تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 12:33
571 بازدید
کد خبر : 201555

دانلود ترینر بازی Gloomwood – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Gloomwood – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Gloomwood در یک شهر تاریک و ویکتوریایی که توسط یک نفرین باستانی به دام افتاده اید، باید بقای خود و فرار جسورانه خود را با استفاده از چیزی جز مخفی کاری، زرادخانه ای از سلاح های عجیب و غریب و هوش خود در این ماجراجویی ترسناک با الهام از سیمزهای همهجانبه و

دانلود ترینر بازی Gloomwood در یک شهر تاریک و ویکتوریایی که توسط یک نفرین باستانی به دام افتاده اید، باید بقای خود و فرار جسورانه خود را با استفاده از چیزی جز مخفی کاری، زرادخانه ای از سلاح های عجیب و غریب و هوش خود در این ماجراجویی ترسناک با الهام از سیمزهای همهجانبه و بزرگان ترسناک بقا برنامه ریزی کنید. اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Gloomwood یک FPS ترسناک مخفیانه است که ربوده شدن اسرارآمیز شما را به یک کلان شهر فراموش شده ویکتوریایی در میانه یک تحول وحشتناک دنبال می کند. شمشیر خود را به کار بگیرید و در حالی که راز نفرین شده پنهان در مه را کشف می کنید به سایه ها بروید.

تولیدکنندگان DUSK، AMID EVIL، ULTRAKILL و FAITH یک سیم کارت غوطه ور ترسناک و گوتیک پر از خیابان های جن زده، تونل های تاریک و عمارت های منحط را برای شما به ارمغان می آورند.

ترینر Gloomwood شهری پیچیده و دست‌ساز با کاوش‌های آزاد – از بام‌های مرتفع تا گذرگاه‌های مخفی، مسیرهایی که طی می‌کنید و مسیرهایی که می‌روید، انتخاب شماست.
یک سیستم مخفی کاری و صوتی دقیق که دید نور شما را ردیابی می کند و نویز را با دقت در سراسر جهان منتشر می کند. آرام قدم بزنید. یا آماده شدن برای بلند شدن

یک زرادخانه منحصر به فرد برای پاسخگویی به هر موقعیتی – یک شمشیر خفا، هفت تیر شش تیر، تفنگ ساچمه ای تاشو، تله های دستی، تفنگ زوبین با طناب و غیره.
تعامل عمیق با بازیکن، از تکیه دادن گرفته تا استراق سمع، نگاه کردن از شکاف درها، بررسی گلوله‌های موجود در اسلحه‌های گرم و قرار گرفتن روی طاقچه‌ها.

انبوهی از ساکنان وحشتناک و هیولاهایی با حواس تند، مانند Crowmen تیزپنجه و جسد داستر ترسناک و جویای اجساد.
گلوم‌وود پر از اشیاء است که می‌توانید آن‌ها را بردارید، پرتاب کنید، بالا بروید، خرد کنید و به نفع خود استفاده کنید.
در این شهر چیزهای بیشتری از آنچه که بتوانید تصور کنید وجود دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.