تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 17:21
516 بازدید
کد خبر : 201225

دانلود ترینر بازی HAAK – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی HAAK – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی HAAK ناشر Lightning Games و توسعه دهنده Blingame اعلام کردند که پلتفرم کننده اکشن Side-scrolling HAAK Early Access را ترک کرده و در تاریخ ۲۵ آگوست برای سوییچ و رایانه شخصی از طریق Steam عرضه خواهد شد. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید   ترینر بازی HAAK  یک پلتفرم اکشن الهام گرفته

دانلود ترینر بازی HAAK ناشر Lightning Games و توسعه دهنده Blingame اعلام کردند که پلتفرم کننده اکشن Side-scrolling HAAK Early Access را ترک کرده و در تاریخ ۲۵ آگوست برای سوییچ و رایانه شخصی از طریق Steam عرضه خواهد شد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

HAAK op Steam

 

ترینر بازی HAAK  یک پلتفرم اکشن الهام گرفته از مترویدوانیا است که به شما امکان می دهد تا سرزمین بایر آخرالزمانی را کشف کنید. در طول فرآیند اکتشاف، باید مهارت های خود را توسعه دهید، با سازمان مرموز مستقر در این جهان مبارزه کنید، اسرار مختلف را حل کنید و راز نهایی جهان را در آغوش بگیرید.

Bespaar 15% op HAAK op Steam

ترینر HAAK ماجراجویی خود را در دنیای آخرالزمانی در HAAK شروع کنید! در حین کاوش در زمین های بایر متروک، ممکن است با تهدید سازمان های مرموز مستقر در این دنیا نیز مواجه شوید. آنها را پایین بیاورید، اسرار را حل کنید و راز نهایی جهان را در آغوش بگیرید!

Metroidvania game HAAK coming to Switch, PC, iOS, and Android - Gematsu

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.