تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 16:28
479 بازدید
کد خبر : 201441

دانلود ترینر بازی Dying Light: Enhanced Edition – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Dying Light: Enhanced Edition – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Dying Light: Enhanced Edition  یک بسته الحاقی برای بازی ترسناک بقا Dying Light در سال ۲۰۱۵ است. این بازی توسط Techland توسعه یافته است که توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است و برای لینوکس، مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، و ایکس باکس وان در ۹ فوریه ۲۰۱۶ منتشر شده است.

دانلود ترینر بازی Dying Light: Enhanced Edition  یک بسته الحاقی برای بازی ترسناک بقا Dying Light در سال ۲۰۱۵ است. این بازی توسط Techland توسعه یافته است که توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است و برای لینوکس، مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، و ایکس باکس وان در ۹ فوریه ۲۰۱۶ منتشر شده است. این برنامه توسعه، شخصیت ها، کمپین داستانی، سلاح ها و مکانیک های گیم پلی را اضافه می کند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Dying Light: Enhanced Edition شامل Dying Light، Dying Light: The Following و محتوای قابل دانلود منتشر شده برای بازی اصلی است، به جز سه DLC: Harran Ranger Bundle، Gun Psycho Bundle و Volatile Hunter Bundle.

Dying Light: The Following - Enhanced Edition release date | VG247

گیم پلی The Following که در نقشه ای دو برابر بزرگتر از دو نقشه قبلی Dying Light است، شبیه به بازی اصلی است که در آن افراد آلوده در طول روز کند و شکننده هستند و در شب تهاجمی و سریع می شوند. بازیکنان می توانند از حرکات پارکور مانند بالا رفتن از تاقچه ها، جهش، سر خوردن، پریدن و زیپ لاین برای حرکت بین مکان ها و کشتن دشمنان استفاده کنند. یکی از ویژگی های جدید معرفی شده، کالسکه شنی قابل رانندگی است. بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای سفر سریع در سراسر جهان و از بین بردن دشمنان استفاده کنند. این درخت مهارت جداگانه خود را دارد، [۶] و سلاح‌هایی از جمله میخ‌ها، شعله‌افکن‌ها، چراغ‌های UV، قفس‌های الکتریکی و سایر ارتقاء‌ها را می‌توان به باگ اضافه کرد. توانایی های رزمی خود را افزایش دهد. عملکرد و کارایی کالسکه تحت تأثیر عواملی از جمله قدرت تعلیق، موتور و ترمزهای آن است. بازیکنان همچنین می توانند از بین ۴۰ رنگ مختلف برای سفارشی کردن ماشین خود انتخاب کنند، [۸] و باید سوخت را برای رانندگی باگ جمع آوری کنند.

Dying Light: The Following Enhanced Edition | PC | CDKeys

ترینر Dying Light: Enhanced Edition بازی دارای چندین سلاح جدید مانند کمان پولادی و انواع سلاح های گرم جدید مانند مسلسل و هفت تیر است. حالت جدید “Bounty” که ماموریت ها را به سه دسته مختلف تقسیم می کند: “Basic”، “Dailies” و “Community” معرفی شده است. ماموریت ها و اهداف گنجانده شده در این حالت هر روز تغییر می کنند و بازیکنان با انجام آن ها امتیاز تجربه کسب می کنند. این بازی همچنین دارای یک حالت سختی جدید به نام “Nightmare Mode” است که مدت زمان شب را افزایش می دهد و قدرت و سلامت دشمنان را افزایش می دهد.[۱۳] هر اقدامی که در این حالت انجام می شود، استقامت را از شخصیت بازیکن می گیرد. بازیکنان مجبور نیستند بازی پایه را قبل از شروع توسعه کامل کنند. با این حال، بازیکنان پیشرفت شخصیت در The Following به بازی پایه منتقل خواهند شد. مانند بازی اول، این بازی از حالت چند نفره همکاری چهار نفره پشتیبانی می کند. حالت چند نفره نامتقارن از بازی اول، Be The Zombie نیز در The Following باز می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.