تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 15:25
68 بازدید
کد خبر : 201716

دانلود ترینر بازی Field of Glory II – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Field of Glory II – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Field of Glory II «تجربه بازی جنگی مبتنی بر استراتژی نوبتی که بهترین ویژگی‌های بازی‌های رومیزی و رایانه شخصی قبلی خود را در یک تجربه تاکتیکی عمیق و لذت‌بخش در کنار هم قرار می‌دهد». ۸.۵ – Game Watcher برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Field of Glory II مانند پیشینیان

دانلود ترینر بازی Field of Glory II «تجربه بازی جنگی مبتنی بر استراتژی نوبتی که بهترین ویژگی‌های بازی‌های رومیزی و رایانه شخصی قبلی خود را در یک تجربه تاکتیکی عمیق و لذت‌بخش در کنار هم قرار می‌دهد».
۸.۵ – Game Watcher

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Field of Glory II مانند پیشینیان خود، نبردهای گیرا را پس از نبرد گیرا تولید می کند. حتی سه درگیری آموزشی هم جذاب هستند.»
تفنگ کاغذی راک

«بازی‌هایی که من انجام می‌دادم تقریباً همیشه شاهد شلوغی بود تا اینکه یک طرف به طور دسته جمعی شکست خورد و کشتار آغاز شد. این همان چیزی است که بازی رومیزی تمایل داشت به تصویر بکشد و به من گفته می شود که در بیشتر دوران نظامی باستان چگونه بوده است. وقتی این نوع واقع گرایی با تمام موارد فوق ترکیب می شود، این امر باعث می شود FOG2 باید خرید شود.

وارگیمر

نسخه کارشناسی ارشد

ترینر Field of Glory II با نسخه Masters Field of Glory، فرمانروای نهایی جهان باستان شناخته شده باشید!

این باندل به شما امکان می دهد لایه استراتژی بزرگ Field of Glory: Empires را با عمق تاکتیکی Field of Glory II ادغام کنید.

گرگ ها رسیدند! DLC جدید منتشر شد!

این گسترش میدان شکوه دوم را تا سال ۱۰۴۰ بعد از میلاد گسترش می دهد و تاریخ نظامی غنی دوران به اصطلاح تاریک را بررسی می کند، از تسخیر طوفانی اعراب تا غارت وایکینگ ها و مجارها، تولد انگلستان، فرانسه، آلمان و اسپانیا و مبارزه طولانی امپراتوری بیزانس برای زنده نگه داشتن تمدن روم در شرق.

بیشتر بخوانید
در مورد این بازی

Field of Glory II یک بازی تاکتیکی نوبتی است که در دوران ظهور روم از ۲۸۰ قبل از میلاد تا ۲۵ قبل از میلاد اتفاق می‌افتد.

ویدیوی YouTube™: Field of Glory 2 Battle of Bagradas – قسمت اول
بازدید: ۳۷,۴۳۱
فروشگاه Slitherine: www.slitherine.com/fog2 Field of Glory II یک بازی تاکتیکی نوبتی است که در دوران ظهور روم از ۲۸۰ قبل از میلاد تا ۲۵ قبل از میلاد اتفاق می‌افتد.

بازی که لذت و هیجان تجربه رومیزی را به شکل دیجیتالی آورد، بازگشته است. Field of Glory که توسط طراح افسانه ای ریچارد بادلی اسکات در یک موتور کاملاً جدید سه بعدی ساخته شده است، آماده است تا استانداردهای جدیدی را در بازی های رایانه ای تنظیم کند.

Field of Glory II به شما این امکان را می دهد که نبردهای بزرگ یا کوچکی را برای یا علیه روم، یا بین کشورهای دیگری که هنوز از تهدید روم آگاه نیستند بجنگید، یا نبردهای بین ملت هایی که هرگز از نظر تاریخی با هم درگیر نشده اند، چه می شود. اگر روند تاریخ متفاوت بود انجام می شد.

 

فرماندهی ارتش های متنوعی را برعهده بگیرید که از دکترین های تاکتیکی بسیار متفاوت استفاده می کنند. ارتش منتخب خود و ژنرال‌های نام‌گذاری شده‌اش را در نبردهای تاریخی یا موقعیت‌های نبرد سفارشی «چه می‌شد» در برابر هوش مصنوعی یا حریف انسانی به پیروزی هدایت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.