبانی فوق عریض، سفارشی‌سازی FOV و موارد دیگر است. .

ترینر Halo 2: The Master Chief Collection کمپین: فصل بعدی حماسه Halo را تجربه کنید و در ۱۵ ماموریت فراموش نشدنی مبارزه کنید. هم به عنوان Spartan-117، Master Chief، و هم برای اولین بار، Covenant Elite، معروف به Arbiter، بازی کنید و تضاد انسان و پیمان را به روشی کاملاً جدید تجربه کنید.
Anniversary Edition/Update: بین گرافیک های بازسازی شده در نسخه Anniversary و گرافیک های کمپین اصلی Halo 2 جابه جا شوید. در نسخه Anniversary، کات سین های بازسازی شده تماشایی استودیو Blur را از بازی اصلی Halo 2 مشاهده کنید.
چند نفره: ماجراجویی Halo خود را با ۷ نقشه چند نفره بازسازی شده از Halo 2: Anniversary و ۲۵ نقشه چند نفره از Halo 2 اصلی که دارای سیستم پیشرفت کاملاً به روز شده است، ادامه دهید.

*برای راهنمایی در مورد حداقل مشخصات سخت افزاری برای دستیابی به معیارهای عملکرد به الزامات سیستم نگاه کنید
توصیف محتوای بالغ
توسعه دهندگان محتوا را اینگونه توصیف می کنند:

FPS با خشونت مکرر و خون با برخی زبان بالغ.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.