تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 16:30
519 بازدید
کد خبر : 201325

دانلود ترینر بازی Ember Knights – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Ember Knights – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Ember Knights که یک هک و اسلش است، تمام ویژگی‌های یک بازی از نوع Secret of Mana را از نظر گیم‌پلی و زیبایی شناختی دارد، اما مزیت اضافه این موجود – هر سالی که باشد، این عنوان از Tiny Titans Games آنلاین است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر Ember Knights

دانلود ترینر بازی Ember Knights که یک هک و اسلش است، تمام ویژگی‌های یک بازی از نوع Secret of Mana را از نظر گیم‌پلی و زیبایی شناختی دارد، اما مزیت اضافه این موجود – هر سالی که باشد، این عنوان از Tiny Titans Games آنلاین است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر Ember Knights از افسانه ها، به نظر می رسد که پراکسیس، مراقب Nexus، کاملاً دیوانه شده است و ارتش خود را برای تسخیر جهان های شناخته شده فرستاده است. افراد Nexus هیچ کدام از این ها را ندارند، بنابراین از شوالیه های Ember برای بازگرداندن نظم، به ویژه شعله مقدس استفاده کرده اند، و به این ترتیب این اشتباه اشتباه را برطرف می کنند.

Ember Knights on Steam

ترینر بازی Ember Knights بازی با دوستان. Ember Knights که به صورت محلی و آنلاین برای ۱ تا ۴ بازیکن موجود است، بهترین لذت را با یک دوست دارید! با ساخت های مختلف، هم افزایی های جدید و منحصر به فرد را در تیم خود بیابید. اگر یکی از هم تیمی ها در نبرد سقوط کرد، به مبارزه ادامه دهید تا شعله او دوباره روشن شود و او را به مبارزه بازگردانید. لطفاً توجه داشته باشید که بازی چند نفره برای Combat Demo از طریق Remote Play Steam در دسترس است. دسترسی زودهنگام شامل پشتیبانی کامل آنلاین خواهد بود.

Buy Ember Knights (PC) - Steam Key - GLOBAL - Cheap - G2A.COM!

مبارزه شدید حرکت نرم و کنترل های محکم به شما اجازه می دهد تا ترکیب های قدرتمندی از سلاح، توانایی و طلسم را اجرا کنید. آثار کمیاب را متناسب با سبک بازی خود کشف کنید. با زمان بندی و استراتژی سریع بر رفتارهای منحصر به فرد دشمن غلبه کنید. تطبیق پذیری پرش/غلت را برای استفاده تهاجمی و دفاعی تسلط پیدا کنید.
هیچ دوی یکسان اجرا نمی شود. اتاق‌هایی که با دقت ساخته شده‌اند، به‌طور هوشمندانه مونتاژ می‌شوند تا هر دنیایی را که به‌طور رویه‌ای تولید شده است، بسازند. همانطور که در طبقات مختلف پیشروی می کنید، با دشمنان و اتاق های مخفی جدیدی روبرو خواهید شد تا شما را در هر مرحله حدس بزنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.